Версия за печат

BG-Асеновград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ЦДГ Пролет с филиал в с.Боянци, ул. Захари Стоянов №9, За: Христинка Михайлова Вичева, Р България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 62170 ; 0885 414545, E-mail: cdg_prolet@mail.bg

Място/места за контакт: ул. Захари Стоянов №9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cdgprolet1.dir.bg.

Адрес на профила на купувача: www.cdgprolet1.dir.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката: "Доставка на хранителни продукти за нуждите на ЦДГ " Пролет" по особени позиции Позиция І - "Плодове и зеленчуци" /Приложене №1/ Позиция ІІ - "Хляб и хлебни изделия" /Приложение №2/ Позиция ІІІ - "Мляко и млечни продукти" /Приложение №3/ Позиция ІV - "Месо и месни продукти" /Приложение №4/ Позиция V - "Замразени продукти,зеленчукови и плодови консерви,пакетирани храни,подправки и яйца" /Приложение №5/

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общото количество на доставените хранителни продукти не може да бъде предварително определено. Посочените количества в ценовите оферти са прогнозни. В процес на изпълнение на договора, изпълнителят ще доставя хранителни продукти съглано посочени хранителни продукти в заявка от страна на възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ЦДГ "Пролет" гр. Асеновград с филиал в с.Боянци

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнителят при осъществяване предмета на поръчката следва да спазва Българските държавни стандарти /БДС/, с които се въвеждат хармонизирани европейски стандарти, признати национални технически спецификации /национални стандарти/, български технически,одобрени такива или еквивалентни,съгласно нормативен акт във връзка с изискването за качеството на доставяните хранителни продукти. Хранителните продукти, които ще се достовят при изпълнение на поръчката да бъдат с маркировка за годност и дата на производство, етикирани и опаковани по надлежния ред и да се придружават със сертификат за съответствие /годност/. По време на изпълнение на доставката Изпълнителят е длъжен да спазва всички нормативни актове, касаещи разносната търговия с хранителни продукти франко обекта на Възложителя, да извършва добросъвестно и качествено възложените му доставки, да опазва околната среда, като не допуска чупене, хвърляне и замърсяване. Качеството на хранителните продукти трябва да отговаря на Закона за храните, БДС, БАБХ , Наредби №6 на МЗ/2011 за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детските заведения и №9 на МЗХ/2011 и техните изменения и те да бъдат придружени от необходимите сертификати за качество, произход и годност. Изпълнителят се задължава да доставя хранителни продукти франко складовете на ЦДГ „Пролет” в гр. Асеновград и с.Боянци в срок до три дни след заявка от купувача. Цените на стоките следва да бъдат в лева с ДДС и плащането ще се извършва по банков път, съгласно изготвена фактура за доставка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

15/12/2015 15:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Информация и пакет от документи с Приложения от №1 до №5 по позициите може да се получи и на адреса на Възложителя, посочен в поканата. Изисквания към кандидатите за допускане до участие: 1. Копие от документ за съдебна регистрация или единен идентификационен код /ЕИК/, съгласно чл.23 от Закона за Търговския регистър /ЗТР/. 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от шест месеца от датата на подаване на офертата, когато не е представен ЕИК. 3. Декларация за :липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1, ал 2 и чл.101 в, ал.1, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП /Образец 1,2 и3/ ; .5 от ЗОП. 4. Декларация за участие на подизпълнител и за съгласие на подизпълнителя /Образец № 4 и 5/ 5. Документи за регистрация съгласно чл. 12 и чл.12а от Закона за храните и Наредба №5/2006г. за хигиената на храните -заверени копия. 6.. Доказателства /копие от удостоверение или списък на автомобилите/ за наличието на собствени или наети транспортни средства, отговарящи на санитарно - хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти - съгласно Наредба №5/2006г. - удостоверяват се с необходимите документи, заверени от участника.7. Ценово предложение по образец / приложения по обособени позиции 1,2,3,4,5, за която кандидатства, приложено в настоящата документация, подписано и подпечатано от участника като за всеки продукт е посочена цена. 8. Срок за изпълнение на поръчката след заявка - до 2дни по позиции І,ІІІ,ІV,V , за позиция ІІ – всеки ден. 9. Срок на валидност на офертата - 90 /деведесет/ календарни дни от датата на подаването и. 10. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по изискване на възложителя, обр. №6. 11. За позиция І – „Плодове и зеленчуци” – Бюлетин от Стоковото тържище „Родопи 95 „ АД – с. Първенец, обл. Пловдив., а за позиции ІІ, ІІІ, ІV и V - Бюлетин от „САПИ” – Пловдив. 12. При представяне на копия на изискуемите документи, те трябва да са заверени , подписани и подпечатани от участника. 13. Всеки участник може да даде ценово предложение както за всички позициии, така и за всяка една по отделно. 14. Съдържанието на офертата се представя в запечатан, не прозрачен плик. 15. При сключване на договор, класираният на първо място участник представя: документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1,т.1, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някои от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя, и Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 /Обр. 7/. 16. Не се допускат до участие кандидати, чиито документи не отговарят на изискванията на възложителя и Вътрешните правила заобществени поръчки на ЦДГ „Пролет” гр. Асеновград Отварянето на офертите ще се състои на 16.12.2015 г. от 8 ч.45 минути в учителската стая на детската градина на адрес гр. Асеновград, ул. „Захари Стоянов” № 9, ЦДГ „Пролет”. Офертите ще се приемат всеки работен ден от 07.12.2015 г. до 15.12.2015 г. вкл. от 8,00 ч. до 15ч. и 30 минути.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

15/12/2015