Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Многопрофилна болница за активно лечение Национална кардиологична болница ЕАД, ул. Коньовица 65, За: Цветанка Цветкова, България 1309, София, Тел.: 02 9211223, E-mail: ccvetkova@hearthospital.bg, Факс: 02 9217142

Място/места за контакт: ул. Коньовица 65

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.

Адрес на профила на купувача: http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20151202KlGz431697.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на хигиенни материали по 9 броя обособени позиции, подробно описани в Спецификация, представляваща Приложение № 1 към раздел "Предмет на поръчката. Техническа спецификация. Изисквания" от публикуваната в профила на купувача документация към настоящата публична покана. Не се допуска участниците да предлагат частично изпълнение на поръчката – да оферират доставка на част от обособените позиции. Не се допуска представянето на варианти по съответните обособени позиции.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

33760000

Описание:

Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозният дванадесетмесечен обем на потребление е посочен в Спецификация на продуктите, представляваща Приложение № 1 към раздел "Предмет на поръчката. Техническа спецификация. Изисквания" от публикуваната в профила на купувача документация към настоящата публична покана. Посочените в Спецификацията количества по отделните обособени позиции са прогнозни и не следва да се тълкуват като задължение на Възложителя нито за минимално, нито за максимално общо количество (в рамките на действие на договора) на заявени за доставка продукти по съответните обособени позииции.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, ул. Коньовица 65

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I.Изисквания към предмета: 1. Продуктите, които се предлагат, следва да отговарят напълно (100%) на изискванията на заданието-спецификация, представляващо Приложение № 1 към раздел "Предмет на поръчката. Техническа спецификация. Изисквания" от публикуваната в профила на купувача документация към настоящата публична покана; За всеки един от предлаганите продукти следва да се предоставят мостри с оригинален етикет, съдържащ търговско наименование, производител и характеристики на продуктите, като за предлаганите продукти по обособени позиции от 1 до 6 (включително) следва да се посочат и следните данни: височина и диаметър на ролката; диаметър на шпулата и нето тегло на една ролка. II. Изисквания към изпълнението: 1. Срок за изпълнение на поръчката – 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на договор; 2. Място за изпълнение – склада на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в гр. София, ул. „Коньовица” 65; 3. Доставките се извършват само въз основа на конкретни заявки, които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да изпълни в пълен обем в срок до 48 часа от получаването им; 4. Начин на плащане – по банков път, в 60-дневен срок след извършване на доставка, но не преди представяне на редовна фактура, копиe от заявката и приемателно-предавателния протокол за извършената доставка. III. Не се допускат до разглеждане и съответно се отстраняват предложения, при които: 1. Участникът предлага частично изпълнение на поръчката. 2. Участникът предлага продукт, който не отговаря на Спецификацията, представляваща Приложение № 1 към раздел "Предмет на поръчката. Техническа спецификация. Изисквания" от публикуваната в Профила на купувача документация към настоящата публична покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/12/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

I. Офертата на всеки един участник следва да бъде изготвена съобразно указанията в раздел "Оферта - образци и указания за подготовка" от публикуваната в профила на купувача документация към настоящата публична покана. II.Офертата на всеки един участник следва да съдържа документите, подробно описани в раздел "Оферта - образци и указания за подготовка" от публикуваната в профила на купувача документацията към настоящата публична покана, както и мостра на всеки от предложените продукти. III. Офертата на всеки един участник следва да бъде подадена в деловодство на МБАЛ „НКБ” ЕАД, като: 1. Документацията следва да е поставена в непрозрачен, запечатан и надписан плик (име на участника, адрес за кореспондетнция, телефон, факс, ел. адрес, предмет на поръчката); 2. Мострите следва да са поставени в непрозрачен пакет, надписан с име на участника, адрес за кореспондетнция, телефон, факс, ел. адрес, предмет на поръчката. IV. С участника, определен за изпълнител, се сключва писмен договор като същият представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, както декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. V. Отварянето на офертите на участниците ще се извърши на 15.12.2015г. в 10.30 часа в учебната зала на втория етаж в сградата на МБАЛ „НКБ” ЕАД – гр. София, ул. „Коньовица” № 65.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/12/2015