Версия за печат

BG-Бургас

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Многопрофилна болница за активно лечение Дева Мария ЕООД, кв. Ветрен, ул. Възраждане № 13, За: Тодорка Тодорова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 896266, E-mail: eproekti@saintsofia.com, Факс: 056 896282

Място/места за контакт: експерт обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devamaria.com..

Адрес на профила на купувача: www.devamaria.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обектът на настоящата обществена поръчка е услуга по смисъла на чл. 3, ал. 2, т. 3 от Закона за обществените поръчки и включва организиране и провеждане на на информационни срещи и Дни на отворените врати, както и изработване на информационни материали, необходими за провеждане на събитията.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79952000, 79341400

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги, свързани с рекламни кампании


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Услугата включва изпълнението на следните поддейности: - Организиране и провеждане на 20 информационни срещи; - Организиране и провеждане на 10 дни на отворените врати; - Изработване на информационни материали (4000 бр. женски календар - 2 кръга; 4000 бр. имунизационен календар и 100 бр. плакат с лайсни); - Изработване и доставка на 10 броя мултимедийни продукти с адекватна визуализация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

39462 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

територията на община Руен, община Камено и Община Бургас

NUTS:

BG34

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания и доказателства за техническите възможности на участника. 1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил поне три услуги, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата. Под услуги „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират услуги, свързани с организиране на публични събития вкл. изготвяне на информационни материали за тях или сходни услуги. Документи, с които се доказва: - Списък на изпълнени услуги с предмет, сходен на предмета на поръчката за последните 3 (три) години, считано от крайния срок за подаване на офертата – по Приложение № 7. - Заверени от участника копия на документи, доказващи извършените услуги, посочени в Списъка по Приложение № 7 - удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката Всеки участник трябва да осигури квалифициран екип от специалисти с необходимата квалификация за качествено изпълнение на дейностите по настоящата поръчка за целия срок за изпълнение на договора, както следва: Ръководител на екипа Квалификация: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” Професионален опит: не по-малко от 2 години управленски опит /ръководство на екип; Експерт дизайн и предпечатна подготовка Квалификация: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” Професионален опит: минимум 2 (две) години професионален опит в областта на дизайна и предпечатната подготовка. Експерт организиране на събития Квалификация: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър”; Професионален опит: да има не по-малко от 2 (две) години опит в областта на организиране на събития. Документи, с които се доказва: Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката съгласно Приложение № 8. Посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включени в справката за екипа от експерти съгласно приложения образец на автобиография – Приложение № 9.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Класирането на офертите се извършва в зависимост от комплексната оценка, която се формира като сбор от получените точки по отделните показатели за оценка. Комплексната оценка (КО) на офертата на участника се изчислява по формулата: КО = Т + Ц, където: Т e оценката на Качество на техническо предложение - с тежест 30 точки и Ц е оценката на ценовото предложение с тежест 20 точки. Оценката по показател Т се извършва от членовете на комисията на база експертна оценка в съответствие с критериите, описани в методиката за оценка, част от документацията за участие. Техническата оценка се формира от сумата от подпоказател Т1 „Обосновка на участника“ с тежест максимум 15 точки и Т2 „Стратегия на участника“ с тежест максимум 15 точки. Оценката по показател Ц Оценката на ценовото предложение се формира при спазване на следната формула: Цi = (Pmin / Pi) х 20, където: Цi e оценката на ценовото предложение на i-тия участник; Pmin е най-ниската предложена цена от всички участници, а Pi е цената, предложена от на i-тия участник.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/12/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В офертата трябва да бъдат включени следните документи: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата – по Приложение № 2; 2. Представяне на участника– Приложение № 1. В това представяне се включва: - Посочването на Единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен; адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата, включително електронен; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – по Приложение № 5. 3. Документи за техническите възможности на участника съгласно поле „Изискване за изпълнение на поръчката“ от настоящата публична покана. 4. Декларация от подизпълнителя (в случай че участникът е заявил участие на такъв) – по Приложение № 6; 5. Техническо предложение по Приложение № 3 и Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (свободен текст), ако е приложимо. 6. Ценово предложение – по Приложение № 4 - Офертата се представя в МБАЛ Дева Мария” ЕООД, 8000, гр. Бургас, кв. Ветрен, ул. Ал. Стамболийски, всеки работен ден от 8:30 часа до 17:00 часа до датата, посочена в публичната покана, от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът с офертата на участника трябва да бъде запечатан така, че да не може да бъде отворен, без да се повреди опаковката му. - При приемане на офертата върху плика се отбелязват поредният номер, датата и часът на получаването и посочените данни се записват във входящ регистър. - Предложението следва да бъде валидно със срок минимум 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на оферти, посочен в поканата за представяне на оферта. Предложение с по-кратък срок на валидност ще бъде отхвърлено от Възложителя като несъответстващо на изискванията. - Комисията за оценка на офертите ще отвори офертите на публично заседание. Отварянето на офертите ще се извърши в административната сградата на МБАЛ Дева Мария” ЕООД на с адрес: кв. Ветрен, ул. Ал. Стамболийски, от 11.00 часа на първия работен ден след изтичане на срока за приемане на офертите. На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/12/2015