ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Многопрофилна болница за активно лечение Дева Мария ЕООД, кв. Ветрен, За: Тодорка Тодорова, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 896266, E-mail: eproekti@saintsofia.com, Факс: 056 896282
Място/места за контакт: експерт обществени поръчки
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devamaria.com.
Адрес на профила на купувача: www.devamaria.com.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на санитарни и хигиенни материали за нуждите на МБАЛ Дева Мария ЕООД Бургас по обособени позиции, съгласно техническа спецификация
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39831000
Описание:
Перилни и почистващи препарати
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количествата са прогнозни и са описани в техническата спецификация към условията за участие
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания към лицата /участниците/, представящи оферта за обществената поръчка
1. За настоящата обществена поръчка могат да подават оферта лица които:
1.1. Не са осъдени с влязла в сила присъда или са реабилитирани, за:
•престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;
•подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;
•участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;
•престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;
•престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;
1.2. Нямат парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, които са установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, също така нямат и задължения за данъци и вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която са установени.
2. Участниците трябва да притежават опит, изразяващ се в изпълнението на минимум един договор с предмет аналогичен на предмета на настоящата поръчка.
3. В офертата си участниците следва да представят каталози с предлагания от тях асортимент хигиенни материали и техническо описание на всеки един вид консуматив.
4. Участниците следва да докажат, че предлаганите от тях хигиенни материали притежават „СЕ“ маркировка – „Европейско съответствие”, което е декларация отстрана на производителя, че продуктът отговаря на изискванията на Европейското законодателство по отношение на здравето, безопасността и защитата на околната среда.
5. Участниците следва да гарантират пълна подмяна на хигиенните материали с отклонение в качеството, удостоверено с декларация в свободен текст.
6. Минималният срок за валидност на офертите – 60 дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.
VIІІ. Цени и начин на плащане
1. Участникът следва да предложи единична цена за всеки вид хигиенен материал и обща за всяка обособена позиция и/или цялата поръчка без и с включен ДДС. В общата цена следва да бъдат включени и транспортните разходи за доставката на хигиенните материали.
2. Приемането на доставката ще се осъществи от представители на Възложителя с подписване на приемателно-предавателен протокол.
3. Плащането доставката ще се извърши в срок от 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от датата на издаване и представяне на фактура след подписването на приемателно-предавателния протокол.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документите могат да бъдат изтеглени от интернет страница на МБАЛ Дева Мария ЕООД:www.devamaria.com
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: