Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия / Дичо Нончев - главен инженер минен-технология и анализи, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833053016, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Производствено-технологичен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e сервизно обслужване на колонки за светли горива, нивомерни и фискални системи, работещи в складовете за ГСМ на „Мини Марица-изток” ЕАД. Техническите изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Техническата спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50800000

Описание:

Различни услуги по ремонт и поддържане


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация, която може да бъде намерена в профила на купувача, посочен по-горе.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

25000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP територия на възложителя: рудник "Трояново-1", с.Трояново, рудник "Трояново-Север", с. Ковачево; рудник "Трояново-3", с. Медникарово и складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол", гр. Раднево.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. Сервизното обслужване се извършва ежемесечно. Срокът за отстраняване на възникнали повреди по приетите за сервизно обслужване уреди е до 24 часа след уведомление от страна на Възложителя(писмено по факс или електронна поща). При изпълнение на дейностите, изпълнителят предоставя следните документи: приемо-предавателен протокол за извършените дейности, двустранен констативен протокол (при всяка подмяна на резервни части ); фактура - оригинал. 2. Срокът за изпълнение на поръчката е до 12 месеца, считано от датата на сключването на договора или до достигане на максималната му стойност, което от двете събития настъпи по-рано. Максималната стойност на договора е в размер на 25 000.00(двадесет и пет хиляди) лева без ДДС. 3. Участниците да са лицензирани от ДАМТ или БИМ за поддръжка на съответния тип електронна система с фискална памет (IFS) и нивомерна система (COLIBRI), съгласно чл. 49 от ЗОП. Доказва се с копие на разрешителното/лиценза за извършване на дейността за поддръжка на съответния тип електронна система с фискална памет (IFS) и нивомерна система (COLIBRI). 4. Начин на фактуриране и плащане: Заплащането на месечните абонаментни такси се извършва ежемесечно по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на фактурата, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършени дейности. Заплащането на подменени резервни части се извършав по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на фактурата, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършените дейности и двустранно подписан констативен протокол за подменените резервни части. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/12/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В ценовата оферта Участниците следва да посочат цена за: - Месечно сервизно обслужване на колонки за светли горива; - Месечно сервизно обслужване на нивомерни системи; - Месечно сервизно обслужване на фискални системи. - Единични цени на резервни части по спецификация, описани в Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. В месечните цени за сервизно обслужване са включени всички разходи за изпълнението на поръчката за период от една година (с включени разходи за софтуер и пренос на данни), както и разходи за труд при ремонт и подмяна на резервни части. Предлаганата цена от Участниците се изчислява по следната формула: Ц= (А*11+Б*4+С*4)*12*0,70+Д*0,30 А – месечна цена за сервизно обслужване на 1бр. колонка за светли горива, умножена по броя; Б – месечна цена за сервизно обслужване на 1бр. нивомерна система, умножена по броя; С – месечна цена за сервизно обслужване на 1 бр. фискална система, умножена по броя. Д – сума от единичните цени на резервните части по спецификация, описани в Техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. Посочената методика е само за нуждите за оценка и класиране на офертите.Договорът се сключва на стойност 25 000 лв без ДДС. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 17.12.2015 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/12/2015