Версия за печат

BG-Меричлери

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Основно училище Димитър Недялков Матевски, ул. Пеню Хасърджиев 5, За: Станислава Колева, Донка Колева, Република България 6430, Меричлери, Тел.: 0887 335536, E-mail: stanislava__koleva@abv.bg

Място/места за контакт: ОУ Димитър Недялков Матевски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.oumatevski.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.oumatevski.org/home/aktualno.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител за приготвяне на храна за нуждите на ОУ "Димитър Недялков Матевски" - гр. Меричлери, общ. Димитровград, обл. Хасково, по обособени позиции: Позиция 1- приготвяне и/или доставка на закуска на учениците от I до IV клас, съответно в следните часове: I-ви клас - 08:25 часа; II-ри клас - 08:25 часа; III клас - 09:15 часа; IV-ти клас - 09:15 часа. Позиция 2 - приготвяне и/или доставка на топъл обяд за ученици на целодневна организация на учебния ден, съответно в следните часове: I-ви клас - 11.50 часа; II-ри клас - 11:50 часа; III-ти клас - 11.50 часа, IV-ти клас - 11.50 часа, V-ти клас и VI клас - 12.45 часа.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обемът на доставките на закуски и топъл обяд за учениците от ОУ "Димитър Н. Матевски" ще бъде в зависимост от нуждите на възложителя през периода на изпълнение на договорите. Възложителят не поема задължение да заявява закуски и обяди, в случай че такава нужда не е конкретно възникнала. Изпълнителят по договора не може да претеднира за каквото и да било обезщетение за това, че не са му възложени поръчки на закуска и обяд. Прогнозната стойност на доставките за Позиция 1 - Приготвяне и/или доставка на закуска за учениците от I до IV клас е 3975.00 без ДДС или 4770.00 лева с ДДС. Прогнозната стойност на доставките за Позиция 2 - Приготвяне и/или доставка на топъл обяд за ученици на целодневна организация на учебния ден е 24728.00 лева без ДДС или 29673.00 лева с ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

28703 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ОУ "Димитър Н. Матевски" - гр. Меричлери, общ. Димитровгра, ул. "Пеню Хасърджиев" 5

NUTS:

BG422

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата се представя в един запечатан непрозрачен плик. Пликът съдържа следните документи: 1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговсия регистър, когато участникът е юридически лице или едноличен търговец, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност. При участник обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му. 2. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, както следва: 2.1.За Позиция 1: 2.1.1. Всеки един от участниците трябва да притежава минимум една собствена или наета база, регистрирана като обект за произвоство и търговия с храни, съгласно чл.12 на Закона за храните. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи документ за собственост или договор за наем за помещението, в което ще бъде приготвяна храната за учениците и Удостоверение от РЗИ или БАБХ за регистрация на хранителен обект по чл.12 от Закона за храните. 2.1.2. Всеки един от участниците следва да притежава минимум едно собствено или наето транспортно средство, регистрирано в РЗИ или БАБХ. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи документ за собственост или договор за наем за МПС, чрез което ще се извършва доставката на приготвяната храна и регистрация от РЗИ по реда на т.3, ал.3 от Наредба 9 за условията и реда за създаване на публичен регистър на обектите с обществено предназначение или от БАБХ по реда на чл.246 ал.4 от закона за ветеринаромедицинската дейност и чл.6 от Регламент (ЕО) ном.852/2004. 2.1.3.Всеки един от участниците следва да разполага с нает на трудов или граждански договор персонал за изпълнение на обществената поръчка, като поне едното лице да е готвач. Сред персонала следва да бъде включен и 1 шофьор, в случай че храната се приготвя извън сградата на училището. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи Списък на екипа, отговорен за изпълнение на обществената поръчка - Приложение 12.2, придружен от трудови и/или или граждански договори или други документи, удостоверяващи ангажираността на посочения екип за изпълнение на настоящата обществена поръчка 2.2 За Позиция 2: 2.2.1. Всеки един от участниците трябва да притежава минимум една собствена или наета база, регистрирана като обект за производство и търговия с храни съгласно чл.12 от Закона за храните. За доказване на това обстоятелство участникът трябва да представи документ за собственост или договор за наем на помещението, в което ще бъде приготвяна храната за учениците и Удостоверение от РЗИ или БАБХ за регистрация на хранителен обект по чл.12 от Закона за храните. 2.2.2.Всеки един от участниците следва да притежава минимум едно собствено или наето транспортно средство, регистрирано в РЗИ или БАБХ (освен ако не е наемател на стола на училището, което провежда процедурата в случаите когато училището разполага със столова база). За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи документ за собственост или договор за наем за МПС, чрез което се извършва доставката на приготвяната храна, и регистрация от РЗИ по реда на т.3 ал.3 от Наредба 9 за условията и реда за създаване на публичен регистър на обектите с обществено предназначение или от БАБХ по реда на чл.246, ал.4 от Закона за ветеринаромедицинската дейност и чл.6 от Регламент (ЕО) ном. 852/2004 (в случай че участникът не е наемател на стола на училището). 2.2.3.Всеки един от участниците следва да разполага с нает на трудов или граждански договор персонал за изпълнение на обществената поръчка, като поне едното лице да е готвач. 2.2.4. Всеки един от участниците следва да е изпълнил/изпълнява успешно поне 1 договор с предмет приготвяне и доставка на закуски през последните три години. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи Списък с договорите, сключени и успешно изпълнени/изпълнявани с предмет доставка на закуски - Приложение 13.1, придружен с копие от съответните договори или референции за добро изпълнение.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

