Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Куртева – експерт търговия / Николай Петков - инженер механик, отдел Механооборудване/Румен Ибришимов - отдел ЗБУТ, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053028; 0417 833053067, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на кран мостов едногредов 10 тона, съгласно техническата спецификация- Приложение №1, публикувано в профила на купувача. Предметът на поръчката включва и обучение на 10 специалисти на възложителя на място, за 4-ри осем часови смени, за сметка на изпълнителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42414100

Описание:

Подемни кранове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количество- 1 брой кран мостов едногредов и обучение на 10 специалиста на възложителя. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени ценови оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

37100 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на възложителя - рудник Трояново-север, село Ковачево.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация , публикувана в профила на купувача. 2. Изисквания към участниците: 2.1.Участниците да са сертифицирани по БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват включващ и производство на подемни съоръжения. Доказва се с копие на сертификата, заверено от участника. За еквивалент на изисквания стандарт възложителя приема и валиден към датата на подаване на офертата сертификат по БДС ЕN ISO 9001:2008. 2.2.Участниците да представят в техническата си офертата паспорт или друг документ на производителя, съдържащ техническите данни и характеристики на повдигателното съоръжение, за доказване съответствието с изискванията на възложителя. 3. Други изисквания: Гаранционният срок на крана да бъде не по-малко от 3 години, считано от датата на пускане в експлоатация, удостоверено с подписване на двустранен протокол за приемане на крана. Срок за явяване на представител на Изпълнителя при рекламация: до 24 часа от получаване на писмено уведомление от Възложителя. Срок за отстраняване на дефекти, появили се по време на нормалната експлоатация – до 2 календарни дни, след датата на подписване на констативен протокол. 4. Документи, които изпълнителят следва да представи при доставка и монтаж - съгласно техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. 5. Срок за изпълнение на поръчката – до 60 календарни дни от датата на подписването на договора. 6. Условия на плащане: разплащането се извършва по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след изппълнение на договора, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), за съответната дейност. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 7. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 8. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

12/01/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 13.01.2016 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/01/2016