Версия за печат

BG-Шумен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ДГС Шумен - ТП на Североизточно държавно предприятие ДП гр. Шумен, гр. Шумен ул. Любен Каравелов № 28А, За: Фетие Шабанова, РБ 9700, Шумен, Тел.: 054 800464, E-mail: dgs.shumen@dpshumen.bg

Място/места за контакт: ДГС Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dgsshumen.dpshumen.bg/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Услуги по вътрешно и външно почистване и измиване на служебните моторни-превозни средства, собственост на ТП „ДГС Шумен” през 2016г. и други, свързани с тях услуги”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50112300

Описание:

Измиване, почистване и други подобни услуги, свързани с автомобили


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общата цена за извършване на услугата не трябва да надвишава 1000,00 лв., без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

адм. адрес на ТП ДГС Шумен – гр. Шумен, ул. Л. Каравелов 28 А

NUTS:

BG333

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Документи, които се представят от кандидатите: посочени в документацията за участие в "Профил на купувача" - http://dgsshumen.dpshumen.bg/ 2.Задължителни изисквания към кандидатите: 2.1.Външното почистване(измиване) трябва задължително да включва за изпълнение, следните операции: * напръскване на автомобила със струя течност, съдържаща вода и препарат-автошампоан за кола и вакса за боя (или друг еквивалентен препарат, подходящ за измиване на автомобили и защита на боята); * ръчно разтъркване на автомобила с четка с мек косъм или друга подходяща повърхност (която не позволява надраскване на боята); * изплакване на автомобила със струя (пароструйка) с подходящо налягане, която да не поврежда боята или гланцовото покритие на автомобила; * подсушаване на автомобила; * напръскване и измиване на джантите и гумите с подходящ препарат; *почистване на стъклата отвън с препарат за почистване на стъкла-подходящ за МПС; Забележка: температурата на водата, използвана за различните операции не трябва да бъда такава, че да уврежда боята, лаковият слой върху боята, пластмасовите или др.части на автомобила. При констатирани щети, Изпълнителя поема и възстановява на 100% нанесените щети върху автомобила. 2.2.Вътрешното почистване трябва задължително да включва за изпълнение, следните операции: * почистване на купето и багажника с прахосмукачка; * измиване(почистване) на таблото, вратите и праговете с подходящ препарат; * измиване(почистване) на страничните части на вратите и колонките с подходящ препарат; *почистване на стъклата отвътре с препарат за почистване на стъкла-подходящ за МПС; Забележка: При констатирани щети в резултат на извършените услуги, Изпълнителя поема и възстановява на 100% нанесените щети върху автомобила. 2.3.Комплексното почистване на автомобили, включва вътрешно и външно почистване (измиване) на автомобили, като задължително включва за изпълнение – операциите по т.3.1 и 3.2 (описани по-горе); Забележка: При констатирани щети в резултат на извършените услуги, Изпълнителя поема и възстановява на 100% нанесените щети върху автомобила. 2.3.Кандидата декларира, че разполага със необходимият технически и кадрови ресурс за изпълнение на услугите – описват се подробно в техническото предложение за изпълнение на поръчката, в т.ч.обектите за изпълнение на услугите, които задължително трябва да са разположени в границите на град Шумен, Община Шумен. Забележка: Ако при разглеждане на техническата оферта се установи, че кандидата е предложил обект за изпълнение на услугите (автомивка), който се намира извън границите на град Шумен, същият кандидат се отстранява от последващо участие в настоящата процедурата за избор на изпълнител. 3.Срок и обекти на изпълнение на услугите.Срок на договора. 3.1.Срок за изпълнение на услугите – до края на работният ден, но не по-късно от 31.12.2016г.; 3.2.Срок на договора – до 31.12.2016 г. 3.3.Обект на поръчката – служебните МПС, собственост на Възложителя (по приложен списък); 3.4.Обекти за изпълнение на услугите-посочени от Изпълнителите. 4.Начин на плащане. 4.1.Заплащането на услугите ще се извършва, съгласно единичните цени на услугите без включено ДДС по представената ценова оферта, като същите не следва да се променят до приключване на срока на действието на договора; 4.2.Стойността на използваните услуги се заплаща ежемесечно в уговорените срокове от двете страни, до 10 дни след представяне на фактура и документи доказващи извършването на услугите през предходния месец. 4.3.Кандидатите не трябва да надхвърлят общият определен лимит за изпълнение на услугите по настоящата процедура, който е в размер на 1000,00 лв. без ДДС. Забележка: Участник в процедурата, представил ценова оферта на стойност по-висока от 1000,00 лв. без ДДС се отстранява от последващо участие в настоящата процедура.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/01/2016 12:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Срокове: за получаване на оферти - до 12.00ч. на 13.01.2016г.; за разглеждане на получените оферти - в 15:00 часа на 14.01.2016г. в административната сграда ТП. Повече информация можете да получите от "Профил на купувача" на интернет страницата на Възложителя: http://dgsshumen.dpshumen.bg/ - в т.ч. информация за датата и часа за разглеждане на офертите, информация до СМИ и др.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/01/2016