Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Георги Николов – експерт търговия, отдел Търговски; Васил Веселинов – ръководител звено Автоматизация, отдел Електрооборудване, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3107/; 0417 83305/4625/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е сервизна дейност на оптични кабелни линии, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Сервизната дейност е необходима за своевременно и качествено отстраняване на аварийните повреди по оптичните кабелни линии. Профилактика на оптични кабели по заявка на Възложителя. Подмяна на кабели. Сплайсване на оптични кабели. Проверка на затихването на сигнала в кабела. Направа на накрайници на оптичните кабели. Подмяна на разпределителни кутии или елементи от тяхното оборудване.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

32562000

Описание:

Кабели с оптични влакна


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На територията на Възложителя: рудник “Трояново-1”, с.Трояново, рудник “Трояново-север”, с.Ковачево и рудник “Трояново-3”, с.Медникарово, обл. Стара Загора.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Срок за изпълнение на договора - до 3 /три/ години, считано от датата на сключване на договора или до достигане на максималната стойност на договора в размер до 66 000 лв /шестдесет и шест хиляди лева/ без ДДС, в зависимост от това, което настъпи по-рано. Изпълнението на поръчката е целогодишно при нужда (по заявка от Възложителя). 3. Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват проектиране, доставка, дистрибуция на компоненти, инсталация, тестване и поддръжка на оптични кабели /доказва се с копие на валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент за участника, придружен с превод на български език/. 4. Участниците да са сертифицирани по ISO 17020 – акредитиран орган за контрол – контрол на предварителните параметри на оптични кабели тип „С“ или еквивалент /доказва се с копие на валиден сертификат по ISO 17020 или еквивалент за участника, придружен с превод на български език/. 5. Участниците да притежават - групи по електро безопасност на персонала – минимум 3-та квалификационна група /доказва се с декларация от участника за валидни персонални удостоверения за притежаваната квалификационна група на персонала/. 6. Участниците да разполагат с необходимите технически средства за изпълнение на поръчката, включително за тестване на всички работни параметри на оптичните кабелни линии и съответно издаване на протоколи от измерванията /доказва се с декларация от участника или договор за наем на технически средства/. 7. За последните три години считано от датата на подаване на офертата участниците да са изпълнили поне 1 /една/ услуга с предмет от който да е видно, че имат опит с обслужване на оптични линии /доказва се със списък на услугите, с предмет от който да е видно, че участника има опит с обслужване на оптични линии, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с доказателства, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП - по образец на Възложителя/. 8. Начин на фактуриране и плащане: плащането се извършва по банков път в срок до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на дейност по предмета на поръчката, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с документите при изпълнение на поръчката. Срокът на плащане, по всяка дейност, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), по същата дейност. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 9. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 10. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор. Забележка: В изпълнение на разпоредбата на чл. 30 и чл. 32 от ЗОП да се счита добавено "или еквивалент" навсякъде, където в документацията по настоящата поръчка са посочени стандарти, технически одобрения или спецификации или други технически еталони по чл. 30, ал.1, т. 1 и 2 от ЗОП, както и когато са посочени модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство. Изключение са случаите, когато чрез модел, марка, тип или по друг начин Възложителя индивидуализира собственото му съоръжение, за което са предназначени доставките или услугите, предмет на поръчката. Еквивалентността се доказва по реда на чл. 33, ал. 3 от ЗОП.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Най-ниска цена – най-ниска предложена обща стойност /ОС/, изчислена по следната формула: ОС = Ц1 + Ц2 + Ц3 + Ц4 + Ц5 + Ц6 + Ц7 + Ц8 + Ц9 + Ц10 + Ц11, + Ц12 + Ц13 + Ц14, където: - Ц1 – Цена на 100 метра от типовете кабели или техни аналози приложими в условията на „Мини Марица-изток“, съгласно таблицата по т.5. „Техническо задание за извършване на ремонта“ (общата сума за №№ от 1.1. до 1.13 вкл. от таблица 1 от образеца на ценово предложение). - Ц2 – Цена на демонтаж на стария и монтаж на новия кабел за 100 метра. - Ц3 – Цена на съответните оптични разпределителни кутии (не оборудвани) във вариант за стенен монтаж (общата сума за №№ от 3.1. до 3.3 вкл. от таблица 1 от образеца на ценово предложение). - Ц4 – Цена на съответните оптични разпределителни кутии (не оборудвани) във вариант за монтаж в 19" комуникационен шкаф (общата сума за №№ от 4.1. до 4.3 вкл. от таблица 1 от образеца на ценово предложение). - Ц5 – Цена на оптичните адаптери (общата сума за №№ от 5.1. до 5.3 вкл. от таблица 1 от образеца на ценово предложение). - Ц6 – Цена на съответните сплайс касети (общата сума за №№ от 6.1. до 6.2 вкл. от таблица 1 от образеца на ценово предложение). - Ц7 – Цена за подмяна на оптичните разпределителни кутии. - Ц8 – Цена за подмяна на сплайс касетите. - Ц9 – Цена за сплайсване на влакно. - Ц10 – Цена на пигтейли (общата сума за №№ от 10.1. до 10.3 вкл. от таблица 1 по-долу). - Ц11 – Цена на конектори /накрайници/ (общата сума за №№ от 11.1 до 11.3 вкл. от таблица 1 от образеца на ценово предложение). - Ц12 – Цена за направа (подмяна) на конектори. - Ц13 – Цена за проверка на затихването на сигнала в кабела. - Ц14 – Цена за едно посещение на територията на Възложителя. Всички цени са в лева без ДДС, DDP мястото за изпълнение на дейността – на територията на Възложителя, съгласно Инкотермс 2010. Цените на консумативите и други специфични разходи са включени в цените на горе упоменатите дейности.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/12/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 18.12.2015 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/12/2015