ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Абонаментна сервизна поддържка, ремонт и профилактика на климатиците в сградите на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД - База I и База II
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
50000000
Описание:
Услуги по ремонт и поддръжка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Абонаментна сервизна поддръжка на климатици тип конверторни и инверторни, с мощности 9000 BTU, 12000 BTU, 18000 BTU И 30000 BTU - общо 622 броя, както и следните климатични системи:„CLIVET” WSAN 182, “HITACHI” RAS-72JHQ, “HITACHI” RAS-56JHQ, „EMERSON” CH-48 MRG, „OSAKA” IP24, „OSAKA” CH-52 SLSt, „MIDEA” MCA 48 HR, „AERMEC” CXE 480 HT, „MITSUI” MNO 24HL94 , „STARWAY” RF12WQWa, "DAM VENT".
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Сградите на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД - База I и База II
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
I. Абонаментната сервизна поддръжка трябва да обхваща климатичните системи, тръбната мрежа, вентилаторни инвертори, като включва следните дейности:
1.1 периодични дейности, извършвани най-малко 2 пъти годишно (пролет и есен);
- обща проверка на вентилационната част и инсталацията за конденза;
- почистване на въздушните филтри и кондензните сифони;
- проверка херметичността на инсталацията и допълване с фреон.
1.2. Дейности, извършвани при необходимост:
- извършване на ремонт, включително монтаж и демонтаж на климатици – без разходи за резервни части;
- осигуряване и подмяна на части за климатичните системи.
1.3. Изпълнение на ангажиментите за отчетност и контрол на парникови газове към МОСВ и РИОСВ.
II. Офертите следва да са със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на оферти, и да съдържат:
2.1. Данни за лицето, което прави предложението – административни данни (ЕИК, адрес на управление, телефон и факс), лични данни (име, презиме и фамилия) и заемана длъжност.
2.2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което да включва най-малко следната информация:
2.2.1 график за профилактично обслужване;
2.2.2 срок за отстраняване на повреда (максимум до два дни след заявка);
2.2.3 срок за реагиране при заявка за постъпила повреда (до 24 часа);
2.2.4 извършване на ремонт (до два работни дни от деня на поръчката);
2.2.5 възможност за водене на документация за всеки ремонт и всяка техническа ревизия, извършена по климатиците;
2.2.6 срок за плащане след извършване на ремонта (не по-рано от 30 дни).
2.2.7 документ за правоспособност (сертификат) съгласно изискванията на Регламент (ЕО) 303/2008, в съответствие с Регламент (ЕО) № 842/2006, вписан в регистъра на Българската браншова камера по машиностроене , на името на участника - във формата на заверено копие;
2.2.8 Валиден към датата на подаване на офертата сертификат за въведена система за управление на качеството по Стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен документ, чийто обхват включва дейности по ремонт и профилактика на климатична техника, издаден на името на участника - във формата на заверено копие;
2.2.9 Валиден към датата на подаване на офертата сертификат за въведена система за управление на околната среда - ISO 14 001: 2004 или еквивалентен документ, издаден на името на участника - във формата на заверено копие;
2.2.10 Валиден към датата на подаване на офертата сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа - OHSAS 18001: 2007 или еквивалентен докуемнт, издаден на името на участника - във формата на заверено копие;
2.3. Ценово предложение, в което да бъде посочено:
- абсолютна сума в лева месечен абонамент, с и без ДДС за 1 брой климатик със съответната мощност/климатична система;
- начин на плащане на цената – месечно, по банков път, не по-рано от 25-то число на месеца, за който се отнася.
В цената трябва да бъдат включени всички дейности по т.I., без оглед броя на необходими ремонтни дейности по т.I, подточка 1.2. В цената (абонаментната месечна такса) не се включва стойността на резервните части, които ще се заплащат отделно, след одобрение от възложителя със заявка за поемане на финансово задължение.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Безплатен достъп до документацията за участие е предоставен на профила на купувача на Възложителя. Отварянето на офертите ще бъде публично в административната сграда на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, град Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66 на 05.01.2015Г. от 15:00 часа. Отварянето на офертите ще се извърши по реда на чл.68, ал. 3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: