Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: Митко Милков - инженер електрообзавеждане, отдел Електрооборудване; Въпроси по процедурата: Георги Николов - експерт търговия, отдел Търговски, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3101/; 0417 83305/3107/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Електрооборудване; отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=1.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Сервизно обслужване и ремонт на кабелоизмервателни лаборатории - 3 броя, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката. Поръчката е необходима за осъществяване на профилактика и ремонт на кабелоизмервателните лаборатории на територията на Възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44320000

Описание:

Кабели и свързани с тях продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място за изпълнение – на територията на Възложителя: рудник „Трояново-1”, с.Трояново; рудник „Трояново-север”, с. Ковачево; рудник „Трояново-3”, с. Медникарово.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Участниците да са оторизирани от производителя на кабелоизмервателната апаратура да извършват сервизна дейност и ремонт. /Доказва се с оторизационно писмо от производителя, придружено с превод на български език./ 3. Участниците да разполагат с не по-малко от двама служители с професионална квалификация и опит по предмета на поръчката. /Доказва се по реда на чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП./ 4. Участниците да разполагат с всички необходими технически средства за тестване и настройка на работните параметри на кабелната лаборатория и издаване на протоколи от направената профилактика и ремонт. /Доказва се по реда на чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП/. 5. Участниците да са запознати с апаратурата и да са в състояние да анализират възникнали откази и да дават препоръки за правилна експлоатация и консултират обслужващия персонал за възникнали въпроси по време на работа с нея. /Доказва се с декларация от участника/. 6. Участниците да извършат задължителен оглед на кабелоизмервателните лаборатории. /Доказва се с двустранно подписан протокол между представители на Възложителя и Участника/. Предвидени са две дати за извършване на огледа: 01.12.2015г. и 07.12.2015г. Лице за контакт и отговорно за огледа от страна на Възложителя: г-н Митко Милков - инженер електрообзавеждане, отдел "Електрооборудване", тел.: 0417/83305, вътр.3101. За осъществяване на огледа участниците уведомяват посоченото лице за контакт минимум 1 /един/ ден преди посочените дати за оглед. 7. Участниците да представят в ценовото си предложение списък на резервните части и модули с единични цени, които ще се влагат при евентуален ремонт. 8. Срок за изпълнение на поръчката - до 36 /тридесет и шест/ месеца, считано от датата на сключване на договора или до достигане на максималната стойност на договора в размер на 60 000 лв /шестдесет хиляди лева/ без ДДС, в зависимост от това, което настъпи по-рано. В максималната стойност на договора е включена стойността на вложените резервни части. Профилактиката на всяка кабелоизмервателна лаборатория се извършва два пъти годишно (пролет и есен) на дати уточнени с Възложителя. Ремонтът се извършва при необходимост. 9. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на дейност по предмета на поръчката, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с документите при изпълнение на поръчката. Срокът на плащане, по всяка дейност, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), по същата дейност. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 10. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 11. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Най-ниска цена – най-ниска предложена обща стойност /ОС/, изчислена по следната формула: ОС = Цпр + Цро, където: - Цпр – стойността на профилактиката на 1 /една/ кабелоизмервателна лаборатория (за едно идване на територията на Възложителя) в лева без ДДС. - Цро – стойността на ремонтните операции (нормочасовете за всяка операция умножени по предложената цена на човекочас) в лева без ДДС. Всички цени са в лева без ДДС, франко територията на Възложителя. Цените на предложените резервни части не се включват в оценката на офертите.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/12/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 08.12.2015 г. от 09:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/12/2015