Версия за печат

BG-Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СОУ Гео Милев, бул. Република № 124 А, За: Йорданка Юнакова, България 9020, Варна, Тел.: 052 751120, E-mail: sou_g.milev@abv.bg, Факс: 052 751120

Място/места за контакт: гр.Варна бул. Република № 124А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.geomilev.info.

Адрес на профила на купувача: http://www.geomilev.info/in/pnk/3_op_index.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обществена поръчка с предмет:"Доставка на закуски на учениците от І до ІV клас на СОУ "Гео Милев" гр. Варна за 2016 година" при условията и по реда на Глава VІІІа от Закона за обществените поръчки.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ежедневна доставка на закуски за учениците от І до ІV клас за 2016 година (за учебните дни). В периода от 04.01.2016 г. до 31.05.2016 г. : І клас – прогнозен брой ученици – 142; ІІ – ІV клас - прогнозен брой ученици 553; в периода от 15.09.2016 г. до 23.12. 2016 г.: І клас - прогнозен брой ученици - 144 , ІІ – ІV клас – прогнозен брой ученици 471. Прогнозният брой учебни дни за периода на договора е 155 дни за І клас и 160 дни - ІІ - ІV клас. Посочената по-долу прогнозна стойност е без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

43739 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Варна бул."Република" № 124 А СОУ "Гео Милев"