I. Доставяната храна трябва да отговаря на следните изисквания: 1. Да е висококачествена, пълноценна и безопасна, като отговаря на всички изисквания на националното и европейското законодателство в тази насока; 2. Да се приготвя в обекти, регистрирани по чл.12 от Закона за храните; 3. Да е приготвена от хранителни продукти, които отговарят на изискванията, предвидени в Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове; 4. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба 37/21.07.2009 на Министерство на здравеопазването за здравословното хранене на учениците. 5. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба 9/16.09.2011г. на Министерство на земеделието и храните за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата; 6. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба 23/19.07.2005г. за физиологичните норми за хранене на населението на Министерство на здравеопазването; 7. Да отговаря на изискванията на Наредба 5 за хигиената на храните от 25.05.2006 на Министерство на земеделието и храните. 8. Храната трябва да бъде приготвяна съгласно сборник рецепти за ученическо столово хранене, издателство Техника, 2012г., одобрен с писмо 74-01-73/28.06.2012г. на МЗ и да се спазват изискванията за съответната възрастова група на учениците. 9. Всеки обяд трябва да съдържа минимум три ястия: - първо: супа или салата; - второ: основно ястие; - трето: десерт. 10. Показател за оценка на офертите е предимство за изпълнител, който приготвя обедната храна на място - в стола в сградата на училището и не се налага нейното пренасяне. II. Доставки: 1. Участникът, определен за изпълнител, трябва да приготвя на място (в стол в сградата на училището) или ежедневно доставя закуски и обедна храна на следния адрес: ул. "Пеню Хасърджиев" 5, гр. Меричлери, като спазва посочения по-горе график за всеки клас. 2. Ако храната се доставя предварително опакована, то опаковката трябва да предпазва продукта от външно замърсяване и да не променя органолептичните му характеристики. 3. Когато храната се доставя за разпределение на място, то тя се пренася в термофорни кутии/съдове, запазващи нейните органолептични качества и се доставя до съответното помощно помещение за ученическо столово хранене, където се разпределя.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/01/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация: 1. Всеки един от участниците следва да разполага с нает на трудов или граждански договор персонал за изпълнение на поръчката. За доказване на това обстоятество участникът трябва да представи Списък на екипа, отговорен за изпълнение на обществената поръчка - Приложение 12.2, придружен от трудови и/или граждански догвори или други документи, удостоверяващи ангажираността на посочения екип за изпълнение на настоящата обществена поръчка. В екипа отговорен за изпълнението на обществената поръчка следва да има и диетолог, като изпълнителя следва да представи декларация за ангажираност с изпълнение на поръчката от страна на диетолога или друг документ, от който е видно, че диетологът е запознат с факта, че участникът участва в конкретната процедура и е съгласен да му съдейства при изготвянето на менютата в хода на изпълнение на договора. 2. Всеки един от участниците следва да е изпълнил/изпълнява успешно поне един договор с предмет приготвяне и доставка на закуска и/или обедна храна през последните три години. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи списък с договорите, сключени и успешно изпълнени/изпълнявани с предмет приготвяне и доставка на храна за училище или приготвяне на място за храна на училище (столово хранене) - Приложение 13.2, придружен с копия от съответните договори или или референции за добро изпълнение. Документи, свързани с поръчката: 1. Техническа оферта за съответната обособена позиция. 2. Ценова оферта за съответната обособена позиция - с утвърдено меню за позицията, за която участникът участва, съобразено с наредбите за здравословно хранене на учениците в ученическите столове или бюфети. 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1 от ЗОП. 4. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.2 от ЗОП. 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.5 от ЗОП. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 7. Списък на екипа, отговорен за изпълнението на обществената поръчка за съответната обособена позиция. 8. Списък на договорите, сключени и успешно изпълнявани за съответната обособена позиция. 1. Срок на валидност на офертите - 60 календарни дни от крайният срок за получаване на офертите. 2. Всеки участник може да подаде само една оферта за една, няколко или всички обособени позиции без варианти. 3. Офертата се представя запечатана в непрозрачен плик в срока, определен в настоящата покана на адрес: гр. Меричлери, общ. Димитровград, ул. "Пеню Хасърджиев" 5, дирекция. 4. Документите, свързани с подготовката на офертата са публикувани в профила на възложителя, както следва: http://www.oumatevski/home/aktualno.html 5. Дата, час и място за отваряне на офертите: на 05.01.2016г. от 16.30 часа в дирекцията в сградата на ОУ "Димитър Н. Матевски", гр. Меричлери, общ. Димитровград, ул. "Пеню Хасърджиев" № 5 6. При сключване на договора, определеният за изпълнител следва да представи документ, издаден от компетентен орган за удостоверяване на липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/01/2016