Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: Драгомир Драгов - инженер механик, отдел Механооборудване; Въпроси по процедурата: Георги Николов - експерт търговия, отдел Търговски, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3483/; 0417 83305/3107/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Механооборудване; отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на безразрушителен контрол за наличие на микропукнатини по възли, конструкции и елементи за тях и заваръчни съединения, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката. Поръчката е необходима за извършването на безразрушителен контрол за наличие на микропукнатини по възли, конструкциии и елементи за тях и заваръчни съединения по тежкото минно оборудване /ТМО/ и гумено транспортни ленти /ГТЛ/ на Възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71631000

Описание:

Услуги по технически контрол и проверка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място за изпълнение – на територията на Възложителя: рудник „Трояново-1”, с.Трояново; рудник „Трояново-север”, с. Ковачево; рудник „Трояново-3”, с. Медникарово; складова база на Възложителя, отдел „Логистика и контрол“, гр.Раднево.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Лабораторията, която ще извършва безразрушителния контрол да е акредитирана по БДС ЕN ISO/IES 17020:2012 или еквивалент. /Доказва се с копие на валиден сертификат, придружено с превод на български език./ 3. Срок за изпълнение на поръчката - 12 /дванадесет/ месеца след подписване на договора или до достигане на максималната стойност на договора в размер на 15 000 лв /петнадесет хиляди лева/ без ДДС, в зависимост от това, което настъпи по-рано. 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на дейност по предмета на поръчката, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с документите при изпълнение на поръчката. Срокът на плащане, по всяка дейност, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), по същата дейност. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор. Забележка: В изпълнение на разпоредбата на чл. 30 и чл. 32 от ЗОП да се счита добавено "или еквивалент" навсякъде, където в документацията по настоящата поръчка са посочени стандарти, технически одобрения или спецификации или други технически еталони по чл. 30, ал.1, т. 1 и 2 от ЗОП, както и когато са посочени модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство. Изключение са случаите, когато чрез модел, марка, тип или по друг начин Възложителя индивидуализира собственото му съоръжение, за което са предназначени доставките или услугите, предмет на поръчката. Еквивалентността се доказва по реда на чл. 33, ал. 3 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за оценка на офертите и класиране на участниците е най-ниска предложена цена – най-ниска предложена цена (Ц), изчислена съгласно следната методика: 1. Оценяването и класирането на офертите, които отговарят на обявените от възложителя условия, се извършва по критерий “най ниска предложена цена” при показатели, формиращи цената (Ц) с тежести както следва: Ц1 – Радиографичен контрол - за линеен метър на заваръчно съединение. Тежест 2%. Ц2 – Ултразвуков контрол - за линеен метър на заваръчно съединение. Тежест 15%. Ц3 – Ултразвуков контрол - за м2 на площ. Тежест 15%. Ц4 – Магнитно прахов контрол - за линеен метър на заваръчно съединение. Тежест 12%. Ц5 – Магнитно прахов контрол - за м2 на площ. Тежест 12%. Ц6 – Твърдометрия – за 1 бр. замерване. Тежест 2%. Ц7 – Ултразвукова дебелометрия – за 1 бр. замерване. Тежест 2%. Ц8 – Спектрален анализ – за 1 бр. елемент. Тежест 2%. Ц9 – Металографски анализ – за 1 бр. елемент. Тежест 2%. Ц10 – Снемане на отпечатъци от метална структура – за 1 бр. Тежест 2%. Ц11 – Капилярен контрол - за линеен метър на заваръчно съединение. Тежест 12%. Ц12 – Капилярен контрол на основен метал - за м2 на площ. Тежест 12%. Ц13 – Визуален контрол - за линеен метър на заваръчно съединение. Тежест 5%. Ц14 – Визуален контрол на основен метал - за м2 на площ. Тежест 5%. 2. На база предложените цени (Ц1, Ц2, Ц3, Ц4, Ц5, Ц6, Ц7, Ц8, Ц9 Ц10, Ц11, Ц12, Ц13, Ц14) се изчислява цената на участника (Ц) по следната формула: Ц = 0,02*Ц1 + 0,15*Ц2 + 0,15*Ц3 + 0,12*Ц4 + 0,12*Ц5 + 0,02*Ц6 + 0,02*Ц7 + 0,02*Ц8 + 0,02*Ц9 + 0,02*Ц10 + 0,12*Ц11 + 0,12*Ц12 + 0,05*Ц13 + 0,05*Ц14, където: Ц1 е цена за радиографичен контрол - за линеен метър на заваръчно съединение, предложена от участника. Ц2 е цена за ултразвуков контрол - за линеен метър на заваръчно съединение, предложена от участника. Ц3 е цена за ултразвуков контрол - за м2 на площ, предложена от участника. Ц4 е цена за магнитно прахов контрол - за линеен метър на заваръчно съединение, предложена от участника. Ц5 е цена за магнитно прахов контрол - за м2 на площ, предложена от участника. Ц6 е цена за твърдометрия – за 1 бр. замерване, предложена от участника. Ц7 е цена за ултразвукова дебелометрия – за 1 бр. замерване, предложена от участника. Ц8 е цена за спектрален анализ – за 1 бр. елемент, предложена от участника. Ц9 е цена за металографски анализ – за 1 бр. елемент, предложена от участника. Ц10 е цена за снемане на отпечатъци от метална структура – за 1 бр, предложена от участника. Ц11 е цена за капилярен контрол - за линеен метър на заваръчно съединение, предложена от участника. Ц12 е цена за капилярен контрол на основен метал - за м2 на площ, предложена от участника. Ц13 е цена за визуален контрол - за линеен метър на заваръчно съединение, предложена от участника. Ц14 е цена за визуален контрол на основен метал - за м2 на площ, предложена от участника. 3. Участникът с най-ниска предложена цена (Ц) се класира на първо място.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

28/12/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 29.12.2015 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/12/2015