ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Тотева – експерт търговия / Ивайло Илчев –Счетоводител, отдел Финансово - счетоводен, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/; 0417 83305/3050/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363
Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Финансово - счетоводен
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Избор на обслужващи финансови и кредитни институции – банки за предоставяне на комплексно банково обслужване на „Мини Марица-изток“ ЕАД и неговите клонове”– реф.№ 113/2015г. - ПП
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
66111000
Описание:
Услуги на централната банка
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Обемът на извършените услуги се определя при ежедневно изпълнение на отделни или поредица от платежни операции, наредени и разрешени от Възложителя. Възложителят не се обвързва спрямо изпълнителя относно обема на услугите, които ще ползва след подписване на рамков договор.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
територията на Р България
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Срок за изпълнение на поръчката – до 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на рамкови договори с участниците, определени за изпълнители на настоящата обществена поръчка.
2. Финансирането на поръчката е със собствени следства на Възложителя. Възложителят заплаща на Банката такси и комисионни за извършване на услугите, предмет на поръчката, съгласно условията и стойностите, посочени в офертата на Банката - изпълнител.
3. Срок на валидност на офертата –60 (шестдесет) дни след обявения краен срок за подаването й.
4. Участници в процедурата могат да бъдат регистрирани и лицензирани кредитни институции /банки/ по смисъла на Закона за кредитните институции /ЗКИ/ - доказва се с заверено копие на разрешение / лиценз , издаден от БНБ за извършване на банкова дейност, съгласно чл.15 от Наредба №2 от 22 декември 2006 г. за лицензиите, одобренията и разрешеията, издавани от БНБ по ЗКИ или друг документ на БНБ за извършане на дейност. Изискването е за участниците в процедурата, които са банки със седалище в Р. България или банки със седалище в чужбина, които участват в настоящата процедура чрез свой клон в страната. Участниците, които са с регистрация в чужбина представят съответни разрешения и/ или регистрация за извършване на дейност съгласно законите на държавата по регистрация на участника.
5. Участниците /банките/ да притежават минимално ниво на общата капиталова адекватност, съгласно Наредба №8 от 14.12.2006 г. на БНБ.
6. Участниците /банките/ да имат актуален към датата на подаване на офертата присъден международен дългосрочен кредитен рейтинг от една от четирите агенции FITCH, S&P, MOODY`S и БАКР - доказва се със заверено от участника копие на документ, който го удостоверява;
7. Участниците /банките/ да декларират, че ако бъдат избрани за изпълнители на поръчката ще открият банков офис/клон на територията на град Раднево. Участниците, които вече имат открит клон/офис изрично да декларират това и да посочат местонахождението му.
8. Участниците да опишат преференциалните условия за банкови кредити и обслужване на служители на "Мини Марица-изток" ЕАД, които могат да предложат.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Показателите за оценка са посочени в методиката за оценка на офертите към поканата за участие, публикувани в профила на купувача. Оценката се извършва по следната методика:КО = 0.4*НП+0.6*КП, където:
КО – е комплексната оценка на офертите
НП – са неколичествените показатели, с тежест 40%
КП – са количествени показатели, с тежест 60%
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Класиране на офертите.
1. Крайното класиране на офертите на участниците се извършва по величината - комплексна оценка /КО/, на всеки от допуснатите участници.
2. На първо място се класира участника с най-висока комплексна оценка КО.
3. С участниците класирани на първите четири места ще бъдат сключени рамкови договори. В случай, че са класирани по - малко от четирима участници процедурата се прекратява.
Офертата е по образец на Възложителя.
В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея.
Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.
Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609.
Източник на финансиране: собствени средства.
Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 23.12.2015 г. от 10:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: