Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия /Николай Петков - инж. механик/ Румен Ибришимов - ръководител звено Технически надзор на СПО и механобезопасност, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833053067; 0417 833053445, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване,отдел ЗБУТ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e доставка на газ за заваряване Коргон С18 (18%CO2+Аргон 82% (Феромикс С18)) сгъстен под налягане. Доставката се извършва в бутилки под налягане. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Техническата спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

24110000

Описание:

Газове с промишлена употреба


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

32000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складови бази на Възложителя - рудник „Трояново 1” с.Трояново, рудник „Трояново север”, с.Ковачево и рудник „Трояново 3” с.Медникарово

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към участниците и документи, които трябва да се представят с офертата: 1. Изисквания към изпълнението на поръчката: съгласно Tехническата спецификация. При рекламации, изпълнителят подменя рекламираните бутилки изцяло за своя сметка. Срок за явяване на Изпълнителя при рекламации - до 48 часа от уведомяването от страна на Възложителя. Срок за отстраняване на рекламации - до 3 дни от датата на подписване на протокол за рекламация. 2. Срок и начин за изпълнение на поръчката – до 24 (двадесет и четири ) месеца от датата на подписване на договора или до достигане на общата му стойност. Договорът се прекратява след настъпване на едно от двете събития, в зависимост от това кое от тях е настъпило по-рано. Изпълнението е по заявки на възложителя. Срок за изпълнение на всяка заявка - до 3 дни от получаването на заявката. Минимално количество на заявка - 200 м3. 3. Начин на фактуриране и плащане: разплащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 календарни дни след всяка доставка, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане, по всяка доставка, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), по същата доставка. Когато участникът/кандидатът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 4. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 5. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

21/12/2015 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране на поръчката: собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 21.12.2015 г. от 11:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

18/12/2015