Версия за печат

BG-АЛФАТАР

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА АЛФАТАР, ОБЩИНА АЛФАТАР, За: ИВАН ПЕТРОВ ЕНЧЕВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 7570, АЛФАТАР, Тел.: 086 811610, E-mail: obshtina_alfatar@abv.bg, Факс: 086811 646

Място/места за контакт: гр.Алфатар, ул.Йордан Петров№6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://alfatar.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://alfatar.egov.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на хранителни продукти за нуждите на „Дом за стари хора"Щастлива старост" гр. Алфатар и ЦДГ”Щастливо детство” гр. Алфатар за календарната 2016 г. по обособени позиции”: А.)Дом за стари хора"Щастлива старост" гр. Алфатар Обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни продукти”; - Обособена позиция № 2 „Месо и месни продукти, риба и яйца”; Обособена позиция № 3 „Мляко и млечни продукти”; Обособена позиция № 4 „Пресни и консервирани плодове и зеленчуци”;- Обособена позиция № 5 „Пакетирани хранителни продукти”, Обособена позиция № 6 Доставка на хранителни продукти включени в списъка по чл.30 от ЗИХУ Б.)ЦДГ”Щастливо детство” гр. Алфатар: обособена позиция № 1 „ Месо и месни продукти, риба, яйца;обособена позиция № 2 Варива”; обособена позиция № 3 „Пресни зеленчуци и плодове ”; обособена позиция № 4 „Мляко и млечни продукти ”; обособена позиция; № 5 „ Хляб и хлебни изделия”; обособена позиция № 6 „ Други хранителни продукти”;обособена позиция № 7 „ Топли и студени напитки”; обособена позиция № 8 „ Подправки ”и обособена позиция № 9 Доставка на хранителни продукти включени в списъка по чл.30 от ЗИХУ( Закона за интеграция на хората с увреждания ); Описание на особените условия На основание чл.16г, ал.2 и ал.5,т.1 от Закона за обществените поръчки, обособените позиции № А-6 и Б-9 „Доставка на хранителни продукти включени в списъка по чл.30 от ЗИХУ”, от настоящата обществена поръчка е предназначена за изпълнение и запазена за участие само от/на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, тъй като същата е включена в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки, приет на основание чл.30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, с Решение № 551/25.07.2014г. на Министерски съвет

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Подробно описание на предмета на поръчката по обособени позиции и включените в тях продукти са описани в Техническите спецификации. , представени в сайта на Община Алфатар, в профила на купувача http://alfatar.egov.bg .Описаните количества продукти в Техническите спецификации са прогнозни и не ангажират Възложителя с цялостното им усвояване при сключването на договор. Количествата служат за определяне на класирането на участниците. Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява в зависимост от конкретно възникналите нужди. В този смисъл Възложителят има право, в срока на действие на договора, да не заяви пълен обем дадено прогнозно количество стока, както и да заявява доставка на стоки след достигане на посочените за тях прогнозни количества, до достигане на общата стойност на договора. Доставката следва да включва всички видове хранителни продукти от позицията, за която се кандидатства, изрично посочени в таблицата на хранителни продукти, заедно с отразеното количество за всеки от тях. Прогнозната стойност за изпълнение на поръчката е в размер до 56672.00 лв. (петдесет и шест хиляди шестстотин седемдесет и два лева) без вкл. ДДС по обособени позиции, както следва А.)Дом за стари хора"Щастлива старост" гр. Алфатар Обособена позиция № 1 „Хляб и хлебни продукти” – 3792,00 лева ; Обособена позиция № 2 „Месо и месни продукти, риба и яйца” ”- 11973,00 лева; Обособена позиция № 3 „Мляко и млечни продукти” – 8173,00 лева; Обособена позиция № 4 „Пресни и консервирани плодове и зеленчуци” – 5560,00 лева;Обособена позиция № 5 „Пакетирани хранителни продукти” – 7503,00лева и Обособена позиция № 6 „Доставка на хранителни продукти включени в списъка по чл.30 от ЗИХУ-4665,00 лева; Б.)ЦДГ”Щастливо детство” гр. Алфатар: обособена позиция № 1 „ Месо и месни продукти, риба, яйца- 2950,00лева;обособена позиция № 2 Варива” –640,00 лева; обособена позиция № 3 „Пресни зеленчуци и плодове ” –3039,00лева; обособена позиция № 4 „Мляко и млечни продукти ” –3237,00лева; обособена позиция; № 5 „ Хляб и хлебни изделия” –2172,00лева; обособена позиция № 6 „ Други хранителни продукти” –453,00лева;обособена позиция № 7 „ Топли и студени напитки” –1142,00лева;; обособена позиция № 8 „ Подправки ” 68,00–лева и обособена позиция № 9 Доставка на хранителни продукти включени в списъка по чл.30 от ЗИХУ( Закона за интеграция на хората с увреждания ) -1305,00 лева;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

