Версия за печат

BG-с.Черноочене

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Черноочене, Област кърджали, с.Черноочене, обл.Кърджали, ул.Шеста № 9, За: Айдън Ариф Осман - Кмет на община, Република България 6701, с.Черноочене, Тел.: 03691 6225, E-mail: obshtina_chernoochene@abv.bg, Факс: 03691 6265

Място/места за контакт: с.Черноочене, ул.Шеста № 9- общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chernoochene.com.

Адрес на профила на купувача: www.chernoochene.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини на територията на Община Черноочене, Област Кърджали Доставка на хранителни продукти в детските градини след предварителна заявка франко обект: 1.Месо и месни продукти - съгласно Приложение №1 към тръжната документация; 2.Мляко и млечни продукти - съгласно Приложение №1 към тръжната документация; 3.Плодови и зеленчукови консерви - съгласно приложение към тръжната документация; 4.Други хранителни продукти/бакалия/ - съгласно Приложение №1 към тръжната документация; 5.Плодове и зеленчуци - съгласно Приложение №1 към тръжната документация.; 6.Хляб и хлебни изделия - съгласно Приложение №1 към тръжната документация; Доставените хранителни продукти да отговарят на изискванията на Наредба № 37 от 21.07.2009 г на Министерството на здравеопазването/Д.В.№63/07.08.2009 г./, на Наредба № 9 от 16.09.2011 г. на Министерството на земеделието и храните/Д.В.бр.73 от 20.09.2011г./, на Закона за храните, изискванията на БДС и на РЗИ и Агенцията по храните - за безопасно, пълноценно и здравословно детско-юношеско хранене. Предлаганата единична цена да бъде в лева с включени всички разходи франко до получателя и вкл.ДДС. За всеки отделен артикул/продукт/ цената се формира за единична мерна единица по артикули, подробно описани в Приложение №1 на хранителните продукти, които ще се доставят. Предлаганите единични цени по артикули/продукти/, следва да се формират на база усреднената цена /Ц сапи/ на продукта на едро за област Кърджали по бюлетина на "Системата за агропазарна информация" ООД /САПИ/ към Министерство на земеделието и храните и търговска отстъпка в абсолютна стойност от цената по пункт първи с точност до втория знак след десетичната запетая. горепосоченият начин на ценообразуване, между предложената цена от определения за изпълнител на поръчката участник и усреднената цена за продукта на едро за област Кърджали по бюлетина на САПИ се запазва през целия период на действие на договора, където Ц продукт = /Цсапи/+- отстъпка/надценка/, валидна за целия срок на договора, с точност до втория знак след десетичната запетая. След подписването на договора промяна в единичните цени се прави автоматично, без подписване на анекс между страните, на всеки 3/три/ месеца от датата на подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка, след надлежно представяне от изпълнителя на бюлетин на САПИ за негова сметка. Изпълнителя представя бюлетин на САПИ за актуални/усреднени цени за продуктите на едро за област Кърджали, към петнадесето число на месеца предхождащ промяната, съгласно условията, описани по-горе. При промяна на цените се изготвя протокол с новите стойности на продуктите, който се подписва от изпълнителя и от упълномощени от възложителя длъжностни лица.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000, 15100000, 15500000, 15300000, 15897000, 15800000, 15890000, 15810000, 15220000, 15612500

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Месо и месни продукти
Млечни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Консервирани хранителни продукти и полеви дажби
Различни хранителни продукти
Различни видове хранителни продукти и сухи продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Риба, филе и друго месо от риба, замразено
Хлебарски продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставки по предварителни заявки от Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В детските градини на територията на Община Черноочене, Област Кърджали.

NUTS:

BG425

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Участниците задължително оферират целия асортимент от артикули, посочени в Техническата спецификация към настоящата покана. 2.Място на изпълнение: - хранителните продукти се доставят по детските градини на територията на общината, като доставките се извършват в срок до 24 часа от датата на подаване на заявките от Възложителя. 3.Цената, която ще заплаща Възложителя за изпълнението на доставките включва всички разходи до крайния получател. Плащането се извършва по банков път, в лева, в срок до 30 дни след доставките, възоснова на издадена фактура, по банкова сметка посочена от изпълнителя. 4. Участника да е регистрирано лице по ЗДДС. Критерият за оценка ще се прилага само по отношение на офертите на участниците, които не са отстранени от участие и отговарят на изискванията на Възложителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Предложени най-ниски цени за най-много артикули по приложението.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/12/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата се подава съгласно чл.101в, ал.2 от ЗОП - в запечатан непрозрачен плик, надписан с данните на подателя / адрес за кореспонденция, тел., факс, електронна поща/ и предмета на поръчката в срока посочен в публичната покана в центъра за информация и услуги на гражданите в община Черноочене и трябва да включва най-малко следната информация: 1.Опис на представените документи - подписани и подпечатани от законен представител на участника. 2.Представяне на участника, който прави предложението / наименование, ЕИК, седалище и адрес на управление, законен представител и представителство във връзка с участието в обществената поръчка, други идентификационни данни за участника/. 3.Предложение за изпълнение на поръчката - подписано и подпечатано от законен представител на участника по образец- приложение. 4.Техническо предложение за изпълнение на поръчката - подписано и подпечатано от законен представител на участника по образец - приложение. 5. Ценово предложение - подписано и подпечатано от законен представител на участника по образец - приложение. Цените следва да са посочени в български лева, с вкл. ДДС и всички разходи за доставка и изпълнение на поръчката, с точност до втория знак след десетичната запетая. 6.Декларация по чл.47, ал1, т.1 и ал.5 от ЗОП. 7.Декларация за приемане на условията в проекта на договора - по приложение. Валидност на офертата 90/деветдесет/ календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на офертите. Документацията, свързана с настоящата обществена поръчка може да бъде изтеглена от следния адрес: www.chernoochene.com, раздел Профил на купувача. Заседанието на комисията, на което ще се отварят офертите ще се проведе на 18.12.2015 г. от 14:00 часа в сградата на общинска администрация - Черноочене.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/12/2015