Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавно предприятие Фонд затворно дело, бул. Ген. Н. Столетов № 26, За: Елза Христова-Трайкова, България 1309, София, Тел.: 02 9319295, E-mail: gu@dpfzd.com, Факс: 02 9319975

Място/места за контакт: София, бул. Ген. Н. Столетов № 26

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpfzd.com/.

Адрес на профила на купувача: http://dpfzd.com/profil-na-kupuvacha.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Инвестиционно консултиране за изготвяне на заявление/проект за подпомагане/кандидатстване по ПРСР, Мярка 4 „Инвестиции в материални активи”, Подмярка 4.2 „Инвестиции в преработка/маркетинг на селскостопански продукти” – проект: „Изграждане на предприятие за преработка на краве мляко в поземлен имот с идентификатор 03366.2.78 остров Персин, с начин на трайно ползване "За животновъден комплекс" Белене”, по КККР Белене, община Белене, област Плевен"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Подготовка на пълен пакет документи и изготвяне на заявление за подпомагане и изготвяне на бизнес план за кандидатстване за получаване на безвъзмездна финансова помощ пред Държавен фонд „Земеделие“ по Програма за развитие на селските райони 2014-2020, съгласно изискванията на Наредба № 20 от 27.10.2015 г. по подмярка 4.2 "Инвестиции в преработка/маркетинг на селскостопански продукти", в т.ч. при поискани от възложителя консултации по съдържанието и вида на всеки от документите, необходими при кандидатстването /писмени, устни, юридически, счетоводни и др./. Консултантската услуга включва подготовка на заявление за подпомагане, изработка на бизнес план, устни консултации за допустимост на проектното предложение, както и подготовка на заявки за плащане, включително отчитане и управление на проекта.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град Белене

NUTS:

BG314

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На основание чл. 34, ал. 1, 2 и 3 от Наредба № 20/2015 г. за прилагане на подмярка 4.2. "Инвестиции в преработка/маркетинг на селскостопански продукти" от мярка 4 "Инвестиции в материални активи" от Програмата за развитие на селските райони за перода 2014-2020 г. и заповед № РД09-781/06.11.2015 г. 1. Срок за изпълнение – до 7 /седем/ календарни дни, считано от датата на подписване на договора. 2. Участникът трябва да притежава необходимия опит за изпълнение на дейностите, по предмета на поръчката: - следва да е изрълнил минимум 3 /три/ услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на предмета на услугата, стойностите, получателя и срока на изпълнение, заедно с доказателства за извършените услуги. Същите се предоставят под формата на списък за изпълнение услуги. Под "услуги" , еднакви или сходни с предмета на поръчката се считат: минимум 1 /един/ договор за консултантска услуга свързан с преработка на мляко и млечни продукти; минимум 2 /два/ договора по програма за развитие на селските райони. 3. Участникът следва да разполага с най-малко 3 /трима/ експерти с опит в областта на изготвяне и управление на проекти, финансирани със средства, предоставени от ЕС или международни донорски програми.Ключов експерт 1 - Ръководител екип, отговарящ на следните изисквания: - висше образование - образователна -квалификационна спетен "бакалавър" или "магистър" в област "социални, стопански и правни науки", "математика и информатика", "технически науки", "сигурност и отбрана" или еквивалентно образование получено извън Р България за посочените области или еквивалент. - специфичен професионален опит - участие като ръководител в поне една изплълнена услуга, свързана с оценка на програми и/или проекти финансирани със средства, предоставени от ЕС или от международни донорски програми. Ключови експерти 2 или 3 броя, отговарящи на следните изисквания: - "висше образование" - образователно - квалификационна спетен" бакалавър" или "магистър" в област "социални, стопански и правни науки", "математика и информатика", "технически науки", "сигурност и отбрана" или еквивалентно образование получено извън Р България за посочените области или еквивалент. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с изискванията по т.2 и т.3 се доказват от един или повече от участниците в обединението. - специфичен професионален опит - участие като ключов експерт в поне една изпълнена услуга, свързана с управление на програми и/или проекти финансирани със средства, предоставени от ЕС или от международни донорски програми. За доказване на това изискване се представя списък на ключовите експерти, съдържащ информация за тяхното образование, професионална квалификация и професионален опит. 2. Срок на валидност на офертата - 90 дни от датата на отваряне на предложенията. 3. Условия и начин на образуване на предлаганата цената: Обща прогнозна стойност: 66 000 лв. без вкл. ДДС. Предложената от участника цена следва да включва всички преки и непреки разходи, които участникът ще извърши за изпълнението на поръчката. Предложената от участника цена не може да превишава прогнозната стойност на обществената поръчка. 4. Начин на плащане: по банков път, по посочена от Изпълнителя сметка - до 10 /десет/ календарни дни след изпълнение на услугата и одобрение на проекта, срещу представена оригинална фактура.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Оценяването и класирането на офертите се извършва по критерия „Икономически най-изгодна оферта”. Чрез настоящите показателите за оценка се осигурява определяне на офертата, която предлага най-добро съотношение качество-цена. Настоящите указанията дават възможност да се оцени нивото на изпълнение, предложено във всяка оферта, в съответствие с предмета на обществената поръчка и техническите спецификации, да бъдат сравнени и оценени обективно техническите предложения в офертите, чрез обективиране на оценката на комисията въз основа на нейната професионална компетентност и чрез обективирана и мотивирана експертна оценка. Настоящата методика е изготвена в съответствие с разпоредбите на чл. 28, ал. 2 и чл. 28а от ЗОП, като чрез утвърдените показателите се оценяват самостоятелно характеристиките на предмета на обществената поръчка, спрямо постигането на ефективното реализиране на консултантския процес по отношение на качество и методология на изпълнението, предложената цена, технически предимства, управление и минимизиране на рисковете и други. До оценка се допускат Участници отговарящи на техническите изисквания Критерий за оценка на офертата: Икономически най-изгодна оферта. Показатели за оценка и относителната им тежест: 1) Ценово предложение „Предлагана цена” - K1 - максимален брой точки – 50. 2) Управление на риска при изпълнение на поръчката – K2 – максимален брой точки - 10; 3) Методология и организация за изпълнение на поръчката – K3 максимален брой точки – 40. Пореди техническа невъзможност методиката за оценка е публикувана в цялост на профила на купувача на възложителя.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

