Версия за печат

BG-Търговище

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Водоснабдяване и Канализация ООД Търговище, бул. 29-ти Януари №3, За: Гл.Юрисконсулт-Румяна Милушева, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 61256, E-mail: urist@viktg.com, Факс: 0601 67465

Място/места за контакт: Правен отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.viktg.com.

Адрес на профила на купувача: http://viktg.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151230YEUp473048.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Избор на изпълнител за предоставяне на финансови услуги от финансови или кредитни институции по смисъла на Закона за кредитните институции”. Обществената поръчка е съобразена с изискванията на Правилника за реда за упражняване правата на държавата в търговските дружества с държавно участие в капитала.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

66110000

Описание:

Услуги в областта на банковото дело


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количество или обем: В зависимост от нуждите на Възложителя. Прогнозна стойност на поръчката: 15 000лв. без ДДС. Максимална стойност на поръчката – до 66 000лв. без ДДС. Източник на финансиране: Финансирането е от "ВиК" ООД Търговище и ще се извърши със собствени средства.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На територията на гр.Търговище.

NUTS:

BG334

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всички изисквания за изпълнение на поръчката са подробно описани в Приложението, което е неразделна част от настоящата публична покана и е публикувано в "Профила на купувача" в електронната преписка на обществената поръчка в сайта на Възложителя:www.viktg.com. Изискванията за изпълнение на поръчката: съгласно приложената Техническа спецификация – Приложение №1. Участник, който представи техническо предложение неотговарящо на изискванията, посочени в техническата спецификация и/или не отговарящо на изискванията за изпълнение на поръчката няма да бъде допуснат до оценка и класиране. Участниците в поръчката трябва стриктно да следват указанията посочени в Публичната покана и Приложението към нея. Условие за участие в поръчката- Всеки участник трябва да участва за целия обем и всички видове финансови услуги, което е основание за допустимост на офертата. Изисквания към участниците: Да притежават валидна индивидуална лицензия, съгласно Закона за кредитните институции. Да удостоверят надеждност на платформата за интернет банкиране с писмена обосновка. Да имат изградена собствена мрежа за обслужване на клиенти на територията в обхвата на дружеството. Да имат документ актуален кредитен рейтинг, присъден от агенция за кредитни рейтинги. Всеки участник подава само едно предложение. Начин и срок на плащане – плащанията ще се извършват по банков път в срок до 30 календарни дни, считано от датата на представената фактура-оригинал. Изисквания при подготовка на офертата: Участникът трябва да проучи всички условия и изисквания в приложението и публичната покана. Офертата следва да бъде оформена по приложените образци. Условията в приложението, публичната покана и образците са задължителни за участниците и не могат да бъдат променяни от тях. Лице, което е дало съгласие да участва като подизпълнител, не може да представи самостоятелна оферта. Всички документи, свързани с офертата, се представят на български език. Всички приложени документи на чужд език следва да са придружени с превод на български език. При представяне на копия на изискуеми документи, същите да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала” - подписани от лицето, извършило сверката и подпечатани с печата на участника. Офертата се подписва от законния представител на участника или упълномощено от него лице, като за това се прилага нотариално заверено пълномощно от законния представител на участника. Срок за валидност на офертите: 45 календарни дни /срокът за валидност на офертите започва да тече от датата, определена за краен срок за получаване на оферти/. Срок на договора/изпълнение на поръчката: 24 месеца, считано от датата на сключване на договора. Класиране на участниците – На първо място се класира участникът събрал максимален брой точки по комплексна оценка. КО= НП+КП , КО (комплексна оценка).Оценяването ще се извърши до втория знак след десетичната запетая. При сключване на договор, класираните участници представят документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на Възложителя и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. Участникът/ците, избран/и ще бъде/ат уведомени/и и поканен/и за сключване на договор. Изборът на кредитна или финансова институция се извършва на база на предоставени оферти от най-малко пет институции. В случаите, когато са представени оферти от по-малко от пет институции, Възложителят ще публикува повторна покана. Възложителят ще сключи договор с не по-малко от 3 /три/ финансови или кредитни институции. При наличие на по-малък брой получени оферти, Възложителят ще сключи договор с всички класирани участници.