Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.registryagency.bg/?c=2.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмета на обществената поръчка е: „Провеждане на обучения на тема Интегрирана система за управление съгласно изискванията на стандарти EN ISO 9001:2008 и ISO/IEC 27001:2013” при следните обособени позиции: Обособена позиция 1: „Запознаване, интерпретация и методи за внедряване и поддържане на интегрирана система за управление съгласно изискванията на ЕN ISO 9001:2008 и EN/IEC ISO 27001:2013“. Обособена позиция 2: „Вътрешни одитори на интегрирана Система за управление съгласно изискванията на ЕN ISO 9001: 2008 и EN/IEC ISO 27001:2013“ Агенция по вписванията следва да възложи настоящата обществена поръчка с цел да бъдат запознати служителите с интерпретацията и методите за внедряване и поддържане на интегрирана система за управление съгласно изискванията на ЕN ISO 9001:2008 и EN/IEC ISO 27001:2013 и обучение на вътрешни одитори на интегрирана Система за управление съгласно изискванията на ЕN ISO 9001: 2008 и EN/IEC ISO 27001:2013 Поръчката се изпълнява по проект: „Агенция по вписванията – модерна, гъвкава и надеждна администрация”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, по договор № 13-31-27/30.04.2014г. Изпълнението следва да се осъществи чрез провеждане на обучения за служители и вътрешни одитори по стандартите ЕN ISO 9001: 2008 и EN/IEC ISO 27001:2013

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79632000

Описание:

Услуги, свързани с обучение на персонала


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Ориентировъчната максимална прогнозна стойност на поръчката: - Обособена позиция 1 - до 9 333.33 /девет хиляди триста тридесет и три лв. и 33ст./ лв. без ДДС, съответно 11 200.00 /единадесет хиляди и двеста/ лв. с вкл. ДДС; - Обособена позиция 2 – до 14 000 /четиринадесет хиляди лева/ без ДДС, съответно 16 800 /шестнадесет хиляди и осемстотин/лв. с ДДС. Изпълнение на Обособена позиция 1: „Запознаване, интерпретация и методи за внедряване и поддържане на интегрирана система за управление съгласно изискванията на ЕN ISO 9001:2008 и EN/IEC ISO 27001:2013“. Обучението е предназначено за 100 служители на АВ от цялата страна, като за целите на обучението ще бъдат сформирани групи по региони. Предвижда се провеждането на общо 6 курса по този вид обучение в гр. София. Продължителност на 1 курс : 1 ден, 8 учебни часа. Изпълнение на Обособена позиция № 2: „Провеждане на обучение за вътрешни одитори на интегрирана Система за управление съгласно изискванията на ЕN ISO 9001: 2008 и EN/IEC ISO 27001:2013“ Обучението е предназначено за 35 служители на АВ. Предвижда се провеждането на общо 2 курса по този вид обучение. Продължителност на курса : 3 дни, 24 учебни часа.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

23333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За учаснтиците не следва да: • са налице обстоятелствата по чл. 106, чл. 107 и чл. 109 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Съвета относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности; • са налице обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 57 от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС”; • са налице обстоятелствата по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП • са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим • свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура Изискванията за изпълнение са посочени в техническите спецификации. Изисквания към участниците: Обособена позиция 1: Участниците следва да отговарят на следните изисквания: През последните 3 години предхождащи датата на подаване на оферти участникът да е изпълнил успешно поне три услуги с предмет сходен с предмета на обществената поръчка. Под сходен предмет се разбира провеждане на обучения за запознаване с действието на внедрени системи за управление съгласно стандарт ISO 9001:2008 и/или ISO 27001:2005 (2013) и/или провеждане на обучения, свързани с въвеждане и поддържане на интегрирани системи за управление по стандарти ISO 9001:2008 и/или ISO 27001:2005 (2013). Участниците следва да имат налице екип за изпълнение на обществената поръчка състоящ се от минимум трима експерти притежаващи опит като лектори в минимум 5 обучения и да бъдат сертифицирани като водещ одитор по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент и/или ISO/IEC 27001:2013 или еквивалент. Обособена позиция 2: Участниците следва да отговарят на следните изисквания: През последните 3 години предхождащи датата на подаване на оферти участникът да е изпълнил успешно поне три услуги с предмет сходен с предмета на обществената поръчка. Под сходен предмет се разбира провеждане на обучения за вътрешни одитори по стандарт ISO 9001:2008 и/или ISO 27001:2005 (2013). Участниците следва да имат налице екип за изпълнение на обществената поръчка състоящ се от минимум един експерт притежаващ опит като лектор в минимум 5 обучения за вътрешни одитори и да бъде сертифициран като водещ одитор по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент и/или ISO/IEC 27001:2013 или еквивалент. Документи за доказване на технически изискванията: Обособена позиция 1: Списък на услугите изпълнени от участника за последните три години предхождащи датата на подаване на оферти. Списък на експертите, съдържащ информация за тяхната квалификация и опит, посочване на сертификати и др. необходими за удостоверяване на изискванията към екипа. Обособена позиция 2: Списък на услугите изпълнени от участника за последните три години предхождащи датата на подаване на оферти. Списък на експертите, съдържащ информация за тяхната квалификация и опит, посочване на сертификати и др. необходими за удостоверяване на изискванията към екипа. Други изисквания Участникът следва да осигури за своя сметка общата координация на изпълнение на дейностите по договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/12/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Поръчката се възлага по проект: „Агенция по вписванията – модерна, гъвкава и надеждна администрация”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”, номер на договора: № 13-31-27/30.04.2014г. Достъп до документацията е осигурен в профила на купувача на електронната страница на Агенция по вписванията - www.registryagency.bg. Изготвяне на офертата: Офертата трябва да съдържа техническо и ценово предложение и изричен текст, че се приемат всички условия и изисквания за изпълнението на поръчката. В офертата трябва да е посочен срок за валидност 45 дни от крайния срок за получаване на оферти. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Агенция по вписванията. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Дата и място на отваряне на офертите: Отваряне на офертите подадени за участие в процедурата ще се проведе на 09.12.2015 г. от 11:00 часа в сградата на Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, ет. 3. Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват лица съгласно чл. 101г, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/12/2015