Версия за печат

BG-Златарица

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22, За: Нина Андреева Чолакова - ръководител на проект Независим живот - община Златарица, Република България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zlataritsa.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.zlataritsa.net/doc/op/2016001/..


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка на специализирано транспортно средство за хора с увреждания по проект „Независим живот - община Златарица", Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020", като транспортното средство трябва да е ново, неупотребявано, в отлично техническо състояние и да отговаря на изискванията, заложени в техническата спецификация - неразделна част от документацията за участие. Доставката е предвидена в изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.002-0191-С001 по проект „Независим живот - община Златарица", осъществяван с финансовата подкрепа на Европейския социален фонд на Европейския съюз по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34114000

Описание:

Превозни средства със специално предназначение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Специализирано транспортно средство за хора с увреждания - 1 (един) брой нов, неупотребяван автомобил, който да съответства на изискванията и техническите параметри, съгласно Техническата спецификация от документацията за участие. Прогнозната стойност на поръчката е 45833,33 лева без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

45833 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Златарица,ул. Стефан Попстоянов № 22, община Златарица, област Велико Търново

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението следва да се извърши на основание техническа спецификация, одобрена със Заповед № 09 / 07.01.2016 г. на Кмета на Община Златарица. В техническата спецификация са посочени конкретните технически изисквания и параметри за изпълнение на поръчката. Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец № 1; 2. Представяне на участника – Образец № 2, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на обществената поръчка, срок на валидност на офертата и др.; 3. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – Образец № 3; 5. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо) – Образец № 4; 6. Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал.4 от ЗОП (ако е приложимо) – Образец № 5; 7. Техническо предложение по чл. 101в, ал. 1, т. 2 от ЗОП – Образец № 6; 8. Ценово предложение по чл. 101в, ал. 1, т. 3 от ЗОП – Образец № 7; 9. Документи, с които се доказват техническите възможности на участниците: 9.1. Описание и фотографски снимки на стоката (специализираното транспортно средство за хора с увреждания), която ще се достави, чиято автентичност трябва да бъде доказана, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 5 от ЗОП. Когато участник в обществената поръчка е обединение, което не е ЮЛ, документът по т. 2 се представя общо за обединението и поотделно за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Продължава в Раздел ІІІ "Допълнителна информация" ..................

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

18/01/2016 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължава от Раздел ІІІ "Изисквания за изпълнение на поръчката" .............. Съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП, документите по т. 9 се представят само за участниците, чрез които обединението /когато обединението не е ЮЛ/ доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, включващи минималните изисквания за технически възможности и квалификация. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Съгласно чл. 51а, ал. 2 от ЗОП, трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Минимални изисквания за технически възможности на участника: Предлаганото от участниците специализирано транспортно средство за хора с увреждания трябва да отговаря на минималните изисквания, поставени от Възложителя. С представените описание и фотографски снимки на стоката (специализираното транспортно средство за хора с увреждания), участникът следва визуално да онагледи съответствието на предложената стока с изискванията на Възложителя по техническа спецификация. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, горепосочените изисквания се прилагат за обединението като цяло. Офертата следва да бъде валидна в срок най-малко 90 (деветдесет) календарни дни считано от крайния срок за подаване на оферти. Оферта с по-малък срок на валидност ще бъде отхвърлена от Възложителя като несъответстваща на изискванията. Финансирането на поръчката е осигурено със средства от предоставена безвъзмездна финансова помощ за изпълнение на проект „Независим живот – община Златарица“ от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020, Приоритетна ос 2 „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване”, Инвестиционен приоритет № 3: „Повишаване на достъпа до услуги, които са на достъпна цена, устойчиви и висококачествени, включително здравни и социални услуги от общ интерес”, Специфична цел 1 към ИП № 3: „Подобряване на достъпа на хора с увреждания и хора над 65 години в невъзможност за самообслужване до услуги за социално включване и здравеопазване” по Процедура № BG05М9ОР001-2.002 „НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ”. Настоящата публична покана, Заповед № 09 от 07.01.2016 г. на Кмета на Община Златарица, техническата спецификация, пълното описание на предмета на поръчката, проекта на договора, образците на документите и указанията за провеждане на обществената поръчка чрез публична покана по реда на глава осма "а" от ЗОП са публикувани в профила на купувача на интернет адрес: http://www.zlataritsa.net, меню „Публични покани". Офертата се представя в непрозрачен запечатан плик в стая № 9, етаж втори на Община Златарица, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22 от участника или упълномощен негов представител лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или по куриер в срок до 16:30 часа на 18.01.2016 г. Върху плика всеки участник следва да посочи освен предмета на поръчката, име, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и адрес на електронна поща. Отварянето на офертите ще се извърши публично при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на 19.01.2016 г. от 10:30 часа в административната сграда на Община Златарица, етаж трети, заседателна зала, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22. На отваряне на офертите могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/01/2016