Версия за печат

BG-Балчик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, ул. Черно море № 9, За: инж. Ганчо Ников зам. директор, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dlsbalchik.dpshumen.bg/%D1%82%D0%BF%E2%84%965-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D1%80/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ПРЕДМЕТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА: „ Доставка чрез покупка на лични предпазни средства за служители на ТП „ДЛС Балчик”, съгласно Наредба №7/15.08.2005г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплей за 2016г.” ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ: Доставка чрез покупка на лични предпазни средства за служители на ТП „ДЛС Балчик”, съгласно Наредба №7/15.08.2005г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплей за 8 ( осем) правоимащи лица. ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА 1. Снабдяването с очила за работа с видеодисплей ще се извършва след проведен специализиран очен преглед от лекар-офталмолог по избор на служителя и издадена рецепта за състоянието на зрението. 2. Изпълнителят изработва очила с антирефлексно покритие на стъклата по представен поименен списък и приложени индивидуални рецепти. 3. Диоптрични очила с антирефлексно покритие се изработват само със съгласието на правоимащото лице. 4. Служителят има право да избира от представените в обекта на Изпълнителя видове рамки и стъкла. Максималният финансов ресурс предвиден за един служител, намален с предложен от участника процент отстъпка е в размер на 125.00лв.( сто двадесет и пет лева) без вкл. ДДС. При избор на очила ( рамки и стъкла) над посочения максимален ресурс Възложителят не се ангажира да заплати разликата от максималния ресурс до реалната стойност на очилата, а същата се поема от съответния служител. УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА: 1. Доставките ще се изпълняват по поръчка чрез заявка до определения максимален финансов ресурс в размер на 1000.00лв.(хиляда лева) без вкл. ДДС. Обявените количества са прогнозни, като в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, но не го обвързват с пълно усвояване на финансовия ресурс. 2. Заявката ще се извършва в обект на Изпълнителя. 3. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо - предавателен протокол(стокова разписка или еквивалентен документ). За дата на доставката се счита датата на подписване на приемо-предавателния протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) от съответното правоимащо лице. МЯСТО НА ДОСТАВКА: В обект на изпълнителя. Ако обекта не е в гр. Балчик, Изпълнителят осигурява за своя сметка придвижването на всяко едно от съответните правоимащи лица до него и връщането му в гр. Балчик. СРОКОВЕ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА 1. Срок за доставка- не повече от 7 (седем) календарни дни, календарни дни, след заявка на правомащото лице, посочено в представен списък от Възложителя. 2. Краен срок на договора – 30.12.2016г. или до изчерпване на финансовия ресурс от 1000.00лв.( хиляда лева) без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания. 3. Гаранционен срок на изработените очила не по-малък от 12 (дванадесет) месеца, считано от дата на доставка. 4. Срок за рекламации при несъответствие на доставените стоки (констатирани дефекти или недостатъци на изработените очила ) не по-малко от 7(седем) календарни дни, считано от дата на всяка доставка. 5. Срок за подмяна на рекламирана стока – до 7(седем) календарни дни, считано от дата на депозиране на рекламацията по електронен път на ел. адрес посочен от Изпълнителя по реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис. 6. Срок на валидност на предложението – 30 календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33734000

Описание:

Очила


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

ФИНАНСОВИ ПАРАМЕТРИ: 1. Прогнозната стойност за изпълнение на обекта на поръчката е в размер на 1000.00лв.(хиляда лева) без вкл. ДДС франко място на доставката, за която сума се сключва договор. 2. Посочената стойност е прогнозна, не е задължителна за усвояване в пълен обем от Възложителя, като в нея са включени всички разходи за изработка, опаковка, такси транспорт и други съпътстващи доставката разходи, същата е в лева без ДДС - франко място на доставката.. 3. Условия и начин на плащане: Плащането ще се извършва по банков път в 15 (петнадесет) дневен срок след издаване на данъчна фактура. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) за извършената доставка. 4. Условия и начин на финансиране –Финансиране от стопанската дейност на стопанството.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

обект на изпълнителя

NUTS:


ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнител може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на Закона за обществени поръчки (ЗОП)и изискванията, поставени от Възложителя. 1. За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на изискванията на ЗОП и указанията на Възложителя. Офертата задължително трябва да се отнася до пълния обем на поръчката. 2. Всеки участник има право да представи само една оферта 3. Ограничения при допускане на кандидатите – до участие не се допускат кандидати, които не отговарят на условията на ЗОП и на изискванията от възложителя, посочени в приложената документация на адрес http://dlsbalchik.dpshumen.bg/. 5. Отстраняването на участниците от процедурата: при изготвяне на офертата не е изпълнил обявените от възложителя условия, представил е непълна и/или не съответстваща на изискванията на Възложителя оферта. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР 1. Възложителят утвърждава представеният от комисията протокол за класирането на участниците и участника, определен за изпълнител на обществената поръчка., след което в един и същи ден се изпраща на участниците и се публикува в профила на купувача при спазване изискванията на ЗОП. 2. Договорът за обществена поръчка се сключва с участника, определен за изпълнител, който преди подписването му е длъжен да представи: •документ от компетентните органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1 от ЗОП (оригинал или заверено копие), освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя. •декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 4. Когато в офертата на участника, определен за изпълнител е посочено, че той ще ползва подизпълнител/и, след сключване на договора за обществена поръчка, изпълнителят сключва договор/и за подизпълнение с обявения с офертата подизпълнител/и. В случай, че е заявено ползване на подизпълнители, изпълнението на договора за обществена поръчка не започва преди да бъде представен сключен договор за подизпълнение. Сключването на договор за подизпълнение не освобождава изпълнителя от отговорността му за изпълнение на договора за обществена поръчка. В срок до 3 (три) дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от тях на възложителя, заедно с доказателства, че не са нарушени забраните по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. Възложителят публикува договорите за подизпълнение и допълнителните споразумения към тях на своя профил на купувача.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценка на офертите е “икономически най-изгодно предложение” при показатели: 1. Предложена търговска отстъпка в процент от единична продажна цена на рамки и стъкла – П 1 - 60 %; Предложен гаранционен срок в месеци, считано от дата на доставка – П 2-40% при критерии и начин на изчисление, съгласно приложена към конкурсната документация методика за оценка на предложенията, публично достъпна в "Профил на купувача".

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/01/2016 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Необходими документи ( съдържание на офертата) 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника - (оригинал, по Образец № 1). 2. Представяне на участника(оригинал, по Образец № 2) 3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП - (оригинал, Образец 3) 4. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал.8, т. 2 от ЗОП (оригинал, по Образец № 4) 5. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 3 т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал, по Образец № 5) 6. Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал, по Образец № 6). 7. Декларация по чл. 33, ал.4 от Закона за обществените поръчки(оригинал, по Образец № 7 ако е относимо); 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал, по Образец № 8), когато участникът ще ползва подизпълнител; 9. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (в случай, че участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация) - оригинал. 10. Договор за обединение, подписан от лицата, включени в обединението (в случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица) - заверено от участника копие; При участници – обединения, които не са юридически лица, ако офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в договора за обединение, към офертата се представя нотариално заверено пълномощно на това лице, подписано от всички участници в обединението, с което упълномощават това лице с право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. 11. Техническо предложение, попълнено по Образец № 9 подписано от участника, в оригинал; 13. Ценовото предложение, попълнено по Образец № 10 подписано от участника, в оригинал; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 13. Предложения за участие в процедурата се приемат в деловодството на ТП „ДЛС Балчик” гр.Балчик, обл.Добрич, ул. „Черно море“ № 9 всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа , в срок до 04.01.2016г. в запечатан, непрозрачен плик с ненарушена цялост върху който участникът посочва предмета на поръчката, за която участва, адрес за кореспонденция, телефон (по възможност и факс), както и електронен адрес. 14. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП на дата 05.01.2016г. от 11.00ч. в административната сграда на Възложителя- ТП „ДЛС Балчик” гр.Балчик, обл.Добрич, ул. „Черно море“ № 9, ет.2. Допълнителна информация за поръчката, вкл. всички приложени образци, може да бъде намерена на адрес http://dlsbalchik.dpshumen.bg/ в раздел " Профил на купувача"

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/01/2016