ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Абонаментна услуга по охрана на два етажа с обособени работни кабинета в административната сграда на ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен, чрез сигнално-охранителна техника (СОТ) за 2016 г., с включена доставка и монтаж на техническото оборудване.”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79711000
Описание:
Услуги чрез сигнално-охранителни системи
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общата цена за извършване на услугата не трябва да надвишава 2 000,00 лв. без ДДС. Финансирането е със средства от стопанската дейност на СИДП ДП-гр. Шумен. Услугата е за 12 месеца, считано от датата на сключване на договора за изпълнение.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. Шумен, административната сграда на ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Техническо предложение - по образец;
2. Ценово предложение-по образец ;
3. Документ за ЕИК - по образец;
4. Административни сведения за кандидата - по образец ;
5. Декларация за приемане условията от проекто-договора - по образец;
6. Декларация за наличност на техника и кадрови ресурс;
7. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП;
8.Заверено копие от лиценз /разрешение/ за извършване на охранителна дейност чрез СОТ, издадено от компетентен орган;
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Най-ниска предложена цена от кандидатите подали оферти за участие.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Документи свързани с поръчката, като Техническа спецификация; Техническо предложение- по образец, Ценово предложение-образец и Проект на договор и други документи, могат да се получат и да се ползват на посочения в тази покана интернет адрес - профил на купувача.
Разглеждането на документите от комисията ще се извърши на 05.01.2016 г. от 13:00 часа в заседателната зала на административната сграда на ЦУ на СИДП ДП-гр. Шумен, гр. Шумен, ул. "Петра" № 1.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: