Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Водоснабдяване и канализация ЕАД, гр. Бургас, гр. Бургас, кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3, За: юрк. Йорданка Керанкова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871442; 0359 0886770016, E-mail: jkerankova@vik-burgas.com, Факс: 056 842979

Място/места за контакт: юрк. Йорданка Керанкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-burgas.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=117/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Избор на изпълнител за предоставяне на финансови услуги от финансови или кредитни институции” ПОЗИЦИЯ 1 - СВОБОДНИ ПАРИЧНИ СРЕДСТВА-ДЕПОЗИТИ ПОЗИЦИЯ 2 - ПЛАТЕЖНИ И СВЪРЗАНИ УСЛУГИ, В Т.Ч. УПРАВЛЕНИЕ НА РАЗПЛАЩАТЕЛНИ И ДРУГИ СМЕТКИ

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

66110000

Описание:

Услуги в областта на банковото дело


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съобразно техническа спецификация (Приложение №1) на сайта на възложителя www.vik-burgas.com. Срокът на действие на настоящата поръчка се определя на две години, което ще се отрази в договора с изпълнителя. Поръчката ще се финансира със собствени средства от Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

област Бургас

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Представяне на участника - копие на документ за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно лице, документът се представя в официален превод. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат и удостоверения за актуално състояние (оригинал или заверено от участника копие). Чуждестранните юридически лица прилагат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представи в официален превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител/и, документът за регистрация, респ. ЕИК, се представя за всеки от подизпълнителите. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице документите за регистрация и/или ЕИК се представят за всеки от участниците в обединението. При участници обединения – документ (договор или споразумение) за създаване на обединение, подписан от лицата, включени в обединението и в който задължително е посочен представляващ (само когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверено копие. 2.Декларация за съгласие на подизпълнител – ако е приложимо (по образец) 3.Декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 от ЗОП – ако е приложимо (по образец) 4.Пълномощно на лицето подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника). При участници – обединения, които не са юридически лица, в случай, че офертата се подава от лице, което не е вписано като представляващ в документа за създаване на обединението, към офертата се представят нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които те упълномощават това лице да подаде офертата и да попълни и подпише документите, общи за обединението. 5.Попълнено Приложение №2 - образец Оферта, без попълване и прилагане на проекто-договора. 6.Валидна индивидуална лицензия съгласно Закона за кредитните институции – копие заверено от участника. 7.Документи удостоверяващи рейтинга на институцията – копия (задължително преведени на български език), заверени от участника. 8.Документи удостоверяващи клоновата мрежа на участника – копия, заверени от участника. 9.Писмена обосновка на надеждността на платформата за интернет банкиране. Участниците следва да използват HTTPS протокол за целия процес на електронно банкиране; Участниците следва да обвързват ползването на услугата освен с име и парола и с валиден УЕП, разположен на SIM-карта във физическо устройство, без възможност за експорт на частния ключ на сертификата. Участниците следва да блокират достъпа до услугата след до 3 последователни неуспешни влизания, като разблокирането може да стане само чрез посещение в офис на институцията. 10.Срок за обслужване на плащанията. 11.Размер на таксите и лихвения процент. *Документите следва да бъдат издадени/ заверени не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представяне на офертата или да са в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях. Място на изпълнение: Списък с обекти, указани в Приложение №1 – техническа спецификация със списък на техническите райони. Срок за изпълнение: 2 години, считано от датата на сключване на договора. Всеки участник подава само едно предложение. Всеки участник може да участва за целия обем или за позиция 1 или 2 от поръчката.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КО = НК*0,4 + КО*0,6 Неколичествени критерии (НК) и за двете позиции - НК=Т1*С1+Т2*С2+Т3+С3 Т1 - Рейтинг на участника - присъден от Агенция за кредитен рейтинг- С1=2 Т2 – Срок за обслужване на плащанията- С2=4 Т3 – Развитие на клонова мрежа- С3=4 Количествени критерии (КК) - КК = Ф1* j1 + Ф2* j2 + Ф3* j3 ПОЗИЦИЯ 1 - СВОБОДНИ ПАРИЧНИ СРЕДСТВА-ДЕПОЗИТИ Ф1 – Лихвени условия (процент)- j1= 4 Ф2 – Срочност (процент)- j2= 4 Ф3 – Условия за предсрочно погасяване (процент)- j3= 2 ПОЗИЦИЯ 2 - ПЛАТЕЖНИ И СВЪРЗАНИ УСЛУГИ, В Т.