Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СОУ за деца с нарушено зрение “Луи Брайл” – представлявано от Елка Павленчова Белокапова - Директор, бул. “Ломско шосе” №177, За: Любомир Велков – помощник директор АСД, Р.България 1229, София, Тел.: 02 8981264, E-mail: udnzsofia@yahoo.com, Факс: 02 8981264

Място/места за контакт: бул. “Ломско шосе” №177

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://soudnzsofia.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на хранителни продукти за ученически стол на СОУ за деца с нарушено зрение „Луи Брайл”, съгласно асортимент на Възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15130000, 15300000, 15500000, 15200000, 15220000, 15800000

Описание:

Месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Млечни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Риба, филе и друго месо от риба, замразено
Различни хранителни продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количеството се определя за всяка доставка

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всички български или чуждестранни физически или юридически лица, който отговарят на условията посочени в публичната покана. Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, обединението е обвързано от офертата. В този случай се представя копие от договора за обединение, като и документите посочени в чл.56, ал.3, т.1 и т.3 от ЗОП. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език. В случай, че участникът предвижда подизпълнител, същия следва да представи декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП както й да посочи ползването на подизпълнител на основание чл.56, ал.2 от ЗОП съобразно изискванията на Възложителя в процедура. Участникът следва да посочи: Единен идентификационен код по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата. При не посочване на електронен адрес за кореспонденция, участникът се отстранява. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП; Списък на доставките през последните 3 години, считано от датата на подаване на заявлението, съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП; Участника следва да представи към списъка минимум две удостоверения или друго доказателство за изпълнението на доставката към посочените договори от списъка, които да кореспондират помежду си. Това изискване от Възложителя към списъка с извършени доставки е минимално и неизпълнението му води до отстраняване. Декларация с наличните транспортни средства, които ще бъдат на разположение по време изпълнението на поръчката с посочен регистрационен номер (не се представят копия от талони на автомобилите). Посочените превозни средства да имат валидни (удостоверения) за превоз на хранителни продукти от неживотински произход и хранителни продукти от животински произход, издадени от компетентни органи за съответното МПС, което е собствено, наето от участника или предоставено за използване при условията на чл.51а от ЗОП. Посочва се номера на издаденото удостоверението, не се прилагат удостоверенията. Възложителят поставя минимално изискване към участниците, а именно:Участникът следва да има поне 1 (един) автомобил с издадено удостоверение за превоз на храни от животински произход и поне 1 автомобил за превоз на храни от не животински произход. Участниците следва да представят сертификат за разработена и внедрена система за управление безопасността на храните - НАССР или обективни доказателства за качество – ISO с област на приложение предмета на поръчката, или друг еквивалентен документ. Участникът, представя един от двата сертификата или друг еквивалентен документ - копие заверено за вярност от кандидата. Ако документът е на чужд език, същия се представя в превод заверен за вярност от участника. Този документ е минимално изискване на възложителя и не представянето му води до отстраняване на участника

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Техническо предложение за изпълнение на доставката – 60 т. Твърдо договорени единични цени на посочените в ценовата оферта видове стоки, за срока на валидност на офертата – 40т Формула за изчисляване КО = ТП + ПЦ = 100т. ТО = техническото предложението на участника се изчислява както следва: максимум 60т. получава участник, чиято концепция за доставка съответства напълно на изискванията, залегнали в техническото задание на Възложителя; 40 – точки получава участник, чиято концепция за доставка съответства на изискванията, залегнали в техническото задание на Възложителя; 20- точки получава участник, чиято концепция описва основните дейности на доставка, но не съответства напълно на техническите изисквания на Възложителя. Начинът на оценяване по този показател се осъществява чрез експертна оценка, която включва : точна и ясна концепция за посочените показатели в техническото предложение, съответствие в най-голяма степен за начина на доставка, поемане на отговорност за качество на доставката и изпълнение на нормативните изисквания за качество при доставка на хранителни продукти за ученици. ПЦ = (Ц мин (лв.)/ Ц участн (лв.)) х 40 където: Ц мин.е най-ниската предложена цена за всеки вид продукт, а Ц участ. е ценовата оферта на самия участник. Цената се изчислява като се сумират предложените цени по видове (сборуват се всички образци от 1 до 5).

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/01/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Публичната покана ведно с договор-проект, технически спецификации и образци на документи, които следва да се попълнят от участниците са поставени на сайта на СОУ за деца с нарушено зрение “Луи Брайл” на интернет адрес: http://soudnzsofia.bg – „профил на купувача”. Участниците не закупуват документи. Цялата документация е в електронен вид на интернет страницата на СОУ за деца с нарушено зрение “Луи Брайл”. Всички документи – заявление, декларации, документи изискани в настоящата покана, техническо предложение и ценова оферта се поставят в един плик с надпис: адрес на участника, телефон и факс. Офертата се подава лично или се изпраща от участника на адрес: гр гр. София, бул. “Ломско шосе” №177 – 2-ри етаж „технически изпълнител”.Участникът изпратил оферта по пощата носи отговорност за навременното и пристигане, а именно крайната дата на срока на валидност на публичната покана. На 15.01.2016г. Възложителят ще отвори постъпилите оферти при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП в открито заседание в 10:30ч. в сградата на училището, като за резултата от класирането участниците ще бъдат уведомени по реда на чл.101г, ал.4 от ЗОП. Избраният изпълнител е длъжен, преди подписване на договора да внесе гаранция за добро изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора, както й да представи документи при условията на чл.101е, ал.2 ЗОП

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/01/2016