Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Куртева – експерт търговия /Сашка Йовчева - гл.експерт ЗБУР-ТМ в отдел ЗБУТ, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053028; 0417 833053320, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел ЗБУР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изработка и доставка на Пътни знаци, указателни табели, опознавателни табели за обозначаване на пътни превозни средства от стоманена поцинкована ламарина и други средства за сигнализация, съгласно техническата спецификация- Приложение №1, публикувано в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34928470, 34992200

Описание:

Пътни указателни табели
Табели за пътна сигнализация


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Количествата са съгласно Техническата спецификация/ Приложение№ 1/, публикувано в профила на купувача.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

47600 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол".

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация , публикувана в профила на купувача. 2. Изисквания към участниците: 2.1.Участниците да са сертифицирани по БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват включващ и производство на пътни знаци и други средства за сигнализация. Доказва се с копие на сертификата, заверено от участника. 2.2.Да представят декларация за съответствие на фолиото (инженерно фолио клас I), вложено при производството на мострата. 3. Участниците да представят с офертата си мостра, отговаряща на техническите изисквания посочени в техническата спецификация. Участник, който не представи мостра, се отстранява от участие. 4. Други изисквания: Гарантираният експлоатационен период за пътните знаци, табели и свързващи елементи не може да бъде по-малко от 5 години, считано от датата на доставка в склад на възложителя. При рекламация участникът отстранява за своя сметка всички констатирани недостатъци.Срок за явяване на представител на Изпълнителя за констатиране на дефект: до 3 дни от получаване на писмено уведомление от Възложителя.Срок за отстраняване на рекламация – до 15 календарни дни след датата на подписване на констативен протокол. 5. Документи, които изпълнителят следва да представи при доставка - съгласно техническата спецификация на съответната обособена позиция, публикувана в профила на купувача. 6. Срок за изпълнение на поръчката – до 12 месеца от датата на подписването на договора, по заявка на Възложителя. Срок за изпълнение на конкретна заявка- до 90 дни от получаването й. 7. Условия на плащане: разплащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след всяка доставка, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Срокът на плащане, по всяка доставка, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), по същата доставка. Когато участникът/кандидатът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 8. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 9. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

08/12/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. Мострата се представя заедно с офертата. Поставя се вътре в офертата или в отделен запечатан плик, върху който се надписва "Мостра по процедура с предмет "......." рег.№ 126/2015- ПП. Оферта, чиято мостра не отговаря на техническите изисквания на възложителя, описани в техн.спецификация се отстранява от участие. Мострите се връщат на участниците до 15 кал.дни считано от датата на протокола на комисията. Разходите по връщането са за сметка на участниците. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 09.12.2015 г. от 10:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/12/2015