Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Надежда Костадинова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: n_kostadinova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/c87f36d1380419ad1c22f55a9a7521aa.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Закупуване и доставка на компютри за нуждите на служителите на МП“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30213000

Описание:

Персонални компютри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните количество и обем на техниката са описани в Техническата спецификация за изпълнение на доставката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София, ул. "Славянска" № 1

NUTS:

BG412

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Изисквания за изпълнение и качество на продуктите: 1.1.Участникът следва да декларира, че предлаганата техника е нова и неупотребявана, намира се в текущата производствена листа на производителя, отговаря на изискванията, посочени в техническата спецификация и е произведена от фирми, които имат сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент - удостоверява се със заверено от участника копие от валиден сертификат. 1.2. Техниката от Техническата спецификация да бъде сертифициранa за работа под Windows7, Windows8 - удостоверява се със заверено от участника копие от валиден сертификат. 2. Изисквания към участниците в процедурата: 2.1.. Участникът в процедурата следва да е изпълнил най – малко една доставка с предмет, сходен или еднакъв с предмета на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, във връзка с което следва да представи списък на изпълнени доставки (най-малко една), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с доказателства за извършена доставка, съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП. 2.2.Участникът трябва да притежава валиден сертификат, договор или друг оторизиращ документ, издаден от производителя на техническото оборудване, че участникът има право да извършва гаранционна сервизна дейност на предлаганата техника - удостоверява се със заверено от участника копие от валиден сертификат, договор или друг оторизиращ документ. Участникът може да предложи гаранционно сервизно обслужване от друга фирма с регистрация в България, като приложи нейния сертификат, договор или друг оторизиращ документ. 2.3.Участникът в процедурата трябва да е оторизиран от производителя или от официален вносител на предлаганата техника за България – описание на документа, даващ разрешение за продажба на техническото оборудване, предмет на настоящата поръчка – доказва се с валиден към момента на подаване на офертата документ (сертификат, оторизационно писмо или др. документ) от производителя на техниката или официален негов представител за територията на Република България, за право на продажба (дистрибуция) на съответната техниката на територията на Република България – заверено от участника копие. 3. Изисквания относно документите, които следва да се представят, при изпълнение на договора: Изпълнителят трябва да предостави на Възложителя: 3.1. Пълен комплект от експлоатационната документация на доставената техника; 3.2. Гаранционни карти на доставената техника; 3.3. Списък със серийните номера на доставеното оборудване в електронен вид. Всички изисквания за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията към публичната покана.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Показател 1 - Ценово предложение /Цi/ - 50 точки, Показател 2 - Техническа оценка /Тi/ - 50 точки.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/12/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

На основание 16г, ал.3 във връзка с ал.1 от ЗОП, поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Срок на валидност на офертата: не по-малко от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Представяне и приемане на офертата: Офертата за участие в процедурата трябва да бъде изготвена съгласно образеца и изискванията на Възложителя в документацията. Документите в офертата трябва да съдържат дата, подпис и печат на участника. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените условия. Към офертата следва да са приложени всички изискуеми от Възложителя документи. Участникът в поръчката има право да представи само една оферта. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба. Офертата трябва да се представи/изпрати в деловодството на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1, всеки работен ден до крайния срок за получаване на офертите, от 09:00 до 17:30 часа. Върху плика трябва да са отбелязани предмета на поръчката, името на участника и адрес за кореспонденция. Офертите ще бъдат отворени на заседание на назначената от възложителя комисия, което ще се проведе на 10.12.2015 г. от 11:00 часа в заседателна зала в сградата на Министерството на правосъдието, ул. "Славянска" № 1. Право да присъстват имат лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП. При промяна на датата, мястото или часа за отваряне на офертите, ще бъде публикувано съобщение в профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1), а подалите оферти участници ще бъдат уведомени. Настоящата покана и документацията за участие към нея са публикувани на профила на купувача на Министерството на правосъдието, посочен в раздел I.1). Допълнителна информация и документацията, свързана с поръчката, могат да бъдат получени от "Профила на купувача".

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/12/2015