Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия; Динко Ангелов – инженер механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833053080, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговия, отдел Механooборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е ремонт на хидравлични гъвкави съединения с номинален диаметър от 6 до 51 мм, съгласно Техническа спецификация, публикувана в профила на купувача, посочен по-горе. Съединенията са необходими за поддържане в изправност на технологичната механизация и тежкото минно оборудване /ТМО/ в Дружеството.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ремонти по договора се извършват след поръчка за ремонт от клоновете на Възложителя. Срок за изпълнение на поръчката: до 12 месеца след сключване на договора или до достигане на максималната стойност на договора в размер на 60 000 лв без ДДС, в зависимост от това, кое от обстоятелствата настъпи по-рано.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP сервизна база на Изпълнителя

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Срок за изпълнение на поръчката: до 1 година след сключване на договора или до достигане на максималната стойност на договора в размер на 60 000 лв без ДДС, в зависимост от това кое от обстоятелствата настъпи по-рано. Ремонти по договора се извършват след поръчка за ремонт от клоновете на Възложителя /рудник „Трояново-1”, с.Трояново, рудник „Трояново-север, с.Ковачево и рудник „Трояново-3, с.Медникарово/. Сроковете за изпълнение на поръчките за ремонт са: - до 3 часа – ако накрайниците се осигуряват от Възложителя; - до 24 часа - ако накрайниците се осигуряват от Изпълнителя. 3. Участниците да разполагат с оборудвана база за изпълнение на предмета на поръчката на разстояние до 30 км от гр.Раднево. /декларирa се от участника/. 4. Гаранционният срок на изделията не може да бъде по-кратък ит 3 месеца. Срокът за отстраняване на недостатъци е до 24 часа след предявяване на рекламацията от страна на Възложителя. 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на поръчка за ремонт, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

22/12/2015 09:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Критерият за оценка на офертите е най-ниска предложена цена за изработка на 1 м маркуч с една кербовка. Предлаганата цена от Участниците се изчислява по следната формула: Ц= всички цени/30 Договорът се сключва на стойност 60 000 лв без ДДС. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 22.12.2015 г. от 10:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

21/12/2015