ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Доставка на оборудване за детски градини и детски ясли на Община Благоевград"
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39161000
Описание:
Мебелировка за детски градини
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Количество или обем: “Доставка на оборудване за детски градини и детски ясли на Община Благоевград”
Оборудването включва легла, гардероби, столове, шкафове и матраци.
Изискванията към оборудването са подробно описани в ПРИЛОЖЕНИЕ № 1 – Технически спецификации, неразделна част към документацията за участие.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Изисквания за изпълнение на поръчката:ВАЖНО! На основание чл. 16г, ал. 2, от ЗОП, настоящата обществена поръчка “Доставка на оборудване за детски градини и детски ясли на Община Благоевград”, е ограничена до участници - специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания, тъй като предмета на поръчката е включен в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на ЗОП, приет с Решение № 551/25.07.2014г. на МС, на основание чл.30 от ЗИХУ.Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, посочва в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз.В представянето на участника, което се съдържа в офертата, се включва декларация, с която се декларира дали участникът, съответно всеки от участниците в обединението е вписан и под кой номер в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава членка на Европейския съюз. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава членка на Европейския съюз, и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда, посочена по-горе.
Оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена. Офертите на тези лица се разглеждат само ако няма:1. кандидат или участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или 2. участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.
Във възлагане на обществената поръчка могат да участват, като подават оферти, всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания за участие.Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите.
Всяка оферта следва да съдържа:1. Административни сведения за участника /Образец № 1/. 2. Документ за регистрация или посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.3. Ценово предложение /Образец № 2/, с включени единични цени за всеки отделен артикул /съгласно Приложение 1/, отправено от Управителя /изрично упълномощено лице/ подписано собственоръчно и подпечатано/. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал.
Продължава в доп. инф.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Критерий за възлагане: Икономически най – изгодна оферта.
Комисията оценява постъпилите предложения в съответствие с предварително обявените условия, критерий и показатели за оценка.
Критерият за оценка в настоящата поръчка е ”икономически най-изгодна оферта”.
Коф. = К1 + К2
К1 Предложена цена Максимална тежест - 60
К2 Срок за изпълнение на поръчката Максимална тежест – 40
Показатели за оценка на предложенията и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка - икономически най-изгодна оферта.
Kласирането се извършва на база следните показатели:
К1– Предложена цена - Максимален брой точки – 60 т.
Офертата на участниците се оценява по следната формула:
К1 = Най-ниска предложена цена за изпълнение на поръчката x 60
Предложена цена от съответния участник
*** Където „най-ниска предложена цена за изпълнение на поръчката” е най-ниската обща договорна стойност на доставката , а „цена на съответния участник” е общата договорна стойност на доставката по видовете артикули, предложена от участника.
В случай, че участник е посочил цена за изпълнение, която надвишава осигуреният от Възложителя финансов ресурс (прогнозна стойност), то неговото ценово предложение няма да бъде оценявано.
2. К2 – Срок за изпълнение на поръчката - Максимален брой точки – 40 т.
Офертата на участниците да се оценява по следната формула:
К2 = Срок минимум х 40
Срок участник
Предложеният срок за изпълнение не може да бъде по–голям от 7 календарни дни!
*** Където „Срок минимум” е най – краткия предложен срок за изпълнение на доставката, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок за изпълнение на доставката в календарни дни.
Забележка: Предложението трябва да бъде цяло число! Предложеният срок за изпълнение не може да бъде по–голям от 7 календарни дни!
В случай, че участник е посочил срокове различни от указаните, то неговото техническо предложение няма да бъде оценявано.
Забележка: Предложението трябва да бъде цяло число!
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
4. Техническо предложение - /Образец №3/;
5. Участникът следва да е изпълнил общо доставки и доставка сходна или еднаква с предмета на поръчката през последните 3 години. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението или офертата, да е изпълнил успешно минимум 1 (един) договор с предмет, сходен или еднакъв с предмета на настоящата поръчка. Доказва се с представяне на Списък - образец № 4:
а) доставка, изпълнена през последните 3 години, считано до датата на подаване на заявлението или на офертата, а за доставка, която е еднаква или сходна с предмета на поръчката, и:
б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на доставката, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или
в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените доставки;
За „доставка сходна или еднаква с предмета на поръчката”, възложителят ще приема доставка с предмет: доставка на мебелировка за детски градини”
6. Декларация за съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора - Образец №5.
7. Участникът следва да представи декларация за запознаване с условията на поръчката /Образец № 6/.
8. Проект на договор /Образец № 7/.
9. Декларация в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания*, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз, със следния предмет на дейност, съгласно чл. 28, ал. 1, т. 2 и чл. 29б, ал. 1, т. 3 от Закона за интеграция на хората с увреждания /Образец № 8/.
11. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника).
Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес www.blgmun.com- профил на купувача на интернет страницата на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи.
Офертите се получават на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, сградата на Община Благоевград-деловодство, в срок до 17:30 ч. на 23.12.2015 г.
Офертите ще бъдат отворени на 28.12.2015 г. от 10:00 часа, Зала №101 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: