Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Тотева – експерт търговия / инж. Дичо Нончев –главен инженер минен - технология и анализи, отдел ПТ, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/; 0417 83305/3016/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Производствено - технологичен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на вакуум помпи

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42122000

Описание:

Помпи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

помпа вакуумно ротационна 6 ВП - 10 бр. и помпа вакуумно ротационна 40 ВП - 11 бр. Прогнозната стойност е и максималния финансов ресурс осигурен от възложителя. Подадени оферти, които надхвърлят прогнозната стойност по процедурата, ще бъдат отстранявани като неотговарящи на предварително обявените условия.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

62000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на Възложителя, отдел „Логистика и контрол” - гр.Раднево /Инкотермс 2010/

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението на поръчката: съгласно техническата спецификация и условията за изпълнение на поръчката, публикувани в профила на купувача. 2. Възложителят отстранява офертите на участниците, при които делът на стоките с произход от трета страна надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките включени в нея, съгласно чл. 118 от ЗОП. Отстраянаване на офертите няма да се извършва и прилага, ако има сключен договор между ЕС или Република България и трета страна, който осигурява сравним и ефективен достъп на български лица за участие в обществени поръчки в тази страна. 3. Всички помпи да са от един производител. 4. За доказване на съответствието с изискванията, участниците да представят в офертата си проспекти, каталози на производителя на изделията, съдържащи информация за техническите параметри. 5. Срок за изпълнение на поръчката – до 1 /една/ година от датата на подписване на договор за възлагане на обществена поръчка, по заявка от възложителя. Срок за изпълнение на заявката - до 2 /два/ месеца от получаването и. Възложителя не е длъжен да заяви и получи цялото количество по предмета на поръчката и не носи отговорност за това. 6. Начин на фактуриране и плащане: Разплащането ще се извършва разсрочено, по банков път, до 30 календарни дни след всяка доставка, срещу представена фактурата - оригинал, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане, по всяка доставка, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемно – предавателен протокол) по същата доставка. Когато участника е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 7. Гаранционен срок на вакуум помпите - 24 месеца от датата на доставка и важи до изтичане на последната дата от текущия месец, в който изтича горепосочения срок. 8. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 9. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/01/2016 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 05.01.2015 г. от 13:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/12/2015