Версия за печат

BG-Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Второ основно училище Никола Йонков Вапцаров, ж.к.Възраждане-ІІ, За: Олга Жекова, България 9020, Варна, Тел.: 052 506416, E-mail: vapcarovou@mail.bg

Място/места за контакт: Канцелария на пом.-директорите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vtoroouvapcarov.com.

Адрес на профила на купувача: www.vtoroouvapcarov.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Ежедневна доставка на пакетирани закуска, мляко, зеленчуци и/или плодове за децата от подготвителните групи и учениците от І до ІV клас, финансирана с целеви средства от ДБ по ПМС-308/20.12.10 г.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно документацията и техническото задание.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

28024 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Второ ОУ "Н.Й.Вапцаров", ж.к."Възраждане", гр.Варна

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. За участие в процедурата, офериращото лице следва да представи оферта в един оригинал, на хартиен носител, на български език, изготвена при спазване на законовите изисквания, както и на условията и изискванията на документацията за участие в процедурата. 2. Всяко офериращото лице (участник) може да представи само една оферта по процедурата. Не се допуска представяне на варианти на офертата. Оферта, съдържаща варианти, няма да бъде разглеждана и допусната да участва в класирането. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от офериращото лице лично или от упълномощен от него представител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Върху плика участникът посочва следните означения: «Оферта», име на офериращото лице, предмет на поръчката, адрес и лице за кореспонденция, телефон, факс и по възможност и електронен адрес. 3.Офертата и всички документи към нея, се подава на български език. Когато офериращото лице в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение на такива лица, посочените документи се представят в превод на български език. 4. Когато за някой от посочените документи е определено, че може да се представят чрез «копие», за такъв документ се счита този, при който върху копието на документа представляващия офериращото лице постави собственоръчен подпис със син цвят под заверката, като също така е желателно да бъде записано: - «Вярно с оригинала»; - името и фамилията си; - датата, на която е извършил заверката. 5. Представените образци в документацията за участие и условията описани в тях са задължителни за офериращите лица. 6. Възложителят не изисква представянето на гаранция за участие в поръчката. 7. Срокът на валидност на офертите трябва да бъде – не по-кратък от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, посочена в обявлението като краен срок за получаването им. 8. Настоящата поръчката не съдържа обособени позиции. Не се допуска представянето на оферти за отделни части. 9. Настоящата поръчка не съдържа опции. 10.Офериращото лице в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка няма право да прехвърля изцяло или частично правата и/или задълженията си по нея - както за участие в процедурата, така и за нейното изпълнение, ако бъде определен за изпълнител, на трето лице. 11. Всеки от участниците трябва да притежава минимум една собствена или наета база, регистрирана като обект за производство и търговия с храни,съгласно чл. 12 от Закона за храните. Когато участникът е само доставчик,а не производител на доставяните храни и не извършва опаковане и/или разфасоване на същите, това изискване не е необходимо да бъде спазено. 12. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи документ за собственост или договор за наем на помещението, в което ще бъде съхранявана храната на учениците и удостоверение от РИОКОЗ или БАБХ за регистрация на хранителен обект по чл. 12 от Закона за храните. Ако участникът е само доставчик и не приготвя закуските не представя посочените по-горе доказателства. 13. Всеки един от участниците следва да притежава минимум едно собствено или наето транспортно средство, с което ще се изпълняват доставките, отговарящо на санитарно-хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи документ за собственост или договор за наем на МПС, чрез което ще се извършва доставката на храна, което да е регистрирано от РЗИ по реда на чл. 3, ал. 3 от Наредба № 9 за условията и реда за създаване на публичен регистър на обектите с обществено предназначение или от БАБХ по реда на чл. 246, ал. 4 от Закона за ветеринарномедицинската дейност и чл. 6 от Регламент (ЕО) № 852/2004. 14. Всеки един от участниците трябва да е изпълнил най-малко 3 договора с предмет приготвяне и/или доставка на храни/хранителни продукти.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

П1 - предложена цена - 70 (максимална относителна тежест) П2 - асортимент - 20 (максимална относителна тежест) П3 - време за реагиране при рекламация - 10 (максимална относителна тежест) Комплексната оценка се изчислява по формула: КО = П1 + П2 + П3

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/01/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Публичната покана, документацията и образци на документите са публикувани на интернет адреса на училището - www.vtoroouvapcarov.com-профил на купувача

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/01/2016