Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

БДЖ-Товарни превози ЕООД, ул.Иван Вазов № 3, За: Младен Младенов - по документацията и инж. Надя Ганева - по техническата част, Република България 1080, София, Тел.: 0889 855268 ; 0886 101855, E-mail: tp_opp@bdz.bg, Факс: 02 9877983

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и проекти и отдел Информационни технологии

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bdzcargo.bdz.bg/bg.

Адрес на профила на купувача: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/publichni-pokani/zakupuvane-i-konfiguraciia-na-mrejovo-oborudvane-za-virtualna-chastna-mreja-za-nujdite-na-bdj.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обществена поръчка по реда и условията на глава осмa "а" от ЗОП с предмет:„Закупуване и конфигурация на мрежово оборудване за виртуална частна мрежа за нуждите на „БДЖ -Товарни превози” ЕООД. Поддръжка на мрежовото оборудване за период от една година”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

32500000

Описание:

Телекомуникационно оборудване и принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Услугата ще се предоставя, за период от една година, считано от сключването на договора. Участник, чието ценово предложение надвишава определената от възложителя, прогнозна стойност на поръчката, ще бъде отстраняван от участие.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65880 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

на територията на Р България, в местата по Списък на обектите - Приложение № 2 към документацията.

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Регистрационни документи: 1.1 Административни сведения за участника, попълнени по образеца, приложен към настоящата покана - Приложение № 5; 1.2 Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, попълнена по образеца, приложен към настоящата покана - Приложение № 8. 2. Доказателства за техническите възможности на участника за изпълнение на поръчката, както следва: 2.1 Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата,заедно с доказателство за извършената услуга -удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата, попълнен по образеца, приложен към настоящата покана - Приложение № 14. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една доставка сходна или еднаква с предмета на поръчката. Представя се в копие заверено от участника. Под "сходни услуги" да се разбират услуги по осигуряване и поддръжка на мрежово оборудване. 2.2 Заверенo копиe с гриф "Вярно с оригинала" подписанo от представляващия участника и печат на сертификат ISO 9001:2008 ли еквивалентен документ, валиден към датата на подавне на офертата, удостоверяващ съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството, в областта на предмета на повъчката; 2.3 Заверено копие с гриф "Вярно с оригинала", подписано от представляващия участника и печат на Удостоверение по чл.77, ал. 2 от Закона за електронните съобщения (ЗЕС), за вписване на участника в регистъра по чл.33, ал.1, т.1 от ЗЕС, издадено от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС); 2.4 Декларация за сроковете за реакция и отстраняване на технически проблем, попълнена по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 12; 2.5 Декларация за разполагаема Help Desk система за регистриране на инциденти и управление на поддръжката, попълнена по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 13; 3. Техническо предложение, изготвено по образеца, приложен към настоящата покана - Приложение № 6. 4. Ценово предложение, изготвено по образеца, приложен към настоящата покана - Приложение № 7. 5. Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП, попълнена по образеца,приложен към настоящата покана - Приложение № 9, относно приемане на условията на приложения към поканата проект на договор - Приложение № 15. 6. Декларация по по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена по образеца, приложен към настоящата покана - Приложение № 10. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1,т. 8 от ЗОП, попълнена по образеца, приложен към настоящата покана - Приложение № 11. Продължава в раздел "Допълнителна информация" от публичната покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Съгласно приложената "Методика за оценка на офертите" - Приложение № 4 към документацията. Оценяването ще се извършва по критерии (К) – икономически най-изгодна оферта. Крайната оценка (К) се изчислява по следната формула: К = К1 + K2 + K3 + К4,където критериите за оценка са: К1 - Месечна такса за конфигуриране и поддръжка на всички обекти от Списъка на обектите в Приложение 2, с максимална тежест от 25 точки; К2 - Цена на доставка и еднократна инсталационна такса за всички обекти от Списъка на обектите в Приложение 2, с максимална тежест от 25 точки; К3 - Оценка на предложението за предоставяне на оборудване под доставка обект на поръчката, с максимална тежест от 25 точки; К4 - Допълнителни услуги и преференции, с максимална тежест от 25 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/01/2016 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всички представени документи към офертата, които не се изискват в оригинал или с нотариална заверка, следва да бъдат представени в заверен препис с гриф "Вярно с оригинала", подписани и подпечатани от лицето/лицата, които представляват участника или от лице, изрично упълномощено от същия да го представлява в настоящата обществена поръчка, което се удостоверява с нотариално заверено пълномощно /в оригинал/. Когато участникът в обществената поръчка е чуждестранно юридическо лице, офертата се подава на български език, докумените по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод. Приложенията към поканата са достъпни на електронната страница на дружеството: http://bdzcargo.bdz.bg/bg/publichni-pokani/zakupuvane-i-konfiguraciia-na-mrejovo-oborudvane-za-virtualna-chastna-mreja-za-nujdite-na-bdj.html. Офертата на участника, заедно с приложените към нея необходими документи, да се представи в деловодството на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, в запечатан непрозрачен плик с надпис: До „БДЖ–Товарни превози” ЕООД, гр. София 1080, ул. Иван Вазов №3 Оферта за участие в провеждане на обществена поръчка по реда и условията на глава осма „а” от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ с предмет: „Закупуване и конфигурация на мрежово оборудване за виртуална частна мрежа за нуждите на „БДЖ -Товарни превози” ЕООД. Поддръжка на мрежовото оборудване за период от една година”. Изписва се името на участника, адрес, лице за контакт, факс, e-mail и телефон /GSM/ за връзка с лицето за контакт. При сключване на договора, определеният за изпълнител участник следва да представи: 1. Документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата,в която е установен участника,предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя - оригинал или нотариално заверено копие; 2. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - оригинал, подписани от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП; 3. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 /пет/ % от общата стойност на договора без ДДС, учредена в полза на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал или парична сума, внесена по банковата сметка на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД в: УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61. BIC: UNCRBGSF, със срок на валидност един месец след изпълнение на договора. Лица и телефони за контакт: Младен Младенов - 0889 855268, а за въпроси по техническата част инж. Надя Ганева - 0886 101855. Датата на провеждане на заседанието на комисията за отваряне и разглеждане на подадените оферти е 07.01.2016г. от 10:00 часа в сградата на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, на адрес: гр. София, ул."Ив. Вазов" № 3. На заседанието могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/01/2016