Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: По техническите въпроси: Живко Илиев - ръководител звено Подстанции ЦРБ, отдел ЕСР Марица-изток; Въпроси по процедурата: Георги Николов - експерт търговия, отдел Търговски, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3538/; 0417 83305/3107/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел ЕСР; отдел Търговски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Ретрофит на 3 броя изводни килии захранващи консуматори 20 кV, съгласно Техническа спецификация посочена в профила на купувача. Да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката. Ретрофита ще се използва за подмяна на действащи прекъсвачи в подстанция ЦРБ.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31214100

Описание:

Прекъсвачи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен в настоящата покана.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

34000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място на доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация: на територията на Възложителя – подстанции „ЦРБ“ гр.Раднево.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация. 2. Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008, ISO 14001:2008, ISO 18001:2008 или еквивалент с обхват включващ и ремонт на прекъсвачи средно напрежение /доказва се с копия на валидни сертификати, придружени с превод на български език/. 3. За последните три години считано от датата на подаване на офертата участниците да са изпълнили услуга с предмет монтаж и пускане в експлоатация на не по-малко от 1 /един/ брой вакуумен прекъсвач за напрежение 20 kV или със сходен предмет. /Доказва се със списък на услугите, с предмет монтаж и пускане в експлоатация на вакуумни прекъсвачи за напрежение 20 kV или със сходен предмет, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с доказателства, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП./ Под сходен предмет се разбира монтаж и въвеждане в експлоатация на вакуумен прекъсвач за средно напрежение (до 35 kV). 4. Срок за изпълнение на договора - до 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на сключване на договора. Изпълнението на поръчката е по заявка на Възложителя. Срок за изпълнение на всяка заявка, включваща доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация – до 90 /деветдесет/ дни от получаването на заявка. График за монтаж и въвеждане в експлоатация на прекъсвачите ще се изготви след сключване на договор с Изпълнителя. 5. Начин на фактуриране и плащане: разплащането се извършва разсрочено, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на заявка по предмета на поръчката, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с документите при изпълнение на поръчката. Срокът на плащане, по всяка заявка, започва да тече от датата на последно представения документ (фактура или приемо-предавателен протокол), по същата заявка. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице, валутата на банковата сметка следва да бъде в български лева. 6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/12/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 04.12.2015 г. от 09:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/12/2015