Версия за печат

BG-Търговище

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Областна дирекция на МВР - Търговище, ул.Спиридон Грамадов № 36, За: Лиляна Жечева Василева - гл.юрисконсулт при ОДМВР-Търговище, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 60470, E-mail: odpolice_targovishte@abv.bg, Факс: 0601 60233

Място/места за контакт: ОДМВР-Търговище

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://targovishte.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: http://targovishte.mvr.bg/Profil_na_kupuvacha/Pokani.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обществената поръчка е с предмет: „Доставка на стартерни акумулаторни батерии за служебни автомобили на ОДМВР-Търговище"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31400000

Описание:

Акумулатори, електрически батерии, съдържащи един или няколко галванични елемента


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно заявка на възложителя, до изчерпване на предвидения за това финансовия ресурс - 1000 /хиляда/ лева с включен ДДС или 833 /осемстотин тридесет и три/ лева без ДДС. Средствата са осигурени по § 10-151 „Материали, консумативи и резервни части за транспорта” по бюджета на ОДМВР-Търговище за 2015г.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

833 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Сектор УССД при ОДМВР-Търговище, гр.Търговище

NUTS:

BG334

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срок за изпълнение на поръчката - 10 работни дни от датата на сключване на договора до изчерпване на финансовия ресурс, въз основа на писмена заявка от ОДМВР - Търговище. 2. Срок на валидност на офертата: 60 дни от крайния срок за подаване на оферти. 3. Технически изисквания: съгласно Техническата спецификация, изготвена от възложителя. 4. Критерии за оценка – най-ниска предложена цена. 5. Условия при образуване на цената: Участниците да посочат единична цена в лева без включен ДДС за всеки вид автомобилни гуми,посочени в Техническата спецификация, изготвена от възложителя, както и обща стойност без и с включен ДДС за цялата поръчка, съгласно образеца на Ценово предложение. Всички разходи, свързани с извършването на доставката на стартерните акумулаторни батерии са за сметка на изпълнителя. 6. Условие за плащане: след извършване на доставката, срещу предоставяне на оригинална фактура и двустранно подписан предавателно - приемателен протокол, съгласно условията на проекта на договор. 7. Начин на плащане: по банков път по посочена от изпълнителя сметка, в срок до 14 /четиринадесет/ календарни дни след извършване на доставката, представяне на оригинална фактура от изпълнителя и двустранно подписан предавателно - приемателен протокол. (Ако Изпълнителят е сключил договор за подизпълнение представя и доказателства за изплатени всички задължения по договора за подизпълнение, освен ако при приемането на доставките изпълнителят представи на възложителя доказателства, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя.) 8. Единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. 8.1. когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице документите по тази точка трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на български език; 8.2. Когато участникът е обединение, прилага документите по т. 8 и копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/12/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Указания за подготовка на офертата: 1. Участниците да представят в офертата си задължително следните документи: 1.1. Представяне на участника по образец, заедно с приложенията към него - Приложение № 1; 1.2. Техническо предложение по образец приложение № 3, декларации и др. документи, при спазване на изискванията на възложителя в „Техническа спецификация” - Приложение № 2 1.3. Ценово предложение по образец – Приложение № 4; 1.4. Декларация по чл.47,ал.1,т.1 и ал.5 от ЗОП – Приложение № 5; 2. Офертата на участника трябва да съдържа най-малко информацията по чл. 101в от ЗОП и горецитираните документи. Офертата да съдържа ясна и изчерпателна информация, в съответствие с техническите изисквания на Възложителя. Ценовото предложение се поставя в плика с офертата. Офертата се подава в запечатан непрозрачен плик. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, лице за контакт, електронен адрес и/или факс. С главни букви се изписва ОФЕРТА и предмета на поръчката за която участва. Офертата и всички изготвени от участника документи се подписват от лицето, което го представлява, или от упълномощено от него лице, с приложено пълномощно с нотариална заверка на подписите. Всички представени на чужд език документи следва да бъдат преведени на български език. Всички документи трябва да са оригинали или четливи копия, заверени с подпис и свеж печат от участника. 3. Ценовото предложение на участник, който не е представил документите, изисквани от ЗОП и от възложителя с публичната покана или чието техническо предложение не отговаря на техническите спецификации няма да бъде оценявано. 4. Срок и място за представяне на офертите: всеки работен ден от 9:00 до 12:00 и от 13.00 до 17.00 ч. в деловодството на ОДМВР - Търговище, на адрес - гр.Търговище, ул."Спиридон Грамадов" № 36, от участника или от негов представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Оферти, които са получени до определения краен срок, се приемат за редовно подадени, а тези получени след изтичане на крайния срок, подлежат на връщане, независимо от датата на тяхното изпращане. Съгласно чл. 101г, ал.4 от ЗОП комисията съставя протокол, който в един и същи ден се изпраща на участниците и се публикува в профила на купувача. На 09.12.2015г. от 11.30 часа в заседателната зала на ОДМВР -Търговище, на адрес: гр.Търговище, ул."Спиридон Грамадов" № 36 ще се отварят подадените оферти от участниците. Приложения: № 1 - Образец на Представяне на участника; № 2 - Техническа спецификация; № 3 - Образец на Техническо предложение; № 4 - Образец на Ценово предложение; № 5 - Образец на Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 и ал.5 от ЗОП; № 6 - Проект на договор; Поканата и приложенията свързани с поръчката са публикувани на следния интернет адрес:http://targovishte.mvr.bg/Profil_na_kupuvacha/Pokani

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

08/12/2015