04/12/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране - със собствени средства. Съгласно правилата на финансиращата институция. Всеки участник има право да представи само по една оферта. Не се допуска представянето на варианти. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Ценово предложение на участник, който не е представил документите, изискани от ЗОП и от възложителя с публичната покана или чието техническо предложение не отговаря на техническите спецификации няма да бъде оценявано. Офертата се подава в запечатан непрозрачен плик. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, лице за контакт, елекронен адрес и/или факс. С главни букви се изписва ОФЕРТА и обекта на поръчката. Офертата и всички изготвени от участника документи се подават от лицето, което го представлява или от упълномощено от него лице, с приложено пълномощно с нотариална заверка на подписите. Всички документи трябва да са оригинални или четливи копия, заверени с подпис и свеж печат от участника. Участниците могат да подават офертите си до 04.12.2015 г, 16:00ч. в деловодстсвото на ДП "Фонд затворно дело", адрес: гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 26. Отварянето на офертите ще се извърши в сградата на ДП "Фонд затворно дело", адрес: гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 26, на 07.12.2015 г. от 09:30 часа в сградата на ДПФЗД. Офертите, които са получени до определения краен срок се приемат за редовно подадени, а тези получени след изтичане на крайния срок, подлежат на връщане, независимо от датата на тяхното изпращане.В случай на необходимост възложителя ще приложи чл. 70 от ЗОП. Приложения: 1. Образец на представяне на участника - Приложение № 1; 2. Техническо предложение - Приложение № 2 ; 3. Образци на Ценово предложение - Приложение № 3; 5. Образец на Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 5 от ЗОП - Приложение № 4 4. Образец на Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 5; 5. Образец на Декларация за срок на валидност на офертата - Приложение № 6; 6. Образец на декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение № 7 /ако е приложимо 7.Образец на Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП – Приложение № 8; 8. Методика за оценка на офертите - Приложение № 9 9. Проект на договор; 10 Техническа спецификация. Поканата и приложенията свързани с поръчката са посочени в профила на купувача на ДП „Фонд затворно дело“ на адрес: http://dpfzd.com/profil-na-kupuvacha

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

04/12/2015