ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Доставка на фабрично нов тъканен процесор (апарат за програмируема обработка на хистологични тъкани в областта на патологията), за нуждите на Отделение по клинична патология при УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
33100000
Описание:
Медицинско оборудване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1 от документация - публикувана в профила на купувача на интернет адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151215QCaE3441832
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" №66, бул "Васил Апролов" №15а
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
За да бъдат разгледани, оценени и евентуално – приети, офертите трябва да отговарят на следните изисквания и да имат най-малко следното съдържание:
1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице.
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо:
2.1. Срок за доставка– не повече от 30 дни, като участникът се задължава да уведоми предварително възложителя за предстоящото доставяне на апаратурата.
2.2. Гаранционен срок – не по-малко от 12 месеца. Срок за отстраняване при възникнала повреда – 24 часа, а при необходимост от влагане на резервни части – 7 дни от датата на уведомяване за възникналата повреда;
2.3. Приложена Декларация за безусловно съгласие за сключване на договор за обществена поръчка.
2.4. Посочване на производител, марка и модел на предлагания тъканен процесор (апарат за програмируема обработка на хистологични тъкани в областта на патологията), придружени с инструкции за употреба на български език;
2.5. Техническа спецификация (описание) на предложената апаратура, съответстваща на описанието, обема и минималните технически изисквания, зададени от възложителя и брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените изделия. За доказване на съответствието на предловените изделия с изискванията на техническата спецификация ще бъдат използвани само представените брошури, проспекти, каталози, спецификации, издадени от производителя на предложените стоки.
2.6. Изисквани сертификати за качество:
• Сертификат за съответствие с изискванията на ISO 9001 или еквивалентен за участника - копие на оригинала, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. В случай, че копието на оригинала е на чужд език, участникът трябва да представи документът и в превод на български език – заверен от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала,
• Сертификат за съответствие с изискванията на ISO 13485 или еквивалентен за производителя/лите на медицинското/ките изделие/я - копие на оригинала, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. В случай, че копието на оригинала е на чужд език, участникът трябва да представи документът и в превод на български език – заверен от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. ,
2.7.Гаранционно обслужване:
• Минимум дванадесет месеца безплатен гаранционнен срок,
• Реакция при проблем от техническо естество – до 24 часа
2.8 Декларация за съответствие на медицинското изделие по чл. 14, ал. 2 от ЗМИ, съставена от производителя или неговият упълномощен представител - копие на оригинала и в официален превод на български език (в случай, че оригиналът е на чужд език), заверени от участника с гриф „Вярно с оригинала”;
2.9. Декларация за нанесена “СЕ” маркировка върху медицинското изделие, в съответствие с изискванията на чл. 8 и чл. 15 от ЗМИ;
3. Ценово предложение съдържащо:
3.1. Предложена цена за апарата с включена доставка, монтаж и пускане в експлоатация.
3.2 Плащането се извършва по банков път, въз основа на издадена фактура, не по-рано от 30 дни, като авансово заплащане не се допуска.
4. Доставката и монтажът на апаратурата се изпълняват в срок не по-голям от 30 (тридесет) дни от получаването на възлагателното писмо от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
5. Срок на валидност на офертата – не по малък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите.
6. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Декларацията се подписва от законния представител / законните представители/ на кандидата;
7. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП
8. Стойността на поръчката не може да надхвърля 60000 лв. без ДДС.
9. Декларация за съгласие с проект на договор – Приложение № 2.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Относителната тежест на показателите се получава, както следва:
1. По показателя „Цена за изпълнение на поръчката“ (Р1) - изразява се с число до 70 и се изчислява по следната формула: Р1 = НЦ/ПЦ х 70, където: НЦ е предложената най-ниска цена за поръчката от участник в процедурата; ПЦ е предложената цена за поръчката от съответния участник;
2. По показателя „Оценка на качеството и технически показатели” (Р2): относителната тежест на показателя в комплексната оценка е max. 30 разпределени на базата на следните фактори:
Точки за капацитет по-голям от 300 касети – 10 точки
Точки за възможност за повече програми – 8 точки
Точки за възможност за автоматично разпознаване и контрол на реактивите от апарата. – 8 точки
Точки за повече сензори, позволяващи контрол на реактивите и частично пълнене на камерата в зависимост от броя заредени касети – 4 точки
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Неразделна част от настоящата публичната покана са Приложение № 1 Техническа спецификация, Методика за оценка и Приложение № 2 Проект на договор, които са достъпни на Профила на купувача http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20151215QCaE3441832
Датата, часът и мястото на отваряне на офертите са: на 30.12.2015г. от 08:00 часа в административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.
Отварянето на офертите ще се извърши при условията по чл.68, ал.3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: