Версия за печат

BG-с.Горен чифлик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Териториално поделение Държавно ловно стопанство Шерба към СИДП ДП Шумен, ул.Шерба №7, За: Русанка Панайотова- технически сътрудник при ТП ДЛС Шерба, РБългария 9110, с.Горен чифлик, Тел.: 05141 2358, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg

Място/места за контакт: ТП ДЛС Шерба,офис с.Старо Оряхово, обл.Варна, ул.Дунав №

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dlssherba.dpshumen.bg/?p=1226.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Периодична доставка, осъществена чрез покупка на хранителни продукти и напитки за осъществяване на обслужващи дейности при провеждане на организиран ловен туризъм за нуждите на ТП ДЛС „Шерба” за 2016г. , по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Хляб и тестени изделия, Месо и месни продукти, Риба и рибни продукти, Мляко и млечни продукти, Плодове и зеленчуци, Варива, подправки и други хранителни продукти и напитки„; Обособена позиция № 2 – „Изделия на хранително-вкусовата промишленост„ запазена по реда на чл.16г от ЗОП за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000, 15100000, 15300000, 15400000, 15500000, 15900000, 15200000, 15810000, 15842000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Напитки, тютюн и свързани с него продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Шоколадови и захарни изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозните видове хранителни продукти и напитки по позиции са посочени в техническа спецификация. Видовете хранителни продукти и напитки са прогнозни и не обвързват Възложителя със задължителното им усвояване след сключване на договора между Възложителя и Изпълнителя. Същите се изпълняват според възникналата необходимост от доставката им. Изпълнението на доставките се извършва единствено и само след заявка от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, при възникнала необходимост от тях, съгласно посочените условия и до определеният максимален финансов ресурс определен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в размер на 10000 лева без ДДС, а по позиции, както следва: относно първа позиция в размер на 9200 лева без ДДС, относно втора позиция 800 лева без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

10000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Чрез периодични доставки, по писмени заявки от възложителя франко следния обект: Станция "Шерба" , с.Гроздьово, обл.Варна

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнител може да бъде всяко физическо лице или търговец по смисъла на Търговския закон, както и техни обединения, което има регистриран обект за производство или търговия с храни по чл. 12, ал.2 от ЗХ Предвид обстоятелството, че предмета на поръчката, относно позиция №2 е включен в списъка по чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, утвърден с Решение №551/25.07.2014 г. на Министерски съвет на Р. България, поръчката относно втора позиция е предназначена за участие само на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. Оферти за втора позиция могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката относно втора позиция е запазена, съгласно чл.16г, ал.6 от ЗОП. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, следва да посочи в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Офертите на други заинтересовани лица относно втора позиция се разглеждат само ако няма: 1. участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или 2. участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка по реда на Глава осма „а“ от ЗОП при условие, че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие, че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация , съгласно чл.16г, ал.10 от ЗОП. Участникът да разполага с необходимата техническа обезпеченост за изпълнение предмета на поръчката Отстраняване на участници: при изготвяне на офертата не е изпълнил обявените от възложителя условия; представил е непълна и/или несъответстваща на изискванията на Възложителя оферта и/или ценовото му предложение надвишава посочения пределен финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на поръчката. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, който - не разполага с регистриран обект за производство или търговия с храни по чл. 12, ал.2 от ЗХ , (доказва се със заверено ксерокопие на Удостоверение за регистрация, издадено от БАБХ/РЗИ); Доставките ще се изпълняват по поръчка чрез заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката до определения максимален финансов ресурс по позиции, определен от Възложителя. Обявените продукти са ориентировъчни като в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, но не го обвързват с тяхното пълно усвояване. Срок на договора- 31.12.2016г. Срок на валидност на предложението- не по- малко от 30 дни от крайният срок за депозиране на оферти.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/01/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА СЕ ПРИЕМАТ в деловодството на ТП „ДЛС Шерба” , офис: с.Старо Оряхово, п.к. 9110, обл.Варна, ул. „Дунав“ №8 всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа , в срок до 19.01.2016г. в запечатан, непрозрачен плик с ненарушена цялост върху който участникът посочва предмета на поръчката и идентификационни данни за подателя: наименование на участника, ЕИК/Булстат, адрес за кореспонденция, електронен адрес. Комуникацията между страните ще се осъществява по ел. път по реда на закона за електронните съобщения и ел. подпис, по пощата чрез писмо с обратна разписка или връчване на участника. СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА: Офертата на участника следва да съдържа всички документи по чл. 101в от ЗОП : данни за лицето, което прави предложението, , както и следните писмени доказателства: 1.Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; за чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, в официален превод; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице 2. Предложение на участника- по образец , където в случай че участника е специализирано предприятие е необходимо да впише и номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз , 3. Документ за регистриран обект за производство или търговия с храни по чл. 12, ал.2 от ЗХ) закон за храните)-заверено от участника копие; 4. Ценово предложение, съгласно образеца към документацията/за съответната позиция/.Предложената цена следва да бъде посочена в лева и да включва всички преки и непреки разходи, данъци, такси и печалба. Предложените от участниците единични цени за съответните артикули не следва да бъдат по- високи от обявените в търговската мрежа 5. Техническо предложение- по образец за съответната позиция; 6. Декларация за запознаване с условията и приемане на договора- по образец; 7. Декларация за ЕИК , 8. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП, 9.Декларация за по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител когато участникът ще ползва подизпълнител, декларацията се подписва задължително от лицето или лицата, които представляват съответния участник според документите му за регистрация; 11. Декларация съгласно чл.16г, ал.10 от ЗОП- в приложимите случаи СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ОФЕРТАТА-. Срок на валидност на офертата не по-малко от 30 дни. ОТВАРЯНЕ И РАЗГЛЕЖДАНЕ НА ОФЕРТИТЕ: Офертите ще бъдат разгледани от Комисия на 20.01.2016г. от 14.00 часа в административната сграда на ТП ДЛС Шерба, офис: с.Старо Оряхово, п.к. 9110, обл.Варна , ул.”Дунав” №8. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. УСЛОВИЯ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР С ИЗБРАНИЯ ИЗПЪЛНИТЕЛ: Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка , участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 , т.1 и декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП , в срок от 7 /седем/ календарни дни от уведомяването му, че е определен за изпълнител.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/01/2016