Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Красимира Георгиева – експерт търговия / инж. Живко Желев - ръководител отдел Ж.п.транспорт, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3626/; 0417 83305/3188/, E-mail: k-georgieva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Ж.п.транспорт

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.marica-iztok.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инвертор /силов електрически преобразувател/ за EL-2, съгласно Техническа спецификация на възложителя посочена в профила на купувача. Предназначение – изделията са необходими за осигуряване на ел.захранване за климатична инсталация и зареждане на акумулаторни батерии.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31155000

Описание:

Инвертори


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

2 броя инвертори. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от Възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по настоящата поръчка ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

49972 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация в рудник „Трояново-север”, с. Ковачево и в рудник "Трояново-1", с.Трояново на електровози EL-2 посочени от Възложителя

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към участниците: Участниците да имат издаден валиден сертификат по ISO 9001:2015 (или еквивалент) с обхват включващ - проектиране, внедряване и поддържане на системи за управление и автоматизация на производството (удостоверява се с копие на валиден сертификат издаден на участника, придружен с превод на български език, в случай, че сертификата е на чужд език). За еквивалент на изисквания стандарт възложителя приема и валиден към датата на подаване на офертата сертификат по ISO 9001:2008. 2. Изисквания към изпълнението: съгласно техническа спецификация посочена в профила на купувача. 3. Срок за изпълнение на поръчката – до 7 (седем) месеца от датата на подписване на договора, по заявка на възложителя. Изпълнението на поръчката ще се извършва поетапно, съгласно сроковете посочени в техническата спецификация. 4. Условия на плащане: разплащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след датата на изпълнение на дейностите (всяка доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инвертор) срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за изпълнена дейност. Срокът на плащане по всяка изпълнена дейност (доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на инвертор) започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол) по същата дейност. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице валутата на банковата сметка следва да бъде в лева. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

най-ниска обща стойност за изпълнение на поръчката

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/01/2016 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 20.01.2016 г. от 11:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/01/2016