Версия за печат

BG-с. Ковачево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД, За: по техническите въпроси - инж.А. Друмева - Р-л ОБЗР; по процедурата - Г. Табакова - специалист търговия, ТО, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662416; 042 662110, E-mail: g.tabakova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Отдел Безопасност и здраве при работа /ОБЗР/; Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tpp2.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.tpp2.com/invitation/view/id/901.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Осигуряване на квалифицирано стоматологично обслужване на работещите в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, съгласно обем дейности, приложен към документацията по поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

85131000

Описание:

Стоматологични извънболнични услуги


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно документацията по поръчката.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. За доказване на техническите си възможности участниците представят следните документи: - Участникът е необходимо да е лечебно заведение, което има право да извършва медицински дейности, съгласно закона за лечебните заведения и да бъде регистриран по Закона за лечебните заведения в Регионална здравна инспекция /РЦЗ/.Доказва се със заверено копие на удостоверение за регистрация. - Документ, по образец на Възложителя, удостоверяващ образователната и професионалната квалификация на участника и на ръководните му служители или на лицата, които отговарят за извършването на услугата - съгл. чл. 51, ал.1, т.7 от ЗОП. Изисква се участникът да разполага с не по-малко от 1 /един/ стоматолог с висше медицинско образование с образователно – квалификационна степен магистър и призната медицинска специалност „Дентална медицина”, който да има не по-малко от 10 /десет/ години стаж по специалността и поне 5 /пет/ от тях да са в предприятие с числен състав над 1000 /хиляда/ човека и поне с 1 /един/ специалист с висше образование с образователно – квалификационна степен специалист и специалност „Медицинска сестра”. - Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, по образец на Възложителя - съгл. чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП. Изисква се Участникът да е извършил минимум 1 /един/ брой еднаква или сходна с предмета на поръчката услуга в предприятие с над 1000 /хиляда/ души персонал. - Декларации по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП, по образец на Възложителя. Непредставянето на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника. 2. Срок за изпълнение предмета на договора: 2 /две/ календарни години от датата на сключване на договора. 3. Начин на плащане и фактуриране: до 60 /шестдесет/ дни от представяне на месечен отчет за дейността, документи по чл. 45б ал. 3 от ЗОП (при наличие на подизпълнители) и представяне на фактура - оригинал, издадена съгласно разпоредбите на чл.113 от ЗДДС. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ. 4. Други изисквания: - Изисквания за качество: при изпълнението на поръчката трябва да се спазват условията по процедурата и действащите национални и международни стандарти, дефиниращи изискванията към осигуряване на стоматологична помощ. - Всички разходи за консумативи, дезинфикциращи средства, ЛПС и облекло са за сметка на изпълнителя. - Възложителят предоставя на изпълнителя за ползване необходимите помещения за извършване на дейността, както и снабдяването им с ел.енергия, течаща вода, отопление и телефон. Възложителят извършва за своя сметка всички основни и текущи ремонти на кабинета и помещенията със свои средства и осигурява зареждането им с необходимите инструменти, апаратура и инвентар. - Изпълнителят на поръчката осигурява необходимото квалифицирано стоматологично обслужване на работниците и служителите на Възложителя в три работни дни от седмицата: понеделник, сряда и петък. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. Изпълнителят е длъжен да се запознае и да изпълни изискванията на Указания за реда и последователността при подготовка на документи за допускане до работа на външни изпълнители на територията на „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, публикувани на интернет страницата на дружеството (www.tpp2.com, раздел Профил на купувача). 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост); декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от ЗМИП; декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/12/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Интернет адрес за допълнителна информация и документи:http://www.tpp2.com/page/buyer-profile.html Адрес за изпращане на офертата: „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, 6265 с. Ковачево, обл. Стара Загора, Регистратура Обществени поръчки за Христина Димитрова - специалист търговия, тел.:042/66 27 17 Офертата следва да се подаде лично или по куриер в запечатан, непрозрачен плик. И в двата случая трябва да бъде получена преди обявения краен срок за получаване. На плика да бъде изписано – „оферта”, предмет и рег. № на поръчката, име и адрес на участника. Отваряне на офертите: на 09.12.2015г. от 10.00 ч. За допълнителна информация по техническси въпроси: инж. Анелия Друмева, тел. 042/662416

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/12/2015