Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

“Първа специализирана акушеро-гинекологична болница за активно лечение Света София” EАД, ул. “Михалаки Ташев” № 2, За: Десислава Бонева, Ростислав Райчев, България 1330, София, Тел.: 0889 455664; 0879 903749, E-mail: sagbal.svetasofia@mail.bg, Факс: 02 4470245

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.1agb.com.

Адрес на профила на купувача: www.1agb.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предоставяне под наем на автоматична система за капилярна електрофореза за нуждите на „Първа САГБАЛ Света София“ ЕАД. Финансирането на обществената поръчка се осъществява по Проект “Достъпни здравни услуги за бременни жени, родилки и деца до 3 г. от групи в риск” по Договор РД-13-146/14.09.2015г. по програма BG 07 „Инициативи за обществено здраве“, сключен между Министерство на здравеопазването в качеството му на програмен оператор и “Първа САГБАЛ Света София“ ЕАД, в качеството си на бенефициент.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33100000, 33124100

Описание:

Медицинско оборудване
Уреди за диагностика


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката включва предоставяне под наем на един брой автоматична система за капилярна електрофореза с подробно описание на техническите и работни характеристики в документацията за участие, въведждане в експлоатация и обучение за работа с нея на двама специалисти (лекар и лаборант) в рамките на 30 (тридесет) работни дни след предаване на наетата апаратура.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

32389 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

сградата на “Първа САГБАЛ „Света София” ЕАД гр. София ул. „Михалаки Ташев“ № 2, в работните помещения на крайния ползвател.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка по реда и условията на Глава осем „а” от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, което отговаря на изискванията на Закона за обществени поръчки, Закона за медицинските изделия и на посочените условия от Възложителя в документацията за участие. 2.При изпълнение на поръчката следва да се спазват изискванията на програма BG 07 „Инициативи за обществено здраве“. 3.Участникът трябва да притежава опит в изпълнение на договори за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. Сходни договори за услуги са: продажба/доставка, отдаване под наем, лизинг на лабораторна апаратура. 4.Плащанията по договора за наем се извършват чрез банков превод по сметка на изпълнителя в срок до 10 (десет) календарни дни на месеца, следващ месеца, през който е ползван апарата. 5.Във фактурата трябва да бъде вписан текстът: заплащане на месечен наем по Договор РД-13-146/14.09.2015г. за наем на автоматична система за капилярна електрофореза.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/01/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

На заинтересованите лица е предоставен достъп по електронен път до документацията и приложенията към нея, съдържащи пълното описание на предмета на поръчката, изискванията към участниците и изисквания към изпълнението, условия за подаване на оферта и образци на документи, които са публикувани на интернет адреса на възложителя: www.1agb.com, "Профил на купувача". Публичното заседание по чл.68, ал.3 от ЗОП за отваряне на постъпилите оферти ще се проведе на 05.01.2014 г. от 11.00 часа в конферентната зала на четвърти етаж на болницата. Всяка оферта, подадена от участник, трябва да съдържа следните документи: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Заявление за участие. 3.Административни сведения за участника с посочване на единен идентификационен код, БУЛСТАТ или ЕГН, адрес, за кореспонденция при провеждането на процедурата, включително електронен адрес, лица за контакт, обслужваща банка и банкова сметка и декларация. 4. В случай, че участникът участва като обединение (консорциум, сдружение), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват и представят в процедурата писмено споразумение, съгласно изискванията на документацията. 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1 и ал. 5 от ЗОП. 6. Документи от производителя, удостоверяващ правото на участника да извършва продажба и сервиз на лабораторна апаратура на територията на Република България за срока на изпълнение на договора включително договор, оторизационно писмо, пълномощно или друг документ; 7.Декларация за участието на подизпълнител, ако участникът предвижда такова, както и дела на неговото участие Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв (в приложимите случаи); 8.Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника: а) Списък - декларация на изпълнените сходни дейности по предмета на поръчката, изпълнени от участника през предходните три години (2012, 2013 и 2014 година) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с доказателства за минимум 2 извършени сходни дейности; б) Заверено от участника копие на разрешение за търговия на едро с медицински изделия; в) Сертификати за въведени системи за управление в съответствие със следните стандарти ISO 13485:2003 и ISO 9001:2008, съгласно изискванията на документацията. 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 10. Декларация по чл. 55, ал. 5 и ал. 7 от ЗОП. 11. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 12. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата. 14. Техническо предложение по образец с приложения към него. 15. Ценово предложение по образец.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/01/2016