56672 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ОБЩИНА АЛФАТАР

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. В процедурата могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица включително техни обединения, както и съвместни предприятия на български и чуждестранни лица, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от възложителя в настоящите указания и документацията за участие. Когато участник е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, същият посочва в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз Участник който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществената поръчка за обособените позиции № А-6 и Б-9 „Доставка на хранителни продукти включени в списъка по чл.30 от ЗИХУ”, при спазване изискванията на чл. 16г, ал. 10 от ЗОП. Кандидат или участник в настоящата процедура за обществена поръчка по реда на чл.14, ал.4, т.2, във връзка с разпоредбите на Глава осма „а” от ЗОП, може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията предвидени в чл.47,ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. За удостоверяване липсата на тези обстоятелства, участникът подава декларация, съгласно чл.47, ал.9 от ЗОП по образец, приложен към настоящата документация за участие и подписана от лицата, които представляват кандидата или участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. За подизпълнителите се прилагат изискванията само на чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП.Участникът трябва да е изпълнил поне един договор с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП. Участникът следва да разполага със сертификат, удостоверяващ съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти за въведена система за безопасност на храните или еквивалент.Участникът следва да разполага със собствен или нает транспорт, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти, съобразно предмета на поръчката. За доказване на тези обстоятелства, участникът следва да представи:- Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП, който да съдържа стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.- Приложен поне един договор със сходен с настоящата обществена поръчка предмет, придружен с референция за добро изпълнение - Сертификат или друг документ, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти за въведена система за безопасност на храните – Система за анализ на опасностите и критичните контролни точки (HACCP) на производителя или търговеца на предлаганите изделия по чл.70, ал.1 от Наредба №5/2006г. на МЗХ за хигиена на храните, издадена на основание чл.17, ал.2 от Закона за храните или еквивалент. - „Удостоверение за регистрация” на транспортно средство от в ОДБХ или еквивалент. Заверено от Участника копие на Регистрационни талони на превозните средства , или заверено копие на договор за наем на транспортното средство -. Хранителните продукти трябва да отговарят на изискванията на Наредба №6/10.08.2011 г. и Наредба №9

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/12/2015 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените от Възложителя условия. Офертата следва да бъде представена на български език. Ако участникът представя документи на чужд език, същите трябва да бъдат придружени с превод на български език, а в изрично посочените в ЗОП случаи, преводът следва да бъде официален. Всички документи, които не са оригинали и за които не се изисква нотариална заверка, следва да бъдат заверени от Участника на всяка страница с гриф “Вярно с оригинала”.Офертата трябва да бъде подписана от законния представител на Участника съгласно търговската му регистрация или от надлежно упълномощено/и лице или лица с нотариално заверено пълномощно. До изтичане на срока за подаване на офертите всеки участник в процедурата може да промени, допълни или да оттегли офертата си. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик от участниците в настоящата процедура или от упълномощени техни представители – лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът с офертата на участника, следва да има съответното обозначение, както следва: Община Алфатар гр. Алфатар 7570, ул. „Йордан Петров” № 6”.За участие в процедура по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 и разпоредбите на Глава осма „а” от Закона за обществените поръчки с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на „Дом за стари хора"Щастлива старост" гр. Алфатар и ЦДГ”Щастливо детство” гр. Алфатар за календарната 2016 г.по обособени позиции” Съдържащите се в офертата техническо и ценово предложение следва да бъдат представени отделно, без да е необходимо да се поставят в отделни запечатани пликове. Съдържание на офертата: Списък на документите;. Копие от документа за регистрация;Административни сведения - Приложение №1;Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП;Списък на доставките-Приложение №3;Поне един договор със сходен с настоящата обществена поръчка предмет, придружен с референция за добро изпълнение; Сертификат или друг документ, издадени от акредитирани лица за управление на качеството;. „Удостоверение за регистрация” на транспортно средство от ОДБХ или еквивалент; Декларация по чл.56, ал1., т.8-Приложение № 4 и Приложение № 5;Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП -Приложение №6;Декларация за срок на валидност на офертата - Приложение №7;Декларация за срок за изпълнение на доставката -Приложение №8;Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява Участника в отношенията му с Възложителя, не е негов представител по закон; Техническа оферта на Участника за изпълнение на поръчката, изготвена съгласно образец - Приложение №9;Ценовата оферта Приложение №10; Проект на договор.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Процедурата по отваряне и разглеждане на представените оферти ще се проведе на 30.12.2015г. в 10:00 часа в заседателната зала на община Алфатар, ул. „Йордан Петров” № 1 от назначената комисия. Документацията по настоящата процедура не се закупува. Всеки кандидат може да я изтегли от следния интернет адрес: http://alfatar.egov.bg Неразделна част от публичната покана са Условията за участие в процедурата,Техническите и функционални изисквания и специфични условия, методиката за оценка на офертите, образците на документите. Те са публикувани на сайта на Община Алфатар интернет адрес: http://alfatar.egov.bg - профил на купувача. Документацията по настоящата обществена поръчка не се закупува. Всеки кандидат може свободно да я изтегли от горепосочените интернет страница.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

29/12/2015