ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Доставка на резервни части за локомотиви серии 75 и 77" собственост на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
34631000
Описание:
Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
"Доставка на резервни части за локомотиви серии 75 и 77" собственост на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД
1 Обособена позиция 1 - Доставка на резервни части за дизелов двигател на локомотиви серия 75 000 с прогнозна стойност 21144,00лв. без ДДС;
2. Обособена позиция 2 - Доставка на термоелемент за хидрорегулатор за дизелов локомотив серия 75 000 с прогнозна стойност 100,00лв. без ДДС;
3. Обособена позиция 3 - Доставка на термоелемент за хидрорегулатор за локомотив серия 77 000 с прогнозна стойност 264,00лв. без ДДС;
4. Обособена позиция 4 - Доставка на бутало-комплект с бутален болт и със сегменти- II-ра употреба за дизелов локомотив серия 75 000 с прогнозна стойност 11688,00лв. без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Локомотивно депо Пловдив, гр. Пловдив, 4002, ул. „Сергей Румянцев” 1
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Оферта може да представя всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридич.лице или техни обединения,което отговаря на изискванията на ЗОП. Всеки участник може да представи оферта за всички обос.позиции или само за една обос.позиция,но за цялото кол-во/всички номенклатури/ Офертата да съдържа: 1.Административни данни за участника-образец Приложение №2. 2.Техническо предложение-образец Приложение от №3.1 - №3.4, съдържащо: Срок,начин и място на доставка: 2.1. Срок на доставка - До 50 дни след датата на извършване на авансово плащане в размер на 60% от стойността. 2.2. Начин на доставка - еднократна доставка 2.3. Място на доставка - гр.Пловдив, ул. "Сергей Румянцев" №1, Локомотивно депо Пловдив. 2.4. Условия и срок за плащане – авансово плащане в размер на 60% от стойността на всяка една обособена позиция, за която участникът участва, в срок до 15 дни от подписване на договора. Плащането на остатъка от 40% се извършва по банков път в лева, в срок до 30 /тридесет/ дни след доставка на цялато количество в склада на Възложителя и представяне на двустранно подписан приемателно-предавателен протокол, оригинална фактура, сертификат за качество в оригинал издаден от производителя, а за Об.поз. №4 декларация за съответсвие с техническата спецификация и техническите изисквания на Възложителя в оригинал издаден от производителя, и комплектна измервателна размерна карта в оригинал издаден от производителя. 2.5.Гаранционен срок на резервните части:
-за обособени позиции №1, №2 и №3 - след влагането им в експоатация срок не по-кратък от 12 месеца и срок на съхранение след датата на доставка не по-кратък от 24 месеца;
- за обособена позиция №4 - след влагането им в експлоатация срок не по-кратък от 6 месеца и срок на съхранение след датата на доставка не по-кратък от 12 месеца.
2.6.Доказателства за техническите възможности на участника за изпълнение на поръчката,както следва: 2.6.1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите/представя се в оригинал/ придружен с минимум една поръчка за добро изпълнение, представено под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставките /доказателството е заверено копие от участника/. Под сходни доставки да се разбира доставка на резервни части за дизелови локомотиви. 2.6.2. Образeц/и на сертификат за качество, издаден от производителя, копие заверено от участника, а за Об.поз.№4 образц/и на комплектна измервателна размерна карта, за пълно освидетелстване на предложената резервна част, включваща изписани размери, с посочване допустимите допускови граници по чертежа на Възложителя, с изписване на маркировката, наименование, вид/тип, с възможност за изписване вида на материала за изработка издадена от прозиводителя, копие заверено от участника; 2.7.Спецификация за резервни части, за които участва, в съответствие с посочените в Техническата спецификация на Възложителя каталожни и/или чертежни номера и/или идентификационни номера на резерви части; 3.Срок на валидност на офертата–не по-кратък от 90/деветдесет/ дни след датата, определена за краен срок за приемане на офертите за участие. 4.Предлагана цена,както и обща стойност за изпълнение на поръчката,в съответствие с приложения към поканата образец на ценовото/те предложение/я -от Приложение №4.1 до Приложение №4.4 5.Други изисквания: 5.1.Когато офертата се подава от юридическо лице,същата следва да е подписана от законния представител на участника съгласно търговската му регистрация или упълномощен с нотариално заверено пълномощно негов представител,както и оформена с печат на участника.Пълномощното се представя в оригинал или нотариално заверено копие. 5.2.Декларация по ЗИФДРЮПДРСЛДС - Приложение № 6. 5.3. Продължава в раздел "Допълнителна информация"
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнение към раздел III "Изисквания за изпълнение на поръчката”:
5.3. Предвид обстоятелството,че критерий за оценка на офертите е "най-ниска цена", при предложени еднакви най-ниски цени в две или повече оферти,изпълнителят се определя чрез жребий, от комисията, в присъствието на участниците. Поканата и приложенията й са достъпни на Профила на купувача на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД. Всички документи трябва да бъдат заверени (когато са ксерокопия) с гриф “Вярно с оригинала”,подпис на лицето/ата, представляващи участника и мокър печат.
6.Срок и място за получаване на оферти:
6.1.Срок - 25.01.2016 год., 16:30 часа.
6.2.Място - Офертата на участника, заедно с приложените към нея изискани документи, да се представи в запечатан непрозрачен плик с надпис: До "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД гр.София 1080, ул."Иван Вазов" №3 Оферта за "Доставка на резервни части за локомотиви серии 75 и 77", за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД”, точен адрес на подател, лице за контакт, факс, имейл, телефон за връзка.
7.Дата, час и място за отваряне на офертите - Датата на провеждането на заседанието на комисията за отваряне и разглеждане на подадените оферти е 26.01.2016 г от 10:00 часа в сградата на "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД, находяща се на адрес: гр.София ул."Иван Вазов" №3.На заседанието могат да присъстват участници в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
8.Изисквания към участниците при сключване на договор: За сключване на договора, определеният за изпълнител участник следва да представи:
8.1.Документи, издадени от компетентен орган за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП-оригинал или нотариално заверено копие и декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП–оригинал.
8.2.Гаранция за изпълнение на договора, която представлява 5% от общата стойност на договора без ДДС,учредена в полза на "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, или парична сума(депозит), внесена по сметката на “БДЖ-Пътнически превози”ЕООД,със срок на валидност 30 дни след изтичане на срока на договора.Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, всички документи издадени от компетентни органи за липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1 от ЗОП и декларациите по чл.47,ал.5 от ЗОП да бъдат в официален превод на български език. В случай, че гаранцията за изпълнение е внесена в чуждестранна банка и в чужда валута е необходимо стойността да отговаря на левовата равностойност, изчислена по централния курс на БНБ в деня на плащането. Същата да бъде с официален превод.
9.Приложения към публичната покана :
Приложение №1 – Техническа спецификация;
Приложение №1.1 – Технически изисквания;
Приложение №2 – Данни за участника;
Приложение №3 – Образец на техническо предложение от Приложение №3.1 до Приложение №3.4;
Приложение №4 – Образец на ценово предложение от Приложение №4.1 до Приложение №4.4;
Приложение №5 – Проект на договор;
Приложение №6 – Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения за дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързани с тях лица и техните действителни собственици
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: