Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавно предприятие Фонд затворно дело, бул. Ген. Н. Столетов № 26, За: Наталия Софрониева, България 1309, София, Тел.: 02 9319295, E-mail: gu@dpfzd.com, Факс: 02 9319975

Място/места за контакт: София, бул. Ген. Н. Столетов № 26

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpfzd.com.

Адрес на профила на купувача: www.dpfzd.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обществената поръчка се провежда с оглед разпоредбата на § 2 от Преходните и заключителни разпоредби на Постановление № 127 на Министерски съвет от 27.05.2013 год. за допълнение на Правилника за реда за упражняване правата на държавата в търговските дружества с държавно участие в капитала (Обн., ДВ, бр. 49 от 04.06.2013 год.) и цели избор на изпълнител за предоставяне на финансови услуги за нуждите на Държавно предприятие „Фонд затворно дело”, с което да се постигне повишаване на прозрачността и ефективността при управлението на средствата на предприятието съобразно правилата за избор на изпълнител за предоставяне на финансови услуги от кредитни институции по Приложение № 3 към чл. 13 б от Правилника за реда за упражняване правата на държавата в търговските дружества с държавно участие в капитала.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

66110000

Описание:

Услуги в областта на банковото дело


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на обществената поръчка е „Избор на финансови или кредитни институции по смисъла на Закона за кредитните институции за предоставяне на финансови услуги за нуждите на Държавно предприятие „Фонд затворно дело”, като следните неизчерпателно изброени такива: Откриване на разплащателна сметка в лева; Извършване на разплащания от наличността по сметките на Възложителя; Интернет банкиране (активно и пасивно); Предоставяне на обобщена информация за състоянието на сметката, салдото и оборотите по нея.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

18900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София, бул. Ген. Н. Столетов № 26

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към участниците: - Да не са свързани лица по смисъла на Закона за обществените поръчки с директора на ДП „ФЗД“ и служители на ръководна длъжност в тази организация. - Да не са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. - Да не са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; - Да имат разрешение/лиценз за извършване на банкова дейност; - Да са издатели и да обслужват дебитни и кредитни карти; - Да притежават платформа за интернет банкиране с високо ниво на сигурност; - Да имат изградена клонова мрежа за обслужване на клиенти по местонахождение на териториалните поделения на ДП „ФЗД“ или на разстояние от 50 км от съответните ТП - Белене, Бобов дол, Бургас, Варна, Враца, Ловеч, Пазарджик, Плевен, Пловдив, Смолян, Сливен, София и Стара Загора. (доказва се с декларация в свободен текст, съдържаща адресите и работното време на локациите); - Коефициентът на общата капиталова адекватност за последното приключило тримесечие на 2015 година да е не по-нисък от 12%. (доказва се с декларация по образец) Преди сключването на договор, определеният за изпълнител, представя документ, издаден от компетентен орган за отсъствие на обстоятелствата почл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за оценка на офертите е икономически най-изгодна оферта, с показатели и относителна тежест при максимален брой - 100 точки, както следва: Технически критерии, с обща относителна тежест в крайната комплексна оценка - 40 на сто: Платформа за интернет банкиране /К1/, с относителна тежест 22 точки. Срок за обслужване на плащанията /К2/, с относителна тежест 18 точки. Ценови критерии, с обща относителна тежест в крайната комплексна оценка - 60 на сто, формирани от К3 - Такси и К4 – Лихви. Такси за банково обслужване в лева /К3/ и Лихви /К4/ Крайната комплексна оценка се образува от сбора на общите оценки по неколичествените и количествените критерии, както следва: Ккомпл = К некол + К кол. В случай че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която общата оценка по количествените критерии е най-висока. При условие, че общите оценки по количествените критерии на две или повече оферти са равни, се провежда жребий. Поради техническа невъзможност методиката и указанията към нея се публикуват в цялост на профила на купувача на възложителя като част от документацията за участие.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/12/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всички изисквания, свързани с конкретната публична покана могат да бъдат разгледани и проучени в профила на купувача на ДП „Фонд затворно дело“ на адрес: dpfzd.com. Изборът на кредитна или финансова институция се извършва на базата на представени оферти от най- малко пет институции. В случаите, когато са представени оферти от по - малко от 5 институции, възложителите публикуват повторна покана за оферти. В този случай срокът за получаване на оферти е 5 работни дни, като възложителите избират изпълнител на базата на представените оферти, независимо от техния брой. Дата, час и място на отваряне на офертите: 04.01.2016 г. от 11.00ч. на адреса на ДП „Фонд затворно дело“ гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 26. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упъномощени представители, както и представители на средствата за масово осведамяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп за сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/12/2015