Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Многопрофилна болница за активно лечение Дева Мария ЕООД, кв. Ветрен, За: Тодорка Тодорова, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 896266, E-mail: eproekti@saintsofia.com, Факс: 056 896282

Място/места за контакт: експерт обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devamaria.com.

Адрес на профила на купувача: www.devamaria.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на санитарни и хигиенни материали за нуждите на МБАЛ Дева Мария ЕООД Бургас по обособени позиции, съгласно техническа спецификация

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39831000

Описание:

Перилни и почистващи препарати


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата са прогнозни и са описани в техническата спецификация към условията за участие

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

63012 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

кв. Ветрен, гр. Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към лицата /участниците/, представящи оферта за обществената поръчка 1. За настоящата обществена поръчка могат да подават оферта лица които: 1.1. Не са осъдени с влязла в сила присъда или са реабилитирани, за: •престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; •подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; •участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; •престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; •престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 1.2. Нямат парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, които са установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, също така нямат и задължения за данъци и вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която са установени. 2. Участниците трябва да притежават опит, изразяващ се в изпълнението на минимум един договор с предмет аналогичен на предмета на настоящата поръчка. 3. В офертата си участниците следва да представят каталози с предлагания от тях асортимент хигиенни материали и техническо описание на всеки един вид консуматив. 4. Участниците следва да докажат, че предлаганите от тях хигиенни материали притежават „СЕ“ маркировка – „Европейско съответствие”, което е декларация отстрана на производителя, че продуктът отговаря на изискванията на Европейското законодателство по отношение на здравето, безопасността и защитата на околната среда. 5. Участниците следва да гарантират пълна подмяна на хигиенните материали с отклонение в качеството, удостоверено с декларация в свободен текст. 6. Минималният срок за валидност на офертите – 60 дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. VIІІ. Цени и начин на плащане 1. Участникът следва да предложи единична цена за всеки вид хигиенен материал и обща за всяка обособена позиция и/или цялата поръчка без и с включен ДДС. В общата цена следва да бъдат включени и транспортните разходи за доставката на хигиенните материали. 2. Приемането на доставката ще се осъществи от представители на Възложителя с подписване на приемателно-предавателен протокол. 3. Плащането доставката ще се извърши в срок от 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от датата на издаване и представяне на фактура след подписването на приемателно-предавателния протокол.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/01/2016 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документите могат да бъдат изтеглени от интернет страница на МБАЛ Дева Мария ЕООД:www.devamaria.com

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/01/2016