Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. "Пещерско шосе" № 66, За: Тонка Димитрова, Република България, Пловдив, Тел.: 032 602930, E-mail: law_dimitrova@abv.bg, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151218bQBl3516318.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Абонаментна сервизна поддържка, ремонт и профилактика на климатиците в сградите на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД - База I и База II

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Абонаментна сервизна поддръжка на климатици тип конверторни и инверторни, с мощности 9000 BTU, 12000 BTU, 18000 BTU И 30000 BTU - общо 622 броя, както и следните климатични системи:„CLIVET” WSAN 182, “HITACHI” RAS-72JHQ, “HITACHI” RAS-56JHQ, „EMERSON” CH-48 MRG, „OSAKA” IP24, „OSAKA” CH-52 SLSt, „MIDEA” MCA 48 HR, „AERMEC” CXE 480 HT, „MITSUI” MNO 24HL94 , „STARWAY” RF12WQWa, "DAM VENT".

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

41666 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Сградите на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД - База I и База II

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Абонаментната сервизна поддръжка трябва да обхваща климатичните системи, тръбната мрежа, вентилаторни инвертори, като включва следните дейности: 1.1 периодични дейности, извършвани най-малко 2 пъти годишно (пролет и есен); - обща проверка на вентилационната част и инсталацията за конденза; - почистване на въздушните филтри и кондензните сифони; - проверка херметичността на инсталацията и допълване с фреон. 1.2. Дейности, извършвани при необходимост: - извършване на ремонт, включително монтаж и демонтаж на климатици – без разходи за резервни части; - осигуряване и подмяна на части за климатичните системи. 1.3. Изпълнение на ангажиментите за отчетност и контрол на парникови газове към МОСВ и РИОСВ. II. Офертите следва да са със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на оферти, и да съдържат: 2.1. Данни за лицето, което прави предложението – административни данни (ЕИК, адрес на управление, телефон и факс), лични данни (име, презиме и фамилия) и заемана длъжност. 2.2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което да включва най-малко следната информация: 2.2.1 график за профилактично обслужване; 2.2.2 срок за отстраняване на повреда (максимум до два дни след заявка); 2.2.3 срок за реагиране при заявка за постъпила повреда (до 24 часа); 2.2.4 извършване на ремонт (до два работни дни от деня на поръчката); 2.2.5 възможност за водене на документация за всеки ремонт и всяка техническа ревизия, извършена по климатиците; 2.2.6 срок за плащане след извършване на ремонта (не по-рано от 30 дни). 2.2.7 документ за правоспособност (сертификат) съгласно изискванията на Регламент (ЕО) 303/2008, в съответствие с Регламент (ЕО) № 842/2006, вписан в регистъра на Българската браншова камера по машиностроене , на името на участника - във формата на заверено копие; 2.2.8 Валиден към датата на подаване на офертата сертификат за въведена система за управление на качеството по Стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен документ, чийто обхват включва дейности по ремонт и профилактика на климатична техника, издаден на името на участника - във формата на заверено копие; 2.2.9 Валиден към датата на подаване на офертата сертификат за въведена система за управление на околната среда - ISO 14 001: 2004 или еквивалентен документ, издаден на името на участника - във формата на заверено копие; 2.2.10 Валиден към датата на подаване на офертата сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа - OHSAS 18001: 2007 или еквивалентен докуемнт, издаден на името на участника - във формата на заверено копие; 2.3. Ценово предложение, в което да бъде посочено: - абсолютна сума в лева месечен абонамент, с и без ДДС за 1 брой климатик със съответната мощност/климатична система; - начин на плащане на цената – месечно, по банков път, не по-рано от 25-то число на месеца, за който се отнася. В цената трябва да бъдат включени всички дейности по т.I., без оглед броя на необходими ремонтни дейности по т.I, подточка 1.2. В цената (абонаментната месечна такса) не се включва стойността на резервните части, които ще се заплащат отделно, след одобрение от възложителя със заявка за поемане на финансово задължение.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/01/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Безплатен достъп до документацията за участие е предоставен на профила на купувача на Възложителя. Отварянето на офертите ще бъде публично в административната сграда на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, град Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66 на 05.01.2015Г. от 15:00 часа. Отварянето на офертите ще се извърши по реда на чл.68, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/01/2016