Версия за печат

BG-гр. София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Изпълнителна агенция Морска администрация, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Веселин Вътаков - Главен експерт, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02930 0910, E-mail: bma@marad.bg, Факс: 02930 0920

Място/места за контакт: Изпълнителна агенция Морска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: marad.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.marad.bg/page.php?category=140.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Проектиране и изпълнение на интериорен дизайн на помещение – фронт офис на ИА „Морска администрация”, находящо се в гр. Русе, ул. Славянска № 4, ет. 1

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79933000, 39150000

Описание:

Спомагателни услуги по специализиран дизайн
Различни видове мебелировка и оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката обхваща следните работи и дейности: 1. дизайн на интериора. 2. изработка на интериора по предварително зададения дизайн. 3. монтаж на предварително одобрените и изработени мебели.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Територията на Република България, гр. Русе

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на изискванията на чл. 9, чл. 46 от ЗОП и на изискването за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП. 2. В процедурата не може да участва участник, който: 2. 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 3. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: 3.1. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 3.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Участниците изготвят офертата си, както следва 1. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Участникът представя декларация – по образец. 2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите за регистрация). 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - образец 4. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, а именно: 5.1. За персонала: Списък-декларация на персонала (свободен текст), ангажиран с изпълнение на поръчката с посочени образование, професионална квалификация и опит на лицата, които ще участват при изпълнение на поръчката. Декларацията трябва да съдържа минимум следната информация: Да се посочи поне едно лице, с необходимото образование и квалификация отговорно за проектирането, оформянето на вътрешния дизайн. Представят се документи – образец № 12, № 13 и № 14. 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. - образец; 7. Административни сведения, срок на валидност на офертата, подписан от участника – образец № 1 8. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 10. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника. – приложение № 1 към Образец № 1. 11. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – образец. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд от Национална агенция за приходите /НАП/; Национален статистически институт; Национален осигурителен институт /НОИ/; Министерство на околната среда и водите и прилежащите му регионални инспекции; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта. Участниците представят техническо и ценово предложение, както и документите по т. 12-14 от документацията към публичната покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Цена за изпълнение на поръчката (Ц) – максимална оценка 50 точки. Технически критерий (К) - максимална оценка 50 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/12/2015 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Отварянето на офертите е публично и ще се извърши на 17.12.2015 година, 10.30 часа, в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. "Дякон Игнатий" № 9, заседателна зала, ет. 8. На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата. Комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения. Възложителят предоставя пълен достъп до документацията по електронен път в профила на купувача. Документацията се предоставя безплатно на адрес: http://www.marad.bg/page.php?category=140

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/12/2015