Версия за печат

BG-гр. София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Прокуратура на Република България - Главен прокурор, бул. Витоша № 2, За: Мариан Вачевски, Република Бългаия 1000, гр. София, Тел.: 02 8036024, E-mail: mvachevski@prb.bg, Факс: 02 9633373

Място/места за контакт: пл. Св. Неделя № 1, ет. 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://prb.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/publichna-pokana-po-reda-na-glava-osma-ot-zop-s--3/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура; Бюро по защита при главния прокурор; Национална следствена служба; учебен център „Трендафила“ и учебна база „Боровец“. 1.Обект на обществената поръчка поръчката: Доставка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки. 2.Предметът на настоящата обществена поръчка включва доставка на почистващи и хигиенни материали за нуждите на Прокуратура на Република България, съгласно Техническата спецификация. 3. Обществената поръчка е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с изискванията на чл.16г от ЗОП. Оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които е запазена, но техните оферти ще се разглеждат само ако няма: 1. кандидат или участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или 2. участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, посочва в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39830000, 39831000, 33700000, 19640000

Описание:

Почистващи продукти
Перилни и почистващи препарати
Продукти за лични грижи
Големи и малки пликове за смет от полиетилен


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количеството почистващи и хигиенни материали, предмет на настоящата публична покана, са съгласно Раздел II Техническа спецификация от приложението и образците към настоящата публична покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

28700 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставките на стоките ще се извършват на адресите за доставка, посочени в Списък – Приложение № 4 към приложението и образците към публичната покана.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Предложените от участник артикули трябва напълно да отговарят на техническата спецификация. Всеки един от почистващи и хигиенни материали следва да бъде в опаковка на производителя и да притежават стикер за произход на продукта, и с отбелязан срок на годност и условията, при които се използват. Към офертите участниците следва да представят мостри за съответните артикули посочени в приложението и образците. Срок на договора: Срокът на договора е 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на подписването и от двете страни или до изчерпване стойността на договора. Срок за изпълнение на доставките: Доставките по настоящата обществена поръчка ще се извършват на тримесечие след направена от Възложителя заявка. Възложителят си запазва правото при възникнала необходимост да прави допълнителни заявки. Възложителят няма задължение да прави заявки на всяко тримесечие и при необходимост може да прави заявки през по-голям период от време. Всяка заявка се изпълнява в срок до 5 (пет) работни дни, считано от датата на приемане на заявката от страна на Изпълнителя. Заявките ще се подават по електронна поща, по факс или на хартиен носител. Първата заявка по договора ще бъде направена не по-рано от 10 работни дни, считано от датата на подписване на договора. Заявките ще се подават до десето число на съответния месец, предхождащ отчетното тримесечие по посочения по-горе начин. Участникът, определен за Изпълнител, следва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 09.00 часа до 17.00 часа.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показатели, относителната им тежест и методика за определяне на комплексната оценка: 1. К1 – ценови показател - определя се по формулата К1 = (Цмин/ Ц предлагана) * 100 - където Ц предлагана е предлаганата от участник обща стойност за изпълнение на поръчката - където Ц мин е най-ниската предложена от участник обща стойност за изпълнение на поръчката. Предложеният показател Ц е необходимо да е различен от нула. Максимален брой точки за К1 = 100 точки 2. К2 – показател за качество на артикулите – определя се по формулата К2 = ( A1 + A2 + …… + Аn) / n *20 - където n е брой на оценяваните артикули; - където А (A1, A2 …… Аn) е оценка за качество на всеки отделен артикул от представените мостри определен по формулата: A = (Q1+Q2)/ 2 При определяне оценката за качество, комисията взема предвид: - показател Q1 – резултатите от тестване от комисията на качеството и пригодността на предложените мостри на артикулите; - показател Q2 – функционални характеристики. Комисията оценява всеки отделен артикул от представените мостри с оценката на всеки от показателите Q1, и Q2, образувана като средноаритметична стойност от посочените от членовете на комисията оценки за всеки отделен показател на представен оценяван артикул. Най-високата оценка за всеки отделен показател Q е 5 точки, а най-ниската е 1 точка. Оценяват се както следва: 1 точка – предлаганите артикули са с лошо качество или функционални характеристики; 2 точки – предлаганите артикули са със средно качество или функционални характеристики; 3 точки - предлаганите артикули са с добро качество или функционални характеристики; 4 точки - предлаганите артикули са с много добро качество или функционални характеристики; 5 точки - предлаганите артикули са с отлично качество или функционални характеристики. Максимален брой точки за К2 = 100 точки. Определяне на крайната оценка и класиране: К1 - относителна тежест 60 % К2 - относителна тежест 40 % Крайната оценка (К) се изчислява по следната формула: К = К1*0.60 + К2*0.40 На първо място ще бъде класиран участник получил най-голям общ брой точки за крайната оценка (К). Подреждането на останалите участници ще става съответно според броя точки, получени при изчисляването на показателя К. В случай, че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, за икономически най-изгодна се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие, че и цените са еднакви се сравняват оценките по показателя с най-висока относителна тежест и се избира офертата с по-благоприятна стойност по този показател. Ако участникът не е представил мостри, същият се отстранява.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/12/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Обществената поръчка е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с изискванията на чл.16г от ЗОП. Оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които е запазена, но техните оферти ще се разглеждат само ако няма: а)кандидат или участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или б)участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, посочва в офертата си номера, под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава–членка на Европейския съюз. 2.Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен и надписан плик, на адрес: гр. София, бул. Витоша №2, Съдебната палата, партер, стая 79, „Информационен център“ на Прокуратурата на Република България. 3.Способ за събиране на оферти за участие в поръчката – на основание Глава 8„а” от ЗOП, публичната поканата за участие в обществената поръчка за избор на изпълнител се публикува на Портала на обществените поръчки на Агенцията на обществените поръчки и достъп имат всички заинтересовани лица. 4.В обществената поръчка не се предвиждат обособени позиции, както и не се предвижда възможност за предоставяне на варианти в офертите на участниците. 5.Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация. 6.Срок за представяне на офертите: 14.12.2015 г. 17:00 часа. 7.Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. 8.Дата, час и място на отварянето на офертите: 15.12.2015 г. от 10:00 ч., гр. София, пл. „Света Неделя“ № 1, Администрация на главния прокурор, ет. 4. 9.Източник на финансиране: Бюджетни средства от предвидения бюджет на ПРБ. СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА: 1.Данни за лицето, което прави предложението: посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 2.Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 3.Ценово предложение; 4.Попълнен образец на оферта с посочен срок на валидност; 5.Пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай, че представителната им власт произтича от пълномощното. 6.Документите, посочени в раздел V "Изисквания към участниците" от приложението, а именно: 6.1.Заверено от участника копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката; 6.2.Списък на доставките, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки. Минималните изисквания към участниците са посочени в приложението и образците към публичната покана; 7.Декларация по чл. 6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари; 8.Декларация по чл.3, т. 8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнител; 9.Декларация по чл.16г, ал.10 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/12/2015