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА - подробно описана в Приложението към настоящата Публичната покана, неразделна част от нея и е публикувано в "Профила на купувача" в електронната преписка на обществената поръчка в сайта на Възложителя:www.viktg.com. Комисията извършва оценката на постъпилите предложения на база „Икономически най-изгодна оферта” въз основа на два вида показатели - неколичествени и количествени. Оценяването и класирането на офертите по предмета на поръчката се извършва по комплексна оценка. Тежестта на всеки показател ( сi ) ( ji ) в комплексната оценка (КО) на предложението е различна. Комплексната оценка за икономически най-изгодното предложение се получава както следва: КО = НП + КП Максимален брой точки на КО=100т. 1. Неколичествени показатели (НП) – максимална оценка 40 точки НП = С1 + С2 + С3 НП се формира по следните показатели: C1 – Срок за обслужване на плащанията в минути. Максимална оценка - 20 т. C2 – Надеждност на платформата за интернет банкиране. Максимална оценка - 10 т. С3 – Брой клонове на територията на дружеството / Развитие на клоновата мрежа. Максимална оценка - 10 т. 2. Количествени показатели (КП) – максимална оценка 60 точки КП = J1 + J2 + J3 + J4 + J5 + J6 + J7 + J8 + J9 + J10 + J11 + J12 + J13 + J14 КП се формира по следните показатели: J 1 – Такса за откриване и обслужване на депозитна сметка. Максимална оценка - 5 т. J 2 – Лихвен процент за едномесечен депозит от 10 000 до 100 000 лв. Максимална оценка - 4 т. J 3 – Лихвен процент за едномесечен депозит от 100 000 до 200 000 лв. Максимална оценка - 2 т. J 4 – Лихвен процент за едномесечен депозит от 200 000 до 400 000 лв.Максимална оценка - 2 т. J 5 – Лихвен процент за едномесечен депозит над 400 000 лв. Максимална оценка - 2 т. J 6 – Условия за предсрочно прекратяване: - без промяна в договорените депозитни условия – 5 т. - с промяна в договорените депозитни условия – 0 т. J 7 - Такса за обслужване на разплащателна сметка. Максимална оценка - 5 т. J 8 - Такса за вътрешнобанков превод. Максимална оценка - 5 т. J 9 - Такса за междубанкови преводи. J 9 = J 9.1+ J 9.2+ J 9.3. Максимална оценка - 5 т. J 9.1 – Такса за плащания инициирани на гишетата на банката, независимо от получателя и вида на платежното нареждане, в т.ч. за иницииране на преводно нареждане за директен дебит. J 9.2 – Такса за приемане и обработване на нареждания за масови плащания за трудови възнаграждения и други плащания. J 9.3 – Такса за плащания чрез Рингс на гише, независимо от часа, получателя и вида на платежното нареждане. J 10 – Годишен номинален лихвен процент за олихвяване на разплащателна сметка. Максимална оценка - 5 т. J 11 - Такса за внасяне и теглене на пари в брой. J11= J11.1 + J11.2. Максимална оценка - 5 т. J11.1 – Такса за внасяне на пари в брой. J11.2 – Такса за теглене на пари в брой. J 12 - Такса за обслужване на клиенти на дружеството по незабавно инкасо. J12= J12.1 + J12.2. Максимална оценка - 5 т. J12.1 – такса за вътрешнобанково обслужване J12.2 – такса за междубанково обслужване J 13 - Такса за инкасиране на суми от каси на дружеството за един месец. Максимална оценка - 5 т. J 14 - Такса за издаване и обслужване на банкови карти на служители на дружеството. Максимална оценка - 5 т. *Забележка: Ако даден участник е предложил такса равна на 0 /нула/ (т.е. ще извършва посочената услуга без възнаграждение) или срок – незабавно (счита се за 0 /нула/) получава максималния брой точки по съответния показател, всички останали предложения се оценяват по посочената формула. Участник, събрал максимален брой точки по комплексна оценка, се класира на първо място. КО= НП+КП КО (комплексна оценка) Показателите за оценка на офертите са подробно описани в Методиката за оценка в Приложението към настоящата Публичната покана, неразделна част от нея и е публикувано в "Профила на купувача" в електронната преписка на обществената поръчка в сайта на Възложителя:www.viktg.com.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/01/2016 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Съдържание на офертата и необходими документи, които трябва да бъдат представени от участника: 1. Данни за лицето,което прави предложението-Представяне на участник-Образец №1; 2. Оферта - Предложение за изпълнение на поръчката - Образец №2; 3. Техническо предложение - Образец №3; 4. Ценово предложение - Образец №4; 5. Нотариално заверено пълномощно (когато е приложимо), в случай че офертата (или някой друг документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител, който има право да представлява участника; 6. Валидна индивидуална лицензия, съгласно Закона за кредитните институции; 7. Писмена обосновка за надеждността на платформата за интернет банкиране; 8. Документ за актуален кредитен рейтинг, присъден от агенция за кредитни рейтинги. • Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва наименованието на обществената поръчка, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Участник не представил някой от горните документи, няма да бъде допуснат до оценка и класиране. Всеки участник трябва да участва за целия обем и всички видове финансови услуги, което е основание за допустимост на офертата. Класиране на участниците – На първо място се класира участникът събрал максимален брой точки по комплексна оценка. КО= НП+КП , КО (комплексна оценка). Оценяването ще се извърши до втория знак след десетичната запетая. Всеки участник трябва да отговаря изцяло на изискванията на Възложителя. В случай, че направеното предложение е непълно и не покрива изискванията, подлежи на отстраняване от участие в поръчката. На оценка и класиране подлежат само офертите, които отговарят на изискванията на Възложителя. Варианти не се допускат. Редът и условията, при които ще се определи изпълнител на обществената поръчка са съгласно глава осма “а” от ЗОП. Срок и място за получаване на офертите: Срок: до 15.01.2016г. (включително) всеки работен ден от 8.00 до 17.00 часа в Отдел „Деловодство”. Място: Административна сграда на "ВиК" ООД, гр.Търговище, бул."29-ти Януари" №3. Дата, час и място на отваряне на офертите: на 18.01.2016г. от 10.30 часа, гр.Търговище, бул."29-ти Януари" №3 - Административна сграда на „Водоснабдяване и Канализация“ ООД - Зала №1. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Приложението към публичната покана,Техническите спецификации,Проекта на договор и Образците,които са неразделна част от настоящата Публична покана са публикувани в "Профила на купувача" в електронната преписка на обществената поръчка.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/01/2016