Версия за печат

BG-Гоце Делчев

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Гоце Делчев, ул. „Царица Йоанна“ № 2, За: Киприяна Гулева - главен специалист АПИО, Република България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 088 8006080, E-mail: oba@gocenet.net, Факс: 088 9848685

Място/места за контакт: Общинска администрация, стая 108

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.gotsedelchev.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://pk.gotsedelchev.bg/index.php?pg=196&objtype=3&sortfield=issuedate%20desc&sortlink=issuedate%20asc.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предметът на настоящата поръчка е „Доставка на офис материали и консумативи за дейността на „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30234300, 30234600, 22851000, 30192910, 30125100, 30197330, 30197630, 30197210, 30197000

Описание:

Компактдискове (CD)
Флашпамети
Класьори
Коригиращ филм или лента
Касети с тонер
Перфоратори
Хартия за печатане
Папки с пръстени за захващане на страниците
Дребно офис оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставката е на следното количество и вид офис материали и консумативи за дейността на „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда: 1 Класьор PVC 8 см. – 30 бр. 2 Копирна хартия бяла А4 (кашон от 5 бр. пакети) – 6 бр. 3 Пластмасова папка А4 с перфорация (пакет от 50 бр.) – 6 бр. 4 Флаш памет USB 8GB – 2 бр. 5 Перфоратор 45 листа – 1 бр. 6 Джоб за документи МАТ А4 (пакет от 100 бр.) – 8 бр. 7 Компакт дискове CD-R 700MB (кутия от 50 бр.) - 1 бр. 8 Тонер за лазерен принтер – 2 бр. 9 Папка с копче А4 прозрачна – 30 бр. 10 Лентов коректор 5мм/8м – 5 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Гоце Делчев, обл. Благоевград, ул. „Царица Йоанна“ № 2.

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

А. Общи изисквания 1. Участници могат да бъдат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата заповед и публична покана. Всеки участник може да представи само една оферта. Не се допуска представянето на варианти. Участникът в процедурата може да промени, допълни или оттегли офертата си най-късно до изтичане на срока за получаване на офертите. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. Участник не може да бъде отстранен от процедурата за възлагане на обществената поръчка на основание на неговия статут или правната му форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга в държавата членка, в която са установени. Едно и също физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Б. Специфични изисквания 2. Участникът да е изпълнил минимум един договор за доставка на офис материали и консумативи изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2.1. За доказване на изискването по т. 2 участникът представя: Списък на договорите за доставка на офис материали и консумативи, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата (по образец), включително стойностите, срок за изпълнение и предмет на договорите. Представят се и препоръки/ референции за добро изпълнение от предишни възложители. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него, а документите се представят само от съдружниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

ПОКАЗАТЕЛ /П/ ТОЧКИ Предложена цена за изпълнение /П1/ 60 Срок за изпълнение на доставката /П2/ 40

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

13/01/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участниците имат право да подават само една оферта! Офертата се попълва на български език. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 8 „Изисквания за изпълнение на поръчката“ буква Б „Специфични изисквания“ се представят само от участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критериите за подбор, поставени от Възложителя. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции съгласно удостоверението за актуално състояние или от изрично упълномощени за това лица. Във втория случай се изисква да се представи пълномощно за изпълнението на такива функции, съгласно изискванията на настоящите указания. Офертата се представя в един оригинал на хартия и се окомплектова в папка с всички документи, посочени в настоящите указания във формата, в която се изискват (оригинал, официално заверен препис или заверено от участника копие). Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, всички документи, съдържащи се в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език, а в изрично предвидените в настоящите указания случаи – в официален превод. Офертата следва да отговаря на изискванията, посочени в публичната покана и настоящите указания и да бъде оформена по приложените към поканата образци. Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-кратък от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата, определена като краен срок за получаване на офертите в публичната покана. Срокът на валидност на офертите е времето, през което участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти. Възложителят може да изиска от класираните на първо и второ място участници да удължат срока на валидност на офертите си до момента на сключване на договора за обществената поръчка; Ако участникът представи оферта с по-кратък срок на валидност, това ще доведе до отстраняването му от участие в процедурата. Разходите, свързани с изготвянето и подаването на офертите са за сметка на участника. Възложителят при никакви условия, освен нормативно предвидените, няма да участва в тези разходи. Лицата може да поискат писмено от възложителя разяснения по условията на обществената поръчка до 3 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите. Възложителят е длъжен най-късно на следващият ден да публикува в профила на купувача писмени разяснения. Всеки участник може да представи само една оферта. Офертата на участника се представя в запечатан непрозрачен плик, с надпис: „Доставка на офис материали и консумативи за дейността на „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда“. На плика се посочва и наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, e-mail адрес и факс.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

13/01/2016