Ч. УПРАВЛЕНИЕ НА РАЗПЛАЩАТЕЛНИ И ДРУГИ СМЕТКИ Ф1 – Такси и комисионни при осъществяване на различните разплащания (лева)- j1= 4 Ф2 – Лихвени условия (процент)- j2= 4 Ф3 – Такси и комисионни при откриване на разплащателни Сметки в български лева, USD, EUR и др. конвентируеми валути- j3= 2 Участник, събрал максимален брой точки по комплексна оценка, се класира на първо място. По Позиция 1 – „Свободни Парични Средства-Депозити“ Възложителят ще сключи договор с не по-малко от 10 (десет) финансови или кредитни институции. При наличие на по-малък брой оферти, Възложителят ще сключи договор с всички участници. По Позиция 2 – „Платежни и свързани услуги, в т.ч. управление на разплащателни и други сметки“ Възложителят ще сключи договор с не по-малко от 16 (шестнадесет) финансови или кредитни институции. При наличие на по-малък брой оферти, Възложителят ще сключи договор с всички участници.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/12/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата, съобразена с техническата спецификация – Приложение №1, е необходимо да бъде изготвена по образец – Приложение №2. Възложителят предоставя пълен достъп до публичната покана и документацията за участие в раздел Профил на купувача на интернет адрес: www.vik-burgas.com. Документацията за участие е безплатна. Офертата следва да съдържа посочен срок на валидност 65 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Офертата се подава на български език. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или юридически лица, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представят в официален превод на български език, а останалите изискуеми документи, които са на чужд език, се представят и в превод на български език. „Официален превод” е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерство на външните работи на Република България за извършване на официални преводи. Всички документи в офертата на участника следва да бъдат попълнени без корекции, подпечатани и подписани от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация или от упълномощено от тях лице. Приложените копия на документи да бъдат заверени за вярност /гриф „вярно с оригинала”, подпис и свеж печат на участника при наличие на такъв/, заверява се всяка страница. Оферта, която е непълна и/ или не отговаря на изискванията на възложителя не подлежи на разглеждане и оценка. Желаещите да участват в процедурата подават лично или чрез упълномощено лице или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, своите оферти всеки работен ден от 8,30 – 16,00 часа до 23.12.2015 г., включително в деловодството на Дружеството на адрес: гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” № 3, ет.4, Център за работа с клиенти. Офертите се представят в запечатан непрозрачен плик с надпис - предмета на поръчката, наименование на оферента с посочени адрес, телефон, факс и e-mail. Не се приемат и незабавно се връщат оферти, които са получени след изтичатено на крайния срок за подаването им, както и такива, които са в незапечатан или скъсан плик. Тези обстоятелства се отбелязват във входящия регистър. Отварянето на офертите на участниците в процедурата е публично, по реда на чл.68, ал.2 от ЗОП и ще се извърши от Комисия, назначена от Изпълнителния Директор на „ВиК” ЕАД, гр. Бургас. Когато участникът лично присъства на действията на комисията, следва да се представи лична карта и документ, удостоверяващ, че е законен представител на съответния участник, ако присъства упълномощен представител следва да се представи заверено пълномощно. Отварянето на Офертите ще се извърши на 28.12.2015 г. от 10,30 часа в Конферентна зала, ет. 4 в сградата на „ВиК” ЕАД, гр. Бургас, кв. Победа, ул. „Генерал Владимир Вазов” №3 При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, буква “а“ до „д“ от ЗОП, както и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 освен в случаите, когато поръчката се възлага от възложител по чл.7, т. 2 от ЗОП. „ВиК” ЕАД публикува Протокола на Комисията в „Профила на купувача“ при условията на чл.22б, ал.3. Възложителят предоставя копие от протокола за оценка и класиране на офертите, по електронен път, при реда и условията на Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП), съобразно чл.58а, ал.2 от ЗОП и чл.43 от ППЗОП. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • лично – срещу подпис; • по пощата – чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; • чрез комбинация от тези средства.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/12/2015