ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ДГС Шумен - ТП на Североизточно държавно предприятие ДП гр. Шумен, гр. Шумен ул. Любен Каравелов № 28А, За: Фетие Шабанова, РБ 9700, Шумен, Тел.: 054 800464, E-mail: dgs.shumen@dpshumen.bg
Място/места за контакт: ДГС Шумен
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.
Адрес на профила на купувача: http://dgsshumen.dpshumen.bg/.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка чрез покупка, на боя, креда и спрей за маркиране на дървесина за нуждите на ТП „ДГС Шумен за 2016г.“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
44800000
Описание:
Бои, лакове и маджуни
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общата цена за извършване на услугата не трябва да надвишава 4000,00 лв., без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
адм. адрес на ТП ДГС Шумен – гр. Шумен, ул. Л. Каравелов 28 А
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I.Документи, които се представят от кандидатите: посочени в документацията за участие в "Профил на купувача" - http://dgsshumen.dpshumen.bg/
ІІ.ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ УСЛОВИЯ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
1.Кандидатите следва да спазват посочените от Възложителя минимални изисквания към количеството на един брой от артикулите, а именно: за спрей-боя разфасовка от по – 400мл. , алкидна боя разфасовка от по – 0,650 литър, креда опаковка – 12 броя в ена опаковка.
Забележка: При неспазване на горепосоченото изискване, участниците се отстраняват от последващо участие в процедурата за избор на изпълнител.
2.Срок за изпълнение на всяка една от доставките – до 2 (два) работни дни, считано от момента на получената заявка от Възложителя. Сроковете се посочват в цели работни дни (един или два работни дни).
Забележка: Участници в процедурата, които представят срокове за изпълнение на всяка една от доставките, по-дълги от 2/два/ работни се отстраняват от последващо участие в процедурата за избор на изпълнител.
ІII.Допълнителни изисквания:
1.Продуктите следва да са устойчиви на неблагоприятните климатични въздействия на околната среда, във връзка с необходимостта от използването им при извършване на текущите горско-стопански дейности.
2.Продуктите следва да бъдат дълготрайни (да оставят видими следи след нанасянето им по дървесината, най-малко един месец след това).
Забележка: С оглед на доказване на по-горните обстоятелства при подаване на офертите, кандидатите представят по един брой тестови продукти от всеки един от артикулите – предмет на поръчката. При неспазване на горепосоченото изискване, кандидатите се отстраняват от последващо участие в процедурата за избор на изпълнител.
3.В допълнение, кандидатите може да представят декларации, сертификати за качество или други документи доказващи дълготрайността и устойчивостта на посочените продукти.
ІV.Класиране на кандидатите-крайното класиране на кандидатите се извършва на основание на предложената от същите ОБЩА КРАЙНА ЦЕНА ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ДОСТАВКИТЕ - В ЛЕВА, БЕЗ ВКЛЮЧЕНО ДДС. На първо място се класира кандидатът предложил най-ниска обща крайна цена.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Срокове: за получаване на оферти - до 12.00ч. на 19.01.2016г.; за разглеждане на получените оферти - в 14:00 часа на 20.01.2016г. в административната сграда ТП.
Повече информация можете да получите от "Профил на купувача" на интернет страницата на Възложителя: http://dgsshumen.dpshumen.bg/ - в т.ч. информация за датата и часа за разглеждане на офертите, информация до СМИ и др.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: