ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Университет по хранителни технологии, бул. Марица № 26, За: инж. Лили Колева - ръководител Капитално строителство, Р. България 4000, Пловдив, Тел.: 0893 686138, E-mail: ks_uht@abv.bg, Факс: 032 644102
Място/места за контакт: Университет по хранителни технологии
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uft-plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://uft-plovdiv.bg/?act=show_page&id=1164.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на строителни материали за нуждите на Университета по хранителни технологии Пловдив
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
44110000
Описание:
Строителни материали
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставка на строителни материали за нуждите на Университета по хранителни технологии Пловдив за срок от една година.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Университет по хранителни технологии, гр. Пловдив
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изпълнението на обществената поръчка за срока на договора се осъществява по два начина:
- чрез периодични доставки от изпълнителя с негов транспорт до адреса на Университета по хранителни технологии-Пловдив, бул. „Марица“ №26 въз основа на писмена заявка на необходимите материали по видове и количества, изготвена от упълномощен представител на възложителя. Срокът, в който следва да бъде извършена доставката е до 3 дни от получаването на заявката;
- чрез директно получаване от упълномощен представител на възложителя на необходимите строителни и други материали от складова база или търговски обект на изпълнителя, когато същите са единични бройки и са необходими за спешни ремонтни дейности. В тези случаи доставката им до Университета по хранителни технологии се извършва с транспорт на възложителя.
В процедурата могат да участват лица, които отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки(ЗОП), имат опит в извършването на доставки, идентични с предмета на настоящата поръчка и притежават собствена или наета складова база/търговски обект за продажба на строителни и други материали на територията на град Пловдив.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Офертата на лицето трябва да има най-малко съдържанието по чл.101 "в" ал.1 от ЗОП и да бъде изготвена по образците в документацията за участие - приложение към публичната покана;
2. Получаването, разглеждането и оценката на офертите се извършва по реда на чл.101 "г" от ЗОП и по реда определен с вътрешните правила на Възложителя, публикувани на профила на купувача;
3. С класираното на първо място лице се слючва договор за изпълнение по реда и условията на чл. 101 "е" от ЗОП;
4. Представяне на офертите – в запечатан, здрав, непрозрачен плик с надпис : Оферта за за доставка на строителни материали за нуждите на УХТ – Пловдив. Наименование и адрес на лицето, подало офертата. В Ректората на Университета, гр. Пловдив -4000 , бул. Марица “ № 26, стая 118, “Деловодство”, в работното време на университета. Срок за внасяне на офертите – до 16,00 часа на 11.01.2016 г.
5. На разглеждане от комисията подлежат само оферти, изготвени и представени по описания по-горе начин, форма и изисквания.
6.За допълнителна информация - тел. 0893686138, инж. Лили Колева.
7. Документацията за участие(приложения към поканата) е публикувана на сайта на възложителя - Профил на купувача(вж. Раздел I.1.), откъдето може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица, безплатно.
8. Договорът за изпълнение с класирания на първо място участник ще бъде със срок от 1 /една/ година от сключването му или извършване на доставки на стойност до прага по чл.14, ал.4 от ЗОП, в зависимост от това кое от двете обстоятелства ще настъпи по-рано.
9. Назначената от възложителя комисията за разглеждане, оценка и класиране на офертите ще отвори офертите и ще обяви ценовите предложения по реда на чл.101" г", ал. 3 от ЗОП на 12.01.2016 г. в гр.Пловдив, Университет по хранителни технологии, Ректорат, Заседателна зала, от 11,00 часа.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: