ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Обществена поръчка по реда и условията на глава осмa "а" от ЗОП с предмет: „Доставка на 68000 бр. пломби с метални опашки, за нуждите на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД за пломбиране на вагони и контейнери при превоза на товари във вътрешно и международно съобщение, за една календарна година".
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
35121600
Описание:
Маркировки
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Необходимите количества за доставка са съгласно - Приложение № 1 към документацията за участие.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София, ул. "Майчина слава" № 2, ВР Подуяне към ПТП София
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Офертата трябва да съдържа:
1. Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или упълномощен представител.
2. Данни за лицето, което прави предложението:
2.1 Административни сведения за участника, попълнени по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 3;
2.2 Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес за кореспонденция, включително електронен - заверен с подпис и печат на учасника;
2.3 Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, попълнена по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 6.
2.4 В случай, че участникът не е производител, задължително представя документ /оригинал или нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставка на продукцията му /оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др./;
3. Доказателства за техническите възможности на участника за изпълнение на поръчката, както следва:
3.1 Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата,заедно с доказателство за извършената доставка -удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата, попълнен по образеца, приложен към настоящата покана - Приложение № 10 . Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една доставка сходна или еднаква с предмета на поръчката. Представя се в копие заверено от участника.
Под "сходни доставки" да се разбират доставки на пломби за товари и пратки.
3.2 Образец на Сертификат за качество или друг еквивалентен документ, издаден от производителя на предлаганите метални пломби. Представя се оригинал или нотариално заверено копие;
3.3 Декларация свободен текст от производителя за пълно съответствие на техн. параметри на предлаганите метални пломби с техн. задание на Възложителя - Приложение № 2 към публичната покана. Документът се представя в оригинал;
3.4 Валиден документ за допускане на изделието, издаден от компетентните органи или упълномощен от тях орган за контрол или лаболатория, провел стандартни изпитания на изделието. Представя се в копие заверено от участника;
3.5 Мостри на пломби с метални опашки, отговарящи на посочените техн. изисквания на Възложителя - 3 /три/ броя.
3. Техническо предложение изготвено по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 4.
Продължава в раздел "Допълнителна информация" от публичната покана.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
4. Ценово предложение изготвено по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 5;
5. Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП, относно приемане на условията на приложения към поканата проект на договор - Приложение № 11, попълнена по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 7;
6. Декларация по по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 8
7. Декларация по чл. 56, ал. 1,т. 8 от ЗОП, попълнена по образеца приложен към настоящата покана - Приложение № 9.
Всички представени документи към офертата, които не се изискват в оригинал или с нотариална заверка, следва да бъдат представени в заверен препис с гриф "Вярно с оригинала", подписани и подпечатани от лицето/лицата, които представляват участника или от лице, изрично упълномощено от същия да го представлява в настоящата обществена поръчка, което се удостоверява с нотариално заверено пълномощно /в оригинал/.
Когато участникът в обществената поръчка е чуждестранно юридическо лице, офертата се подава на български език, докумените по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод.
Приложенията към поканата са достъпни на електронната страница на дружеството – http://bdzcargo.bdz.bg/bg/ т.е., http://bdzcargo.bdz.bg/bg/publichni-pokani/dostavka-na-68000-br-plombi-s-metalni-opashki-za-nujdite-na-bdj-tovarni-prevozi-eood-za.html.
Офертата на участника, заедно с приложените към нея необходими документи, да се представи в деловодството на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, в запечатан непрозрачен плик с надпис:
До „БДЖ–Товарни превози” ЕООД, гр. София 1080, ул. Иван Вазов №3
Оферта за участие в провеждане на обществена поръчка по реда и условията на глава осмa "а" от ЗОП с предмет: „Доставка на 68000 бр. пломби с метални опашки, за нуждите на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД за пломбиране на вагони и контейнери при превоза на товари във вътрешно и международно съобщение, за една календарна година".
Изписва се името на участника, адрес, лице за контакт, факс, e-mail и телефон /GSM/ за връзка с лицето за контакт.
При сключване на договора, определеният за изпълнител участник следва да представи:
1. Документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата,в която е установен участника,предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя - оригинал или нотариално заверено копие;
2. Декларация/ии за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - оригинал/и, подписана/и от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП;
3. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 /пет/ % от общата стойност на договора без ДДС, учредена в полза на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал или парична сума, внесена по банковата сметка на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД в: УниКредит Булбанк АД, гр. София, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61. BIC: UNCRBGSF, със срок на валидност един месец след изпълнение на договора. Лица и телефони за контакт: Младен Младенов - 0889 855268, а за въпроси по техническата част Таня Сотирова - 0888 441692.
Датата на провеждане на заседанието на комисията за отваряне и разглеждане на подадените оферти е 22.12.2015г. от 11:00 часа в сградата на "БДЖ-Товарни превози" ЕООД, на адрес: гр. София, ул."Ив. Вазов" № 3. На заседанието могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: