Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Държавно предприятие Фонд затворно дело, бул. Ген. Н. Столетов № 26, За: Елза Христова-Трайкова, България 1309, София, Тел.: 02 9319295, E-mail: gu@dpfzd.com, Факс: 02 9319975

Място/места за контакт: София, бул. Ген. Н. Столетов № 26

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpfzd.com/.

Адрес на профила на купувача: http://dpfzd.com/profil-na-kupuvacha.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

"Изготвяне на инвестиционен проект за териториално поделение на ДПФЗД, град Белене за преработка на краве мляко в поземлен имот с идентификатор 03366.2.78 остров Персин, с начин на трайно ползване "За животновъден комплекс" Белене”, по КККР Белене, община Белене, област Плевен"

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката включва изготвяне на инвестиционен проект във фаза трайно ползване, за строеж на предприятие за преработка на краве мляко, за производство на сирене и кисело мляко от собствена животновъдна ферма, по части: Част машинно–технологична /МТ/, включително подробна количествена сметка, спецификация на оборудването и обзавеждането, част "Архитектурна", част "Консткуктивна", част "Електрическа", част "ВиК", част "ОВИ", част "Енергийна ефективност", част "Геодезическо заснемане, вертикална планировка и трасировъчен план", част "Озеленяване и благоустрояване на производствената площадка", част "Пожарна безопасност", част "План безопасност и здраве", част "План за управление на отпадъците" в т.ч. извършване на авторски надзор.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град Белене

NUTS:

BG314

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На основание чл. 34, ал. 1, 2 и 3 от Наредба № 20/2015 г. за прилагане на подмярка 4.2. "Инвестиции в преработка/маркетинг на селскостопанси продукти" от мярка 4 "Инвестиции в матриални активи" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г. и заповед № РД09-781/06.11.2015 г. 1. Срок за изпълнение – до 10 /десет/ календарни дни, считано от датата на подписване на договора. 2. Участникът трябва да притежава необходимия опит за изпълнение на дейностите, по предмета на поръчката: - следва да е изпълнил минимум 2 /две/ услуги, еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на предмета на услугата, стойностите, получателя и срока на изпълнение, заедно с доказателства за извършените услуги. Същите се предоставят под формата на списък за изпълнение услуги. Под "услуги" , еднакви или сходни с предмета на поръчката се считат: минимум 1 /един/ договор за изготвяне на инвестиционен проект на преработка за мляко и млечни продукти и минимум 1 /един/ договор за изработка на инвестиционни проекти по програми за развитие на селските райони. 3. Участникът следва да разполага със следните технически лица - екип от проектанти, за изпълнение на поръчката, които да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионална квалификация за чуждестранни лица. Участникът следва да разполага: - с минимум 1/един/ ръководител екип архитект; - с минимум 1 /един/ инженер технолог по част технологична на предприятия за производство, складиране и търговия с храни; - с миминум 1 /един/ строителен инженер по част конструктивна; - с мимимум 1 /един/ строителен инженер по водоснабдяване и канализация; - с мимимум 1 /един/ електро инженер; - с минимум 1/ един/ инженер ОВК; - с мимимум 1 /един/ инженер геодезист. 2. Срок на валидност на офертата - 90 дни от датата на отваряне на предложенията. 3. Условия и начин на образуване на предлаганата цената: Обща прогнозна стойност: 66 000 лв. без вкл. ДДС. Предложената от участника цена следва да включва всички преки и непреки разходи, които участникът ще извърши за изплънението на поръчката. Предложената от участника цена не може да превишава прогнозната стойност на обществената поръчка. 4. Начин на плащане: по банков път, по посочена от Изпълнителя банкова сметка, както следва: 80 % от общата цена за изпълнение на проектните разработки по всички части в 10 дневен срок след представяне на проекта и подписване на двустранно приемо-предавателен протокол между възложителя и изпълнителя придружен с фактура. Окончателното плащане /20 % от общата цена за изпълнение на проектните разработки по всички части/ в 10 дневен срок след одобряване на проекта и влизане в сила на разрешението за строеж.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за оценка на предложенията: Критерий за оценка на предложенията: К1 Тежест на съответния критерий: С1 К1 - Предложен срок за изпълнение от участника С 1 - 60 К2 - Обща предложена цена от участникa С2 - 40 Комисията предлага следната формула: К= К1+К2 К 1 = Минимален предложен срок за изпълнение на поръчката / Предложен срок за изпълнение от участника i (К1, i) х 60 К 2 = Предложена цена от участника i (К2,i) / Максимална предложена цена от участник х 40 На първо място се класира участникът, получил най - висока комплексна оценка – К.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/12/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Източник на финансиране - със собствени средства. Всеки участник има право да представи само по една оферта. Не се допуска представянето на варианти. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Ценово предложение на участник, който не е представил документите, изискани от ЗОП и от възложителя с публичната покана или чието техническо предложение не отговаря на техническите спецификации няма да бъде оценявано. Офертата се подава в запечатан непрозрачен плик. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, лице за контакт, елекронен адрес и/или факс. С главни букви се изписва ОФЕРТА и обекта на поръчката. Офертата и всички изготвени от участника документи се подават от лицето, което го представлява или от упълномощено от него лице, с приложено пълномощно с нотариална заверка на подписите. Всички документи трябва да са оригинални или четливи копия, заверени с подпис и свеж печат от участника. Участниците могат да подават офертите си до 03.12.2015 г, 16:00ч. в деловодстсвото на ДП "Фонд затворно дело", адрес: гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 26. Отварянето на офертите ще се извърши в сградата на ДП "Фонд затворно дело", адрес: гр. София, бул. "Ген. Н. Столетов" № 26, на 04.11 .2015 г. от 13 часа в сградата на ДПФЗД. Офертите, които са получени до определения краен срок се приемат за редовно подадени, а тези получени след изтичане на крайния срок, подлежат на връщане, независимо от датата на тяхното изпращане. В хипотезата на предложени от двама или повече участници еднакви най-ниски цени, класиралият се на първо място участник ще бъде определен чрез жребий. Приложения: 1. Образец на представяне на участника - Приложение № 1; 2. Техническа спецификация - Приложение № 2 ; 3. Образци на Ценово предложение - Приложение № 3; 5. Образец на Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 5 от ЗОП - Приложение № 4 4. Образец на Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 5; 5. Образец на Декларация за срок на валидност на офертата - Приложение № 6; 6. Образец на декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Приложение № 7 /ако е приложимо 7.Образец на Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП – Приложение № 8; 8. Проект на договор. Поканата и приложенията свързани с поръчката са посочени в профила на купувача на ДП „Фонд затворно дело“ на адрес: http://dpfzd.com/profil-na-kupuvacha

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/12/2015