ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Комисията за разкриване на документите и за обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия” по обособени позиции:
1.Обособена позиция № 1 – „Доставка на принадлежности за офиса”
2.Обособена позиция № 2 – „Доставка на хартия и копирна хартия”. Стоките са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и са отделени в обособена позиция като са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
3.Обособена позиция № 3 – „Доставка на класьори, папки, кутии за подреждане и календар – бележник ”. Стоките са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и са отделени в обособена позиция като са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
4.Обособена позиция № 4 – „Доставка на електронни носители на информация”. Стоките са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и са отделени в обособена позиция като са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
5.Обособена позиция № 5 - „Доставка на тонер касети и принадлежности за компютър”
6.Обособена позиция № 6 - „Доставка на калъфи от PVC (джобове) за съхранение на картони в картотека”. Стоките са включени в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и са отделени в обособена позиция като са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30192000, 30197600, 22800000, 30234000, 30125000, 30237460, 30237410, 39264000
Описание:
Принадлежности за офиса
Третирана хартия и картон
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Носители за съхраняване на информация
Части и принадлежности за фотокопирни машини
Компютърни клавиатури
Компютърна мишка
Аксесоари за класьори или картотеки
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Общата максимална допустима стойност на поръчката е до 34 350.00 (тридесет и четири хиляди триста и петдесет) лева без ДДС, източник на финансиране – планирани бюджетни средства, по обособени позиции, както следва:
1.по обособена позиция № 1 – 2 620.00 (две хиляди шестстотин и двадесет) лева без ДДС;
2.по обособена позиция № 2- 4 860.00 (четири хиляди осемстотин и шестдесет) лева без ДДС;
3.по обособена позиция № 3 - 1 660.00 (хиляда шестстотин и шестдесет) лева без ДДС;
4.по обособена позиция № 4 – 460.00 (четиристотин и шестдесет) лева без ДДС;
5.по обособена позиция № 5 - 12 750.00 (дванадесет хиляди седемстотин и петдесет) лева без ДДС;
6.по обособена позиция № 6 - 12 000.00 (дванадесет хиляди) лева без ДДС;
Оферти съдържащи предложения надвишаващи посочената допустима стойност по съответната обособена позиция ще бъдат отстранявани.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София, ул. Врабча № 1
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Минимални условия, на които трябва да отговарят участниците - минималните изисквания са различни за обособените позиции. Информация относно предмет на поръчката, минималните изисквания към участниците, минималните изисквания за изпълнение на обществената поръчка (техническа спецификация), съдържанието на съответната оферта, образците и проекта на договора се съдържат в съответните раздели от документацията за участие:
1. Раздел ІІ за обособена позиция № 1 – „Доставка на принадлежности за офиса”
2.Раздел ІІІ за обособена позиция № 2 - „Доставка на хартия и копирна хартия”
3.Раздел ІV за обособена позиция № 3 - „Доставка на класьори, папки, кутии за подреждане и календар – бележник ”
4.Раздел V за обособена позиция № 4 - „Доставка на електронни носители на информация”
5.Раздел VІ за обособена позиция № 5 - „Доставка на тонер касети и принадлежности за компютър”.
6.Раздел VІІ за обособена позиция № 6 - „Доставка на калъфи от PVC (джобове) за съхранение на картони в картотека”.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Съгласно чл. 16г от ЗОП обособените позиции № 2,3, 4 и 6 са запазени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации за хора с увреждания. Оферти могат да подават всички заинтересовани участници. Определените от Възложителя критерии за подбор се прилагат за всички участници.
В случай че участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл. 16г, ал. 5, т. 2 от ЗОП и/или техни обединения и офертите на тези лица отговарят на изискванията на Възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.
Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка по запазените обособени позиции при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнител/и или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Документацията за участие може да бъде намерена на интернет адреса, посочен по-горе в настоящата покана с идентификационен № 20151126-ПП-08.
Офертите ще се отворят на 09.12.2015 г. от 10:00 часа в сградата на КРДОПБГДСРСБНА, гр. София, ул. Врабча № 1. Отварянето на офертата е публично и на него могат присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на режима за достъп да сградата на КРДОПБГДСРСБНА.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: