Версия за печат

BG-АЛФАТАР

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОБЩИНА АЛФАТАР, УЛ. ЙОРДАН ПЕТРОВ №6, За: ПАВЛИНА ДИМИТРОВА ДРУМЕВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 7570, АЛФАТАР, Тел.: 086 811623, E-mail: obshtina_alfatar@abv.bg, Факс: 086 811646

Място/места за контакт: ДИРЕКТОР Д-Я ОБЩА АДМИНИСТРАЦИЯ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.alfatar.egov.bg.

Адрес на профила на купувача: www.alfatar.egov.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Във връзка с целодневната организация на учебния ден в ОУ „Христо Ботев” гр.Алфатар, през 2016г. е необходимо осигуряване на обяди.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

55524000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за ученически столове и бюфети


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обемът на доставките на храна за обяд на учениците ще бъде в зависимост от нуждите на възложителя през периода на изпълнение на договора. Възложителят не поема задължение за заявява доставка на храна в случай, че такава нужда не е възникнала. Общия брой на обядите през 2016г. може да достигне приблизително 16 800 бр. /168 учебни дни х 100 ученика/.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

25200 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Основно училище „Христо Ботев” гр.Алфатар, намиращо се на ул. „Христо Ботев” № 2 в гр. Алфатар, Община Алфатар.

NUTS:

BG325

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Във възлагането на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящата покана.Участникът следва да представи оферта, отговаряща на изискванията на чл. 101в от ЗОП, която да съдържа: техническо и ценово предложение за изпълнение на предмета на обществената поръчка при съобразяване с изискванията за изпълнение на поръчката от публичната покана. 1. Административни сведения (Образец № 1). 2. Декларации (Образец № 2,3,4,5,6,7). 3. През последните 3 години кандидатът да има изпълнени минимум една доставка, еднаква или сходна с обекта на поръчката, което се доказва със списък на доставките еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата (Образец № 8). Доказателства за извършената доставка се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.4. Участникът да разполага минимум с едно собствено или наето транспортно средство, освен ако не е наемател на стола на училището, в което ще се доставя храната(Образец № 9).5. Участникът да разполага минимум с една собствена или наета база, регистрирана като обект за производство и търговия с храни съгласно чл.12 от Закона за храните, което удостоверява с документ за собственост или договор за наем на помещението, в което ще бъде приготвена праната за учениците, както и Удостоверение от БАБХ за регистрация на хранителния обект6. Участникът да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, единият от които е задължително готвач, които следва да притежават съответните документи за правоспособност, квалификация и опит. В случай, че храната се приготвя извън сградата на училището единият от персонала следва да бъде шофьор. Персоналът да е нает на трудов или граждански договор (Образец № 10). 7. Участникът следва да има на разположение диетолог за изготвяне и съгласуване на предлаганите менюта в съответствие с изискванията за ученическо хранене (Образец № 11). 8. Изисквания към храните, доставките и качеството: Приготвената и доставена храна трябва да отговаря на следните условия:8.1. Да е висококачествена, пълноценна и безопасна, като отговаря на всички изисквания на националното и европейското законодателство в тази насока;8.2. Да се приготвя в обекти, регистрирани по чл.12 от Закона за храните;8.3. Да е приготвена от хранителни продукти, които отговарят на изискванията, предвидени в Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове;8.4. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба №37/21.07.2009 г. на Министерство на здравеопазването за здравословното хранене на учениците;8.5. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба №9/16.09.2011 г. на Министерство на земеделието и храните за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата;8.6. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба №23/19.07.2005 г. за физиологичните норми за хранене на населението на Министерство на здравеопазването;8.7. Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба №5 за хигиената на храните от 25.05.2006 на Министерство на земеделието и храните;8.8. Доставената храна следва да бъде приготвена съгласно Сборника рецепти за ученическо столово хранене, издателство Техника, 2012 г., одобрен с писмо № 74-01-73/28.06.2012 г. на МЗ, при спазване на възрастовата група на учениците;8.9. Всички обяди следва да съдържат минимум две ястия:• Основно ястие;• Десерт. 8.10. Когато храната се доставя предварително опакована, то опаковката трябва да предпазва продукта от външно замърсяване и да не променя неговото качество;8.11. Когато храната се доставя за разпределениеЦената на храната за обяд се формира на

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/12/2015 09:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност. Предложената от участниците крайна цена за изпълнение на поръчката не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима стойност. Офертата следва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощен представител в срок до 09.00 часа на 10.12.2015 г. в деловодство на Община Алфатар. Върху плика се посочва пълното наименование и адрес за кореспонденция на участника, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименованието на поръчката. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците. Всички образци и документи, съдържащи се в офертата следва да са подписани и подпечатани от лицето, представляващо участника в настоящата ОП. Когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, се представя пълномощно на лицето, подписващо офертата/оригинал./. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в ОП. Документацията е публикувана в профила на купувача www.alfatar.egov.bg , от където може да бъде изтеглена. Срок на валидност на публичната покана – 09.12.2015 г. Отварянето на офертите ще се извърши от назначена от Възложителя комисия на 10.12.2015 г. от 9,30 часа в заседателната зала на Общински съвет Алфатар, ул. „Йордан Петров” № 6. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители на участниците представят документ за самоличност или пълномощно. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. След отварянето на офертите комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения. Възложителят не приема за участие и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайният срок или са в незапечатан, прозрачен или в плик с нарушена цялост. Участници не представили задължителните образци за участие или други изискуеми документи, или не отговарящи на условията в документацията съобразно изискванията на ЗОП и Възложителя, не се оценяват от комисията. Ценово предложение на участник надхвърлящо максимално допустимата прогнозна стойност на обществената поръчка, не се оценява от комисията. За нерегламентираните в настоящите указания и документация условия по провеждането на процедурата се прилагат разпоредбите на ЗОП и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, както и приложимите национални и международни нормативни актове, съобразно предмета на поръчката. ФИНАНСИРАНЕТО МОЖЕ ДА БЪДЕ С ЕВР.СРЕДСТВА ИЛИ СЪС СРЕДСТВА ОТ ЦБ

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/12/2015