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Предлаганите и доставяни закуски трябва да съответстват на изискванията, посочени в настоящата документация и приложени- ята към нея, в проекто-договора и на законови изисквания, посочени по-долу: Да са висококачествени, пълноценни и безопасни, като отговарят на всички изисквания на националното и европейското законодателство в тази насока; Да се приготвят в обекти, регистрирани по чл. 12 от Закона за храните; Закуските да са приготвени от хранителни продукти, които отговарят на изискванията, предвидени в Закона за храните и следните подзаконови нормативни актове: Наредба № 37/21.07.2009 г. на Министерство на здравеопазването за здравословното хранене на учениците;Сборника рецепти за ученическо столово хранене, издателство Техника, 2012 г., одобрен с писмо № 74-01-73/28.06.2012 г. на МЗ и да се спазват изискванията за съответната възрастова група на учениците и други нормативни документи, съгласно документацията, публикувана на профила на купувача. Предлаганите закуски трябва да включват разнообразни хранителни продукти и кулинарни изделия, като в рамките на една седмица не следва да се повтарят.Предлаганите и влаганите при производството на закуски продукти следва да са висококачествени, несъдържащи вредни за здравето примеси и добавки, да отговарят на нормативно установените изисквания за качество за безопасност и за безопасност при употреба от крайните потребители, да са в срок на годност и качество, с издаден от оторизиран орган сертификат.Грамажът на закуските и техните компоненти трябва да е съобразен с рецептурите в «Сборник рецепти за ученическите столове и бюфети», издателство «Техника», 2012 г., одобрен с писмо No 74-01-73/28.06.2012 г. на МЗ, изискванията на Възложителя и да се спазват изискванията за съответната възрастова група на учениците.Месата и колбасите в сандвичите не трябва да са тлъсти, а млечните продукти в закуските да са с намалена масленост – до 2% и без добавени растителни мазнини.Същите могат да бъдат: кисело мляко, прясно мляко, айран, млечни и млечнокисели напитки /от краве мляко/; Месните заготовки и месните продукти, които се използват при прозводство на закуските трябва да са произведени по утвърдени стандарти. При липса на утвърден стандарт, трябва да са произведени по технологична документация.При производството на закуските да се използва само краве масло, слънчогледово масло и зехтин.Хлябът в сандвичите трябва да е ръжен или пълнозърнест без оцветители;Не се допуска доставяне на пакетирани закуски от рода на: чипс, снакс /зрънчоподобни/, вафли, кроасани или сладкарски изделия – баклави, торти, пасти и др. Доставяните закуски да са пакетирани в индивидуални полиетиленови/полипропиленови опаковки /еднократно ползване/, с индивидуална хартиена салфетка. Опаковката трябва да предпазва продукта от външно замърсяване и да не променя органо лептичните му характеристики. Тестените закуски да бъдат произведени в деня на консумацията, а сандвичите не по-късно от 24 часа преди предлагането им за консумация, като до този момент да бъдат съхранявани в хладилни условия при температура +2оС/+4оС. Предлаганите млечнокисели закуски да се съхраняват при t +2С/+6С, но при консумация да са с t не по-ниска от +10С. Хранителните продукти да отговарят на нормативно определените отраслови норми. Доставки: Участникът извършва доставките до столовата на СОУ "Гео Милев"–Варна, бул. «Република» № 124а в уч. дни от 7,00 ч. до 7,30 ч. за първа смяна и от 13,15 ч. до 13,45 ч. за втора смяна. При възникнала рекламация храната се подменя до 30 минути от подаването на сигнала. Всеки доставен пакетиран хр. продукт /пакетирани закуски/ трябва да бъде етикиран и маркиран, съгласно Наредбата за изискванията за етикирането и предоставянето на храните, придружени от документ или сертификат за годност, качество и произход или друг аналогичен документ, съгласно изискванията на Закона за храните. Не се допуска предлагане на закуски съдържащи или произведени от ГМО и храни, обработени с йонизиращи лъчения.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Използваният от възложителя критерий за оценка на офертата е „Икономически най-изгодната оферта”. Показатели и относителната им тежест: 1. „Предложена цена” – 60 точки. По този показател се оценява предложената цена за доставка на готови за консумация, при изрично посочване на точното количество (грамаж или обем). 2.„Предложен асортимент“ – 15 точки По този показател се оценява разнообразие от предлаганите за доставка закуски в асортимента, които се произвеждат /търгуват от изпълнителя, в т.ч. и диетични. (доказва се с приложен асортимент) Забележка: Освен изброеният асортимент от предлагани закуски Възложителят изисква участниците да предложат по 4 броя примерни седмични менюта за един месец. Изброените за съответната седмица закуски да не се повтарят в рамките на седмицата. 3.„Опит на кандидата“ (сертификати и договори) – 25 точки. 3.1.За реализиране на договори със сходен предмет на дeйност през последните 3 /три/ години – 10 точки 3.2.За представяне на сертификати, свързани с дейността на фирмата на кандидата – 10 точки 3.3.За притежаване на сертификат ISO 9001:2008 за отрасъл: 03 - Хранителни стоки, напитки... или енквивалент с обхват, съответстващ на предмета на поръчката – 5 точки Методика за определяне на комплексната оценка на офертата. Максималният брой точки е 100. По показателя „Предложена цена” Най-ниската предложената цена по определена позиция от участник в процедурата се дели на цената, предложена от оценявания участник и полученото се умножава по коефициента за тежест 60, или: Най-ниска цена на 100 гр. КЦ = ----------------------------------------- Х 60 = Цена на участник на 100 гр. По показателя „Предложен асортимент“ Брой артикули, предложени от кандидата КА = --------------------------------------------- Х 15 = Най-голям брой предложени артикули По показателя „Опит на кандидата“ Брой договори на кандидата Сертификати на кандидата КО = ----------------------- Х 10 + ------------------ Х 10 Най-голям брой декларирани Най-голям брой, представени договори сертификати + 5 т. (при представен сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват, съответстващ на предмета на процедурата Крайната комплексна оценка на офертата се формира като сбор от резултатите по оценяване на офертата по трите показателя, или: Резултат от „Предложена цена” + Резултат от „Предложен асортимент“ + Резултат от „Опит на кандидата“ = Краен резултат – К К = КЦ + КА + КО Крайният резултат се измерва в точки, които са получени при сбора от точките по трите показателя. В случай, че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви, се сравняват Техническите предложения на участниците и на първо място се класира този участник, който е предложил по-голям асортимент. За неуредените в настоящите указания въпроси се прилагат разпоредбите на Закон за обществените поръчки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/12/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на посочения интернет адрес: http://www.geomilev.info/in/pnk/3_op_index.html или в СОУ "Гео Милев" бул. Република № 124 А,България, Варна 9020

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/12/2015