ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Изпълнителна агенция Морска администрация, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Веселин Вътаков - Главен експерт, Република България 1000, гр. София, Тел.: 02930 0910, E-mail: bma@marad.bg, Факс: 02930 0920
Място/места за контакт: Изпълнителна агенция Морска администрация
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: marad.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.marad.bg/page.php?category=140.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Проектиране и изпълнение на интериорен дизайн на помещение – фронт офис на ИА „Морска администрация”, находящо се в гр. Русе, ул. Славянска № 4, ет. 1
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
79933000, 39150000
Описание:
Спомагателни услуги по специализиран дизайн
Различни видове мебелировка и оборудване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Поръчката обхваща следните работи и дейности:
1. дизайн на интериора.
2. изработка на интериора по предварително зададения дизайн.
3. монтаж на предварително одобрените и изработени мебели.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Територията на Република България, гр. Русе
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва участник, който отговаря на изискванията на чл. 9, чл. 46 от ЗОП и на изискването за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5 от ЗОП.
2. В процедурата не може да участва участник, който:
2. 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:
а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;
б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;
в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;
г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;
д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;
3. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници:
3.1. при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;
3.2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.
Участниците изготвят офертата си, както следва
1. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Участникът представя декларация – по образец.
2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите за регистрация).
3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - образец
4. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият
5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, а именно:
5.1. За персонала:
Списък-декларация на персонала (свободен текст), ангажиран с изпълнение на поръчката с посочени образование, професионална квалификация и опит на лицата, които ще участват при изпълнение на поръчката. Декларацията трябва да съдържа минимум следната информация:
Да се посочи поне едно лице, с необходимото образование и квалификация отговорно за проектирането, оформянето на вътрешния дизайн. Представят се документи – образец № 12, № 13 и № 14.
6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. - образец;
7. Административни сведения, срок на валидност на офертата, подписан от участника – образец № 1
8. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители;
9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор;
10. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника. – приложение № 1 към Образец № 1.
11. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – образец. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд от Национална агенция за приходите /НАП/; Национален статистически институт; Национален осигурителен институт /НОИ/; Министерство на околната среда и водите и прилежащите му регионални инспекции; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта.
Участниците представят техническо и ценово предложение, както и документите по т. 12-14 от документацията към публичната покана.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Цена за изпълнение на поръчката (Ц) – максимална оценка 50 точки.
Технически критерий (К) - максимална оценка 50 точки.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Отварянето на офертите е публично и ще се извърши на 17.12.2015 година, 10.30 часа, в сградата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, гр. София, ул. "Дякон Игнатий" № 9, заседателна зала, ет. 8. На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата. Комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения.
Възложителят предоставя пълен достъп до документацията по електронен път в профила на купувача. Документацията се предоставя безплатно на адрес: http://www.marad.bg/page.php?category